20.06.2012 08:21 - ЗАГАДКИТЕ НА ДРЕВНОСТТА (част 12)
Автор: dalida Категория: История

Последна промяна: 20.06.2012 08:24

Мистерии и загадки

Изображенията върху камъните преобръщат историята на човечеството,
 камъните от ИКА доказват,че човечеството съществува от 13  милиона  години.

image

Колекция от камъни, на които има гравирани сцени с динозаври, изображения, представящи напреднали технологии дори за нашата цивилизация. Известни са под името „плочките от Ика“. Името носи един от 25-те региона на Перу. Разположен е в югозападната част на страната на Тихия океан.
Възрастта им се определя на повече от 13 милиона години, което напълно противоречи на нашето съвременно разбиране за произхода на човека на Земята. Първите съобщения за намерените в Ика черни камъни с изображения на странни животни са направени в XVI в. Летописецът Хуан Пачакути в своята хроника пише за намерени камъни с гравирани рисунки.

Светът научава за първи път за камъните от Ика в началото на 60-те години, когато местен фермер заявява, че е намерил купища камъни дълбоко в недрата на пещера край малкото пустинно градче Ика, разположено на тихоокеанския бряг на Перу в близост до платото Наска. Първоначално фермерът събрал няколко торби от тези камъни, но впоследствие започнал да ги продава на многото туристи, които били привлечени от мистериозните сувенири.

Тогава обаче перуанското правителство се намесило, арестувало селянина и го принудило да заяви, че камъните са фалшификат. Освен това властите отказали на стотици европейски и американски археолози достъп до района, тъй като според тях страната отдавна била залята от чуждестранни учени, които буквално копаели на всеки метър, изкушавани от богатата история на района. Така тайната на камъните била набързо и успешно потулена.
През 1961 г. въпросните камъни се появили за пръв път на черния пазар за антики в Перу;  каменните плочки от Ика станали наистина известни благодарение дейността на доктор Хавиер Кабрера (1924 - 2001). Той бил пряк потомък на испанския конквистадор дон Херонимо Луис де Кабрера и Толедо, основал град Ика през 1563 г.

През 1966 г. местният физик и биолог д-р Хавиер Кабрера получил необичаен подарък за своя рожден ден – преспапие, което представлявало камък, с нарисувана върху него риба. Самият той обаче надали си е давал сметка колко ценен е този дребен подарък. Ученият бил заинтригуван от камъка и набързо открил фермера, който намерил пещерата с хиляди подобни артефакти. Поради натискът, който бил оказан върху него от правителството, селянинът  продал близо 11 000 камъка на д-р Кабрера, който от своя страна се посветил на сериозното им изследване.

Историята на човечеството преобърната на 360 градуса

Камъните от Ика са от вулканична скала. Варират значително по размер и окраска. Най-малките от тях тежат 15 - 20 грама, а най-големите - до 500 кг, и височината им достига до 1,5 метра. Екземплярите, съставящи основната част на колекцията, имат размерите на диня. Преобладаващият цвят е черен, с различни оттенъци, има сиви, бежови и розови камъни. Изображенията са гравирани или релефни, а някои комбинирани. Изработката и качеството им са разнообразни. Голяма част от колекцията се състои от изображения на еротични сцени. Но останалата част представлява изображение на научно-технически прогрес, който обръща представите ни за историята на човечеството. След дългогодишно изучаване на колекцията д-р Кабрера достигнал до извода, че изображенията образуват отделни ясно изразени епизоди, състоящи се от 6 - 8 до 200 камъка. Според развитието на сюжета размерът на камъните се увеличава, като простите сюжети се изпълняват с метода на гравиране, а по-сложните - с нисък релеф. Сюжетите на изображенията навеждат на мисълта, че създателите им са искали да обхванат всички страни на живота в тяхното общество, но наблягали най-много на научно-техническите аспекти.
По-основните групи, на които е разделена колекцията, са: битова тематика, изображения на звезди и други космически обекти, инструменти за изучаване на Космоса, летателни апарати и устройства за изстрелването, хирургически операции, човешка и животинска ембриология, карти на земята и други планети.
Друга една трета от колекцията съдържа рисунки на динозаври и бозайници, които според съвременната наука са измрели до появяването на съвременния човек  в Америка.

