Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Октомври, 2019  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Постинг
27.06 10:43 - Магистралите, които през социализма липсваха
Автор: dalida Категория: Бизнес   
Прочетен: 251 Коментари: 3 Гласове:
3



                                                  Новите ни придобивки благодарение на
                                                      европейското финансиране

северната тангента
image

АМ Хемус
image

АМ Тракия
image

АМ Струма
image

АМ Кресна
image

Освен тези готови и пуснати в движение, се строят още 5 нови, ще станат до края на 2020 г. 



Гласувай:
6
3


Вълнообразно


1. morskipesni - не съм на мнение, че са толкова полезни
27.06 11:00
Приоритетно би следвало да се развива ЖП транспорта, граждански, товарен-с терминали за превоз на контейнери и цели ТИР-ове. Както винаги-Европа в едната (разумна, екологична) посока, ние с 50 г. назад. Когато човек се вози на немски влак, на таблото на вагона се изписва, НУЛЕВА емисия на въгледоден двуокис- 100% екоенергия.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Тони
27.06 21:10
С малки изключения, липсваха наистина
но се унишожи жп транспорта На нивото е на Барон Хиршово време Това е престъпление
Енищожаването на поморийската гара, превръщането на Бургаската гара на селска
Ше продължа!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Имаше прекрасно функционираща жп ...
27.06 22:49
Имаше прекрасно функционираща жп мрежа!
Баща ми работеще в железниците, не съм пътувал само по линията Кърджали - Подкова и до Свиленград
Имахме право и на билети в чужбина Родителите ми искаха до отидем във Франция, но не ни разрешиха И повече не опитаха навън
Сега пътуването с влак е кошмар Линията не се вижда от треви, а преди нямаше и тревичка даже!
На запад линиите са в прекрасно състояние и влаковете хвърчат един след друг! Прекрасни влакове, не от ВСВ
И смея да твърдя, че повече хора пътуват с влакове, отколкото с автомобили!
В Швейцария автомобил се използва в краен случай
Една вечер, в Лозана, реших да отида до Франция и да се върна Но реших да не рискувам, не знаех на границата как ще ме приемат, да не ме задържат? И се отказах Но около час, докато размишлявах ,дали да рискувам, следях движението на влаковете Лозана е град от калибъра на Стара Загора, независимо, че е седалища на Олимпийския комитет! На максимум две или три минути идваше и отпътуваше влак Слизаха поне сто човека Често пъти, от коловоз от който току що е отпътувал влак, от същата посока пристигаше друг? Недоумявах, , как го правят За един час поне петнадесет влака дойдоха и заминаха В Бургас не знам дали са и десет, но за денонощие?
Освен в Цюрих ,където наистина имаше усилен автомобилен трафик, другаде такъв не видях Хората масово използват влака И така е и във Франция,в Испания- там панорамните железници покрай морето от Франково време си стоят, за Италия да не говорим А при нас унищожиха единствената- до Поморие!?Изобщо, навсякъде никой не закрива пътнически жп линии Други такива идиоти в Европа няма

Лека нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Бизнес
Прочетен: 4981972
Постинги: 978
Коментари: 4615
Гласове: 26050