Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
09.06.2010 09:33 - ДОМАШНИ ЛЮБИМЦИ
Автор: dalida Категория: Хоби   
Прочетен: 5400 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 25.03.2015 23:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

        Запознайте се с Блек, моето другарче –кокер шпаньол

                               И малката булонка Аби

С моето семейство, решихме да си осиновим куче, ама не какво да е, а благородно куче. И така, един ден дъщеря ми се запознала с една от гледачките в  дома за животни във фейсбук и от там си избрала едно тъжно, изоставено куче с име Джипси. И нищо не ми казва.
 Няколко дни по- късно ме пита: „Мамо, какви кучета харесваш, каква порода?”  Аз бях силно учудена, защото по пронцип обичам животните, но не и да ми се мотаят в краката, имам предвид мъниците. На въпроса и отговорих така: „ Харесвам, възпитаните, мирните и красивите породи като: кокер шпаньол, доберман, пудели, коли и шотландски овчарки”.

Според мен, това са породите, които истински ме възхищават. Но за вкъщи бих си осиновила кокер шпаньол, защото за тях зная че са интелигентни и спокойни животни.

Така, дъщеря ми  вече знаеше каква порода най-много ми допада и задейства въпроса по осиновяването. Две седмици се запознавахме с Джипси, докато животното свикна с нас и нас ни проучиха и разбраха от дома, че ставаме за осиновители. След като подписахме договора за осиновяване Джипси дойде вкъщи. Веднага с влизането се заразхожда из апартамента, да види коя стая къде се намира и има ли достатъчно фотьойли на които да спи. Бях му обзавела местенце до балконската врата, но той дори не му обърна внимание.

Спи понякога ту при мен, ту при дъщерята, но най обича да се изтяга на големите фотьойли в моята стая.

image

image
image

Тук е на почивка в Тополовград.
image

image

За кокер шпаньолите знам, че за първи път за тях се споменава през 14 век в книга посветена на лова, написана от гастонския благородник Гастон дьо Фоа, довел първото куче такава порода от Испания.Кокер шпаньола е порода, която се адаптира към всеки климат. В Англия породата е внесена също от Испания и то от испанския крал поднесъл за подарък на една от младите лейди – кокер шпаньол голям колкото коте.

Най – разпостранената украска на тази порода е бяла с черни петна, по-рядко се среща с кафяв цвят или черен цвят.

По характер тези кучета са мирни, спокойни, добродушни. Интелигентни и независими, бързи спринтьори с добро обоняние и винаги готови да изпълнят заповедта.


image

image
Особености - има много здрава захапка, бързи зъбки, тъмни добродушни очи, мека копринена козина и доста дълга с ресни по краищата.

Много си го обичам  и  се  радвам, че има с кого да се разсмивам когато ми е криво.   
                                  


image



Аби е много мило и доста палаво кученце. толкова е сладко, че всичките бели дето ги прави удома,всички й прощаваме. Още е малко. Надявам се когато порасне няма да вършее тръни на семейството и няма да тормози батко си. Сега му скача на главата и по някога го язди в играта им. И двамата са много готини.

image

image

image
Малката Аби тук е на 5 месеца.

А на клипчетата ще видите и други породи кучета. Сладки малки кутрета.







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hristo27 - Къде го намери тоя хубавец ? :)))...
09.06.2010 10:06
Къде го намери тоя хубавец ? :)))))))))))))
цитирай
2. iliada - Със сигурност
09.06.2010 10:20
най- верния приятел!Красавец !Обичай го много!:)
цитирай
3. kass - dalida
09.06.2010 10:44
голям сладур е твоят приятел :)...
цитирай
4. divna8 - Привет и от нас - Дивна и Котьо-Пух :)))
09.06.2010 19:57
Радваме се на всеки домашен любимец тук!!!
цитирай
5. demidin - Много е сладък! И моите искат к...
10.06.2010 18:46
Много е сладък!
И моите искат кокерче,но с претенции към цвета-шоколад с мляко...
цитирай
6. andri - Сладури!
06.11.2010 10:54
Сладурковци!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6197486
Постинги: 1102
Коментари: 4873
Гласове: 29481
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930