В качеството на факт, потвърждаващ автентичността на колекцията от Ика, са изображенията на диплодоци. Едва в началото на 90-те години част от колекцията на д-р Кабрера - изображения на динозаври, били намерени първите останки на зауропод (който е вид диплодок). На някои камъни са изобразени цели серии фигури, демонстриращи биологическия цикъл на развитие на гигантските гущери. В колекцията на Кабрера има също така много камъни с изображения на отдавна измрели животни, обитавали американския континент: коне, слонове, гигантски ленивци, гигантски елени, мамути и др. Популярен мотив, срещан на много от камъните, е човек, яздещ кон, без стремена и седло.
В много серии били изобразени сцени, свидетелстващи за високото ниво на развитие на медицината в тази цивилизация. Типичен сюжет за тези серии са операции за трансплантиране на органи - предимно на сърце. При това на една от тях е показан целият процес - от юноша на стар човек. Показани са даже сцени от следоперационния период, в който пациентът е свързан със система от тръбички към кръвоносната система на бременна жена. Още по-смайващи са сцените, изобразяващи присаждането на мозък. Такава операция и днес е възможна само в областта на фантастиката.Освен медицинската тематика на камъните от Ика са представени обширни сюжети, свързани с изучаването и усвояването на космоса. Многочислени изображения на звезди, слънца, комети, летателни апарати и конструкции за изстрелването им свидетелстват, че астрономическите знания на тази цивилизация били на много високо ниво. В колекцията има също серии, изобразяващи континенти, имащи непозната форма и разположение. Най-вече континенти, останали в митологията като Атлантида.

Човекът - исполин,  живял на Земята преди 13 милиона години
това твърдение поставя теорията на Дарвин - тотално  ненужна, изкривена и фалшива,отива в кошчето за боклук.

На камъните от Ика са изобразени сцени :
-  клониране на хора и животни
- медицински интерменции
- сексуалния живот на хората
 - интимности и интимни части  на тялото.
- Изображения на звезди и други космически обекти;
 - Инструменти за изучаване на космоса и микрокосмоса
-  Летателни апарати и устройства за изстрелването им

Самата възраст на рисунките върху камъните кара учените сериозни да се замислят кой, как и защо ги е направил. Когато обаче научната общност е запозната с датировката на откритието, настава сериозен смут. Ако данните са точни, то теорията за еволюцията на Дарвин е тотално развенчана. Дори Кабрера и изследователите в Германия да грешат с датировката, то те надали го правят с цели 13 млн. години. Дори да приемем, че това е така, отново остава въпросът откъде създателите на камъните от Ика са придобили своите невероятни знания – за устройството на човешкото тяло, в частност сърцето, за подробности около сложни операции с методи, които медицината е открила преди не повече от век – трахеотомия, цезарово сечение и т.н. Не по-малко странен е фактът, че на много от камъните има съвместни рисунки на човек и динозавър, две същества, населявали нашата планета с няколко милиона години разлика.

Може  би динозаври и хора са живяли заедно в един и същи период от време.

Според Кабрера каменната библиотека от Ика била създадена като предупреждение към оцелялото човечество след катастрофата. Всъщност той бил уверен, че преди глобалната катастрофа на Земята съществувала не просто неизвестна, високоразвита цивилизация, но съвсем друга човешка раса, много по-различна от днешната, което по всяка вероятност  е пряк предшественик на съвременното човечество. Науката няма обяснение за рисунките от Ика. Стотиците изображения на древни астрономи, на карти, на линиите от платото Наска, на падащи метеорити (катастрофата, която според учените е довела до края на динозаврите и много други същества на планетата ни) също нямат логично обяснение. Самият доктор Кабрера създава теорията, че камъните имат връзка с “Глиптолитния човек”, древен жител на нашата планета, най-вероятно от извънземен произход. Според човека, дал на света Камъните от Ика, тези същества са имали неограничени познания за медицина, астрономия, география и биология (включително един камък, на който е изобразено клонирането на човек) и са решили чрез рисунките да оставят своя “съвет” и своето “наследство” към бъдещите обитатели на планетата ни.

