Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2016 02:05 - Вятърът, който духа
Автор: shining Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3400 Коментари: 6 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Вятър. Стъпки. Главни улици. Подлез.Тълпи.Единици. Двойки. Групи. Рехави нишки. Забързаност. Столове. Маси. Седящи усмивки. Думи. Форми. Съдържания. Арогантност. Сигурност. Безразличие. Равно. Протегната ръка. Изкопана улица. Машини. Пръст. Звуци. Опашка. Банкноти. Нервно чакане. Пресечки. Прави ъгли. Завои. Акордеон. Познат площад. Книги. Хора. Погледи. Очакване. Учебници. Надежда. Нетърпение. Несигурност. Пронизващ вятър. Хлад. Сам. Търсене. Отчаяние. Мъничко вяра. Желания. Стъпки. Трамвайни релси. Успоредност. Лъч. Телевизионна кула. Хоризонт. Стъпала. Подземни влакове. Мисли. Неудовлетвореност. Посока. Капка. Лице. Поглед нагоре. Небе. Облак. Надежда. Усмивка. Оптимизъм. Широки тротоари. Простор. Шарен храст. Въздух. Мъничко вяра. Въпрос. Усмивки. Желание. Взаимност. Отговор. Удовлетвореност. Радост. Пълнота. Наполовина пълна чаша. Среща. Мимолетност. Близост. Поглед. Очи. Очакване. Свян. Удоволствие. Взаимност. Доброта. Нежност. Мисли. Кафе. Сладка захар. Всемогъщ вятър. Плющяща тента. Паднал стол. Песъчинки. Оптимизъм. Хвърчащи листа. Кислород. Наситеност. Свобода. Очакване. Познат тротоар. Близост. Желание. Нетърпение. Шарена котка. Подхвърлена брошура. Полумрак. Стълбище. В къщи. Горящ пламък. Топлина. Прозорец. Очи. Взаимност. Думи. Докосване. Любов.
    А отвън е вятърът, който духа.

                                                       *******





    П.П. Сигурен съм,че всеки от вас би могъл да събере подобен на този куп думи, с които да изрази, да разкаже нещо за себе си, за своето вчера например. Но дали всеки ще бъде разбран? А какво е да разбереш някого? А какво е да те разберат?
    Когато се почувстваш сам, обърни лице срещу вятъра, който духа и ще имаш поне един приятел, който те разбира.
   И вече няма да си сам. Какво хубаво усещане!

                                                                                     shining





Гласувай:
15



1. emi1ts - Поздрави shining,
21.09.2016 08:39
за интересната идея - безглаголно описание и изразяване на изживявания, емоции!При теб се е получило уникално и много интересно!Не съм убедена,че всеки би се справил с това,съдейки по себе си - просто е израз на скромност от твоя страна :)
Колкото до приятелството с вятъра - да, приятно усещане !Като прибавим и усмивка ,събираме се една много добра компания ,която дава усещането за хубав, пълноценно изживян момент! :)
С пожелание за хубави дни и позитивни емоции!
цитирай
2. shining - 1. emi1ts
21.09.2016 10:46
Да,сигурно е уникално,доколкото всеки от нас е уникален сам по себе си,а колко е интересно - зависи кой чете - въпрос на разбиране. :) И споделеност и взаимност.
Радвам се, че и до теб достигна този приятелски повей на вятъра.
Не знам дали всеки,който чете, ще разбере,че става дума за няколко случки от вчерашния ми следобяд, но когато го написах така мисля че очаквах от онова-другото разбиране. Примерно както ти ме разбра. А иначе детайлите и точно какво се е случило не са от такова значение мисля. По-интересна е споделената емоция.
И на теб приятни и усмихнати дни!Благодаря ти!
цитирай
3. stela50 - И колко добре подредени думи...
21.09.2016 18:45
оригинален израз на мисли, чувства, емоции - нежно и деликатно,
красиво и мило... истинско.
С вълнение прочетох и разбрах... обичам да стоя срещу вятъра.
Поздрав, Галин !
цитирай
4. shining - 3. stela50
21.09.2016 19:54
Да, думите следват и описват някак усещанията, преживяванията, емоциите и са спонтанни. Самото описание е насочено по-скоро към самия себе си, но все пак е разбираемо и за хора,които не са преживяли конкретните случки и това много ме радва, защото винаги съм уважавал истинското и неподправено общуване.
Приятни са ми твоите думи, защото са искрени и от сърце.Благодаря ти за това!
Поздрави и от мен, Таня!
цитирай
5. cinderellathespy - Интересно
26.09.2016 17:58
Много интересен начин на изразяване. Замислих се дали и аз бих могла така, но незнам какъв е отговора. Трябва да опитам, но честно-казано мисля, че за нещо такова трябва подходящо настроение и нагласа. По-лесно ми е да подредя думите в стих. Гали, преди време един човек ми каза, че всичко е вятър и си е точно така. За мене вятъра е синоним на свобода. Не случайно и блог-а ми се нарича Вятърното и все се вторачвам в тия ветрогенератори. Някаква дъщеря на вятъра съм може би, или сестра, или любима. Хубавото е, че ветровитостите са извор на вдъхновение и от тях се раждат интересни стихота! Поздрави от мен и продължавай да ни изненадваш с такива интересности и различности!

Ели

пп: Днес ме обхвана носталгия. Замислих се дали след нова година да не започна пак да постирам стиховете си и тук, в стария ми блог, нещо като архив на Вятърното си да водя. Да си ги имам на две места, но това просто като идея, не решение. :)
цитирай
6. shining - 5. cinderellathespy
27.09.2016 14:33
Здравей!
Хубаво е така изневиделица да се появи стар приятел от блога! :)
Да,точно казано-подходящо настроение и нагласа.Просто така ми потече мисълта.
Интересно е това,че вятърът е синоним на свобода.
Не знам,сигурно не е толкова важно къде постваш,по-важно е да ти се намират приятели и хора,които ще те разберат,където и да си.
Поздрави и на теб,много се радвам,че се отби и до скоро,надявам се!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: shining
Категория: Лични дневници
Прочетен: 750052
Постинги: 173
Коментари: 1422
Гласове: 5038
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031