Блогрол
Постинг
23.10.2019 22:14 -
ПРЕДИЗБОРНИТЕ РЕКЛАМИ НА ЕДНО ШОУ,ПРЕВЪРНАЛО СЕ В ЦИРК.
шоуто, което ни се изигра пред очите - предизборно и фатално
Като на всеки цирк играчите залагат на видимото и усещането, което предизвиква
смях, размисъл и озлобяване на публиката.
Така на българската сцена политическите сили проведоха ожесточена медийна война срещу всеки и всички, които не са съгласни с тяхното "виждане" за политиката изобщо.
Първи се появи шоумена Слави и направи своята "масонска ложа - Няма такава държава"
Втората фигура в шоуто беше Мая обявявайки пред медиите че няма да се качи на "билборд", а в същото време се кипри точно там.
Третата фигура изигра всички като направи предварително обмислен сценарии " как да провокирам БНТ".
Другите кандидати на високи постове в общината:
Архитекта, който не е реализирал нито един проект изяви желание на "оправи София"
Фандъкова, която непрекъснато говори че работи и само работи, не иска да си признае, че целия общински съвет работи за столицата активно, не само тя.
Колкото до разни фантастични и неприложими обещания като: ще "оправим" чистия въздух. Чист въздух имаме по градове и села, рано сутрин, когато по улиците ни почти няма автомобили и градски транспорт. По проблема на чистотата - виновни сме си ние населението, защото си хвърляме боклуците през терасите, гасим цигарите си по тротоара, младежите чупят и трошат обществените новости и градежи, а хулиганите ни злепоставят пред чужденците по курортните места. Да не говорим за футболните ни вандали, които ни очернят пред целия свят.
Тези болни проблеми,НИКОЙ власт - имащ, кмет или общински съветник не може да оправи за 4 години мандат, ако ще да се разпъне на 4-ри страни едновременно и да работи денонощно пак няма да успее.
Целия този цирк, който все още виждаме по електронните си медии е за "измиване на ръцете", харчене на някой недеклариран лев, скрит в домашните сейфове, за такива цели - избори, референдуми, протести, митинги, реклами. Всъщност, цялата тази дандания около изборите сега на 27 октомври си е чиста РЕКЛАМА. За 1 минута рекламно време се харчи около 2000 лв.А, гледаме по екраните ни разни политици заемащи екранно време по 10 и повече минути. За сметките им на тези кандидати, никой не говори.
Като на всеки цирк играчите залагат на видимото и усещането, което предизвиква
смях, размисъл и озлобяване на публиката.
Така на българската сцена политическите сили проведоха ожесточена медийна война срещу всеки и всички, които не са съгласни с тяхното "виждане" за политиката изобщо.
Първи се появи шоумена Слави и направи своята "масонска ложа - Няма такава държава"
Втората фигура в шоуто беше Мая обявявайки пред медиите че няма да се качи на "билборд", а в същото време се кипри точно там.
Третата фигура изигра всички като направи предварително обмислен сценарии " как да провокирам БНТ".
Другите кандидати на високи постове в общината:
Архитекта, който не е реализирал нито един проект изяви желание на "оправи София"
Фандъкова, която непрекъснато говори че работи и само работи, не иска да си признае, че целия общински съвет работи за столицата активно, не само тя.
Колкото до разни фантастични и неприложими обещания като: ще "оправим" чистия въздух. Чист въздух имаме по градове и села, рано сутрин, когато по улиците ни почти няма автомобили и градски транспорт. По проблема на чистотата - виновни сме си ние населението, защото си хвърляме боклуците през терасите, гасим цигарите си по тротоара, младежите чупят и трошат обществените новости и градежи, а хулиганите ни злепоставят пред чужденците по курортните места. Да не говорим за футболните ни вандали, които ни очернят пред целия свят.
Тези болни проблеми,НИКОЙ власт - имащ, кмет или общински съветник не може да оправи за 4 години мандат, ако ще да се разпъне на 4-ри страни едновременно и да работи денонощно пак няма да успее.
Целия този цирк, който все още виждаме по електронните си медии е за "измиване на ръцете", харчене на някой недеклариран лев, скрит в домашните сейфове, за такива цели - избори, референдуми, протести, митинги, реклами. Всъщност, цялата тази дандания около изборите сега на 27 октомври си е чиста РЕКЛАМА. За 1 минута рекламно време се харчи около 2000 лв.А, гледаме по екраните ни разни политици заемащи екранно време по 10 и повече минути. За сметките им на тези кандидати, никой не говори.
Цяла Европа развива ПРИОРИТЕТНО Ж.П. транспорта, който е .. в някои страни с НУЛЕВИ емисии СО2. Тук ТИКВИТЕ строят магистрали!
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. djani
8. metaloobrabotka
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. djani
8. metaloobrabotka
9. iw69
10. rosiela