Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 13:27 - Колко скочиха заплатите на шефовете в АЕЦ "Козлодуй" за година?
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 2466 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Съгласто последният Консолидиран финансов отчет на АЕЦ "Козлодуй" ЕАД за 2016-та г., който е публикуван на интернет страницата на Търговски регистър. За ЕДНА година ръста в заплатите на Съвета на директорите на централата и дъщерните и дружества е 73 000 лева в абсолютни единици, а в процентно отношение това представлява едно симпатично двуцифрено число.

image

Само че сега жегите ми пречат да ви го кажа. А и защо да го правя? Съдейки по интереса към "
Летен курс по енерГЕПИка: Урок №1" никой не му дреме, по колко и как точно го ограбват? Именно в него урок №1 ви показах снимка от въпросния отчет, на която се виждаше бройката на персонала в атомната централа. По същият начин бих могъл да снимам и поставя тук таблицата с промяната в разходите за издръжка на шефовете. Но защо да го правя?

Самият аз не получавам НИКАКВИ ДОХОДИ вече ОСМА ГОДИНА именно, защото откривам и разобличавам най-големите престъпления на ядрената и политико-енерГЕПИйна мафии. Не съм искал да ми плащате за това, но отказа от споделяне на информацията с жертвите е прекалено.

Няма интерес, няма споделяне, няма информация и печелившите НЯМА да сте вие.

А, ДА! Забравих да ви дам ЖОКЕР. Ръста в заплатите се дължи на близо 2%-ното падане на приходите от продажба на електроенергия, за същия период. И пак ви напомням - всичко е в Търговски регистър. След като ви мързи да споделяте търсете си го сами. Успех!

Георги Котев



Гласувай:
8



1. balkan1 - МРЕЖАТА...
11.08.2017 17:01
...е за споделяне на информация - това че не ти разпространяват информацията не означава, че ти не трябва да я разпространяваш.
Същото е положението и с информацията за Българския календар НО аз не спирам и ако ти задам въпрос за СИСТЕМАТА, КОРЕКЦИИТЕ или ЛЕТОБРОЕНЕТО едва ли ще отговориш, а календарът е в основата на историята и кулутрата ни!
http://balkan1.blog/technology/2010/01/18/bylgarskiiat-kalendar.474831
цитирай
2. gikotev - Re: МРЕЖАТА...
11.08.2017 19:08
На практика аз нищо не съм скрил. Най-точно и вярно съм казал и разказал, къде и как да бъде потърсена и намерена информацията. На практика съм разказал рецепта за сготвяне на вкусно и здравословно блюдо. Но ако аз го сготвя и ви дам да го опитате, вие няма да споделите остатъка от него със своите гладни събратия, а чисто по български ще го изхвърлите в помийната яма. Ето защо - гответе си сами и се благодарете, че въобще ви споделям рецептата. Все още!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9833801
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031