Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2015 12:34 - Дневникът на един БЪДЕЩ БИВШ ПУШАЧ - Ден 3-ти - 23-02-2015г.
Автор: exsmoker Категория: Лични дневници   
Прочетен: 804 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 23.02.2015 18:51


Ден 3-ти
23-02-2015г.


Дотук добре - наспах се, събудих се в настроение, сега поработвам ... всичко е нормално.

Правя списък на предимствата, които ще получа когато съм реализирала решението си да откажа цигарите, а те са:

Ще получа повече-
- Здраве - това е в перспектива, когато организмът ми се изчисти от натрупванията от веществата, съпътстващи никотина в цигарите;
- Самоуважение - не е малко този път да успея да наложа волята си, да потвърдя пред себе си, че не съм слабохарактерна; 
- Пари - дотук съм спестила 15 лева, днес ще си купя нещо за 15 лева, за да се самовъзнаградя; 
- Красота - кожата ми няма да е подложена на влиянието на дима и ще бъде по-свежа; 
- Здрави зъби - защото те пожълтяват от дима, сега ги избелвам, което пък е вредно за зъбите, т.е. когато спра да ги избелвам, защото няма нужда, ще имам и по-здрави зъби;

Това са първите неща, за които се сещам, ще продължа да допълвам списъка :)

Ден 3-ти, обедно време:
хапнах вкусно, сега пия кафе. Неволно посягам за да търся цигарата и пепелника на бюрото. 
Навикът е силен фактор - въпреки че не ми се пушеше, след като посегнах и не намерих цигарите и пепелника на обичайното място, сега вече започвам да мисля за това, че ми се пуши.
Ще заема мислите си с нещо друго, за да няма време за абстинентния синдром wink emoticon 

А знаехте ли защо не трябва да се яде късно вечер?
ЗАЩОТО когато ядеш непосредствено преди лягане, след заспиването организмът забавял ритъма на метаболизма и приетите вещества не могат да се усвоят и изразходят като енергия, а направо отивали в мастните депа.

Разсъждавайки върху това, правя извода, че няма място и за следобедна дрямка след обилния обяд, противопоказно е.
Жалко, щеше да ми се отрази
 
добре  :(


Ден 3-ти, 18,30 часа:

Купих си подарък-награда за 15-те лева, които съм "спестила", нищо че сигурно съм изхарчила повече от 15 за ядки и други заместители, но ... какво пък, трябва да се поглезим понякога и с подаръче :)

Вече съм почти категория "Три звезди" ;)
Но ми е трудно да не мисля за цигари ! И за да не сваля категоризацията, мисля да се прибера у дома и се мятам право в леглото.
Лека нощ от мен, стискайте палци да удържа на порива днес 
frown emoticonДен 3-ти, обедно време:



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: exsmoker
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27023
Постинги: 11
Коментари: 12
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930