Още информация:

виж  -  Блогът на laviniq :: Камъните от "Ика"
виж  -  nestinar.blog.bg/history/.../drevni-poslaniia-ili.782158
 КАМЕННИТЕ  ТОПКи  от  остров  Исладе Кано -
 виж тук:    http://dalida.blog.bg/history/2010/06/17/misterii-i-zagadki-.563451

"Древната история на Земята"
"Земята от антични времена"
"Загадки и мистерии"

1. kozme - Според изследователите на камъните всички те първоначално са били подредени в определен ред,
20.06.2012 09:44
Според изследователите на камъните всички те първоначално са били подредени в определен ред, което е позволявало да се ползват като книги в библиотека. Но въздействието на околната среда – ветрове, порои, свлачища – постепенно разбъркало каменните “страници”. Затова пък древните създатели на каменната библиотека са избрали най-добрия начин да я оставят на бъдещите читатели. Андезитовите камъни, на които е гравирано посланието, са по-трайни от гранит. Всяка друга земна скала би била разрушена от въздействието на околната среда през хилядолетията. Автентичността на камъните не е под въпрос. Те са изследвани от немски учени със съвременни средства и няма съмнение, че са изработени преди 60 до 70 млн. години.

Д-р Кабрера предполага, че каменната библиотека била създадена и оставена от древната цивилизация, когато е станало ясно, че предстои някакъв неминуем катаклизъм. Според учените това било сблъскването на Земята с голям астероид. За да спасят тогавашното човечество, хората отпреди 70 млн. години построили космически кораби и отлетели на неизвестна планета в звездния куп Плеяди, също изобразен на камъните. На тях са изрисувани и невероятните по размерите си построение на платото Наска (Платото Наска е разположено на 150 км. от Ика.), което се смята за древен космодрум.

............Хора, яхнали динозавър от вида трицератопс, като на гърба на влечугото е постлано килимче, а ездачите държат в ръце нещо като лули за пушене. Още по-екзотичен ездач пък лети на птеродактил, пришпорвайки го със сопа.
Серия от картини, представляващи развитието на древния стегозавър – от малко гущерче до зрял индивид – които са абсолютно точни според учените.
Изобщо на близо 1/3 от камъните има изобразени динозаври – трицератопси, стегозаври, диплодоци, брахиозаври, птерозаври, игуанодони и различни видове хищни гущери.....
2. ezitura - “каменната библиотека”
20.06.2012 09:48
Има нарисувани космически апарати, готови за старт.

Дълго време се е спорело за автентичността на “каменната библиотека” – и досега има твърдения, че това е мистификация. Но след съвременните изследвания не може да има спор. А и логиката трудно приема, че някой ще направи мистификация като изработи прецизно върху най-твърдите камъни на земята 50 000 рисунки.
Но за “библиотеката” продължава да се мълчи – най-много да се спомене в “куриозни загадки”. Игнорирането се дължи, според мен на това, че ако науката се заеме сериозно с нея и я признае, това означава да зачертае всичко досегашно за развитието на Земята и да започне отначало. На кого ще му се иска да признае, че столетия умовете на човечеството са вървели по второстепенна пътечка, защото не са искали да признаят, че преди тях може да е имало и по-умни…
3. ezitura - :)))
20.06.2012 09:49
Въпросът кой е изрисувал камъните остава открит, което никак не е чудно. Всяко предположение разрушава цялата ни наука за произхода на разумния живот на Земята. Според собственика на най-голямата сбирка камъни от Ика д-р Хавиер Кабрера това са били хора, макар и малко по-различни от нас. На рисунките те са изобразени с несъразмерно големи глави. В перуанските музеи се пазят открити черепи с необикновена продълговата форма.............
4. ezitura - продълговата форма на главите са познати от:
20.06.2012 09:52
- египетските хроники;
- от прабългарските хроники;
- от индийските хроники;
- перуанските легенди.
5. анонимен - опитмени динозаври
20.06.2012 11:45
А опитомени динозаври има рисувани заедно с хора и в/у златно съкровище в Русия.
6. анонимен - Мистерия?!?
20.06.2012 13:35
Стари камъни има колкото си искате навсякъде. Но да твърдиш, че са нарисувани ПРЕДИ 13 млн. години е повече от идиотско. Това пък за обръщането на човешката история е още по-смешно. Досега историята ни да е като вентилатор ако се обръщаше при всяка "мистерия".
7. marley - Динозаври, хирургически операции, космос..
20.06.2012 16:02
Почти една трета от колекцията съдържа рисунки на динозаври и млекопитаещи, които според съвременната наука, са измрели до появяването на човека в Америка.
8. marley - Многочислени изображения на звезди, слънца, комети, летателни апарати
20.06.2012 16:03
Многочислени изображения на звезди, слънца, комети, летателни апарати и конструкции за изстрелването им свидетелстват, че астрономическите знания на тази цивилизация били на много високо ниво. В колекцията има също серии, изобразяващи континенти, имащи непозната форма и разположение. Според д-р Кабрера, това са очертания не само на допотопни континенти като Атлантида, но също така повърхности на материци от друга планета.
9. marley - Освен това,
20.06.2012 16:05
Според хипотезата на Кабрера, цивилизацията, създала изображенията от Ика Част от колекцията на д-р Кабрера - общ виддостигнала високо ниво на развитие и имала сведения за други обитаеми планети и галактики. Тя започнала да усвоява активно космическото пространство и в крайна сметка била принудена да се евакуира, непосредствено преди настъпването на глобален катаклизъм. А "каменната библиотека" от Ика била създадена като предупреждение към оцелялото човечество след катастрофата. Всъщност, д-р Кабрера бил уверен, че преди глобалната катастрофа, на Земята съществувала не просто неизвестна, високоразвита цивилизация, но съвсем друго човечество (или раса), което по всяка вероятност не е пряк предшественик на съвременното човечество. Интересен факт е, че в колекцията от Ика има няколко десетки камъка, на които е изобразена пустинята Наска. Платото Наска е разположено на 150 км. от Ика.
10. golden - Според Кабрера каменната библиотека от Ика била създадена като предупреждение към оцелялото човечество след катастрофата.
20.06.2012 16:17
Според Кабрера каменната библиотека от Ика била създадена като предупреждение към оцелялото човечество след катастрофата. Всъщност той бил уверен, че преди глобалната катастрофа на Земята съществувала не просто неизвестна, високоразвита цивилизация, но съвсем друга човешка раса, много по-различна от днешната, което по всяка вероятност е пряк предшественик на съвременното човечество.
---------------------------------------------
Може би е била по-различна от нашата, защото археолозите намират доста високи скелети с големи издължени форми на главите. От рисунките на египетските гробници се виждат хора с издължени глави танцуват около космически кораб, а на друго място рисунката показва как тези хора с издължените глави - високи около 5 метра носят върху плещите си космически апарат, а близо до носачите се изтягат големи животни подобни на динозаврите.
Явно е имало такава цивилизация,която е живяла с динозаврите и е била високо развита - технологически и технически.
11. d3bep - Ако на камъните има динозаври, з...
20.06.2012 16:35
Ако на камъните има динозаври, значи съгласно изказаната теория те са на минимум 65 милиона години, а не на 13.
12. анонимен - Няма страшно, Дзвер има артефакти и ...
20.06.2012 19:15
Няма страшно ,Дзвер има артефакти и над 400 милиона години ,а някой достигат и до милиарди
13. анонимен - Зевзек
20.06.2012 20:32
"високоразвита цивилизация, но съвсем друга човешка раса, много по-различна от днешната, което по всяка вероятност е пряк предшественик на съвременното човечество."
Е ако е коренно различна, няма как да е пряк предшественик!!!
То бива фантазии, ама чак пък толкоз...
14. анонимен - hm
20.06.2012 22:01
добре де, как точно са определили че има изображения на платото наска? значи от една страна, изобразявали съвсем различни от познатите ни съвременни континенти (в процес на оформяне) пък от друга, платото наска си останало същото непроменено от 13мил. години?! остава да твърдите, че го изобразяват и като сегашната пустиня. моля ви се!
15. анонимен - da be da
20.06.2012 22:18
16. анонимен - Втълпено ни е че
21.06.2012 00:17
динозаврите са живяли преди 50 млн.години - но, дали това е истина,няма категоричен отговор. ами , ако наистина хора и животните-динозаври са живяли преди 13 млн. години? Ако наистина тези камъни са доказателството за това предположение?
17. анонимен - Самата възраст на рисунките върху камъните кара учените сериозни да се замислят кой, как и защо ги е направил.
21.06.2012 07:53
Даже и да не са на 13 млн. години, тези рисунки будят мн. голямо смущение,заради това,че са там - върху камъните релефно изображение. Странното е - как в ония времена хората са го направили.
18. stanemirkata - Може ли някъде
21.06.2012 10:25
да се видят тези камъни, или работата прилича на "една жена каза"?
19. stanemirkata - Имам предвид не самите камъни,
21.06.2012 10:27
а снимки или нещо подобно.
20. dalida - Здравей!
21.06.2012 11:13
stanemirkata написа:
а снимки или нещо подобно.

----------------------------------------

Галерия със снимки на каменната библиотека:

1. http://www.tribak2007.com/mystery/ika.htm
2. http://horoskop.rozali.com/zagadki/p10097.html
3. http://www.narodnodelo.bg/news.php?news=32640

21. dalida - Здравей анонимен!
21.06.2012 11:16