Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2018 12:20 - Обед в Мюсор
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6226 Коментари: 37 Гласове:
47

Последна промяна: 21.03.2018 13:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Израстах в условията на някакъв луд и див социализъм, от който постоянно се опитвах да избягам. Твърде много една уж нежна, а в действителност сурова ръка ме притискаше, опитвайки се да ме постави в сянката на клишетата.
Социалистическото обкръжение беше съставено  от такива налудничави клишетата, че заобикалящият ме (социалистически) свят е рай, а Оттатък е адът на упадъчