Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Юни, 2018  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Постинг
29.05 17:02 - РЕКЛАМИТЕ ПО ТЕЛЕВИЗИИТЕ НИ ИМ НОСЯТ МИЛИОНИ ЛЕВЧЕТА ПЕЧАЛБА
Автор: dalida Категория: Бизнес   
Прочетен: 273 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                       КОЛКО СТРУВА РЕКЛАМАТА ЗА 1 МИНУТА ПО ТВ?


Всяка телевизионна програма има своя тарифа. Например: по Бтв 30 секунди реклама струва около 7200 лв. Различните предавания имат свои цени,които се движат между 1200 и 7900 лв. Една реклама върви по 80 - 100 програми на всеки 10 - 15 минути - реклама от най-малко 5 минути събрани в блок от 15 рекламки от по 5 секунди за бройка. Колко пари печелят от реклами телевизиите ни?...милиони в евро или лева...

Направи ми впечатление, че ракламата на прословутата платформа, разследвана от Европейската комисията по конкуренция и пазари заради измами - ТРИВАГО се движи на всеки 10-15 минути от програма, филм, сериал или новини, по всички програми на телевизия М-тел сега вече А1. Същата реклама се излъчва и от другите телевизии на Виваком, RN и др.


Направих справка за цената на една реклама в рамките на 30 секунди (разделено на 5 секунди - би трябвало да се излъчва не повече от 6 пъти на ден) и.. такова излъчване струва на рекламодателя 7904 лв. Рекламата на Триваго обаче се излъчва на всеки 20-25 минути по времето на филм по телевизията с времетраене от 5 секунди - денонощтно и тази реклама е повече тормоз за зрителите, отколкото да представлява интерес, защото дамата която е заснета е не само грозна, но и се облича отвратително. Просто не става за рекламно лице на посредническа платформа като ТРИВАГО.


Ако пресметнем за един ден телевизията ID излъчва реклама в рамките на всеки 20 минути от предаванията си и като сметнем цената на една реклама за 30 излъчвания по 3 секунди (за ден) са 90 секунди. Щом 30 секунди струват 7904 лв, то 90 секунди ще струват 711 360 лв. Дали наистина тази цена плащат собствениците на Триваго? И какви пари печелят от услугите, които предлагат,за да поддържат този имидж с рекламите?

От тук следват въпросите:
- Редовно регистрирана ли е собственикът на фирмата - платформа с име Триваго?
- Какви данъци плащат и къде ги плащат в коя държава?
- Защо Peгyлaтopният opгaн пo ĸoнĸypeнция и пaзapи (СМА) от миналата година пpoвepявa дaли вмecтo дa пoмaгaт нa ĸлиeнтитe cи плaтфopмитe на ТРИВАГО нe ги зaтpyднявaт в избopa им? Защото това, което правят всъщност е намеса в работата на хотели и мотели предлагащи услугите си он-лайн. ТРИВАГО всъщност се явява като НЕРЕГЛАМИРАН ПОСРЕДНИК,който им краде клиентите!!


Ако наистина тези цени се вземат от телевизиите, ето от къде идват милионите, които Бтв предлага за разни пемеливши игри!!


Защото след като излъчват реклама през всеки 20 минути предаване и броят на излъчванията се движи от 30 до 60 пъти на ден по 5 секунди реклама най-малко,тогава нашите телевизии са най-богатите в България. Само от реклами печелят милиони за месец. Защото само една телевизия например Бтв излъчва реклами за цял ден във всички предавания най-малко по 60 пъти и заема време от 1-2 минути за целия ден...колко пари прави това? А, в БГ има поне 10 телевизии излъчващи реклами от по 3 секунди на всеки 20 минути денонощтно от програмното време..без почивен ден!!

НАП имат ли понятие за тези печалби?имали кой да следи за рекламното време излъчвано от Български телевизии?
- Какво прави НАП в този случай? Облагат ли се ТЕЛЕВИЗИИТЕ с данъци и какви са те,кой ги определя и как става това,питат от форумите,хора,които са възмутени от лошата практика на бг-телевизиите - да излъчват дълги реклами в най-гледаното време,особено по време на интересен филм или мач.
20.05.2018 г.



Гласувай:
9
0


Вълнообразно


1. dalida - Сигурна съм, че нито телевизиите нито радиата ни са запознати с Националния Етичен Кодекс,
29.05 19:27
който прилага правилата и задълженията на рекламодателите в България и изисква те да се спазват.

НСС - национален съвет на съобщенията. Той е регулиращия орган за реклами онлайн и създаде през 2009 г Националния етичен кодекс!

Националният етичен кодекс е общовалиден за всички участници в рекламната индустрия в Р България - рекламодатели, маркетинг специалисти, рекламни агенции, медии и всички лица, имащи отношение към рекламата и въобще всяка една форма на търговска комуникация и определя правилата на професионално поведение в бранша.

НСС е член на Европейския алианс за стандарти в рекламата (EASA) и е част от неговата система за трансгранични жалби. При трансграничните жалби се прилага принципа "страна на произхода" съгласно който рекламата и всички други търговски съобщения са съобразени с етичния кодекс на страната, където е седалището на излъчващата платформа, а в случаите на интернет/дигитални реклами и др. форми на директен маркетинг – с правилата на страната, в която е седалището на рекламодателя.

http://www.nss-bg/kodeks.php
цитирай
2. dalida - По въпроса за личните данни
29.05 19:34
кодекса засяга и този проблем като забранява на медии, платформи ( фейсбук, туитър, вестници и списания и др) да изискват от потребителите си декларации и да предоставят на трети лица с търговска цел тези данни - чл. 18. т.8. буква Б от кодекса. Изобщо - полезно е за обща култура потребители на мрежата да се запознаят с правата си и когато се наложи да се защитят достойно пред изнудвачите в мрежата. Защото не е тайна, че, Тръмп спечели изборите чрез интернет публикуване на лични данни на хора които дори не живеят в САЩ. Така с крадени лични данни се печелят избори, кворуми и т.н.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Бизнес
Прочетен: 4451131
Постинги: 889
Коментари: 4405
Гласове: 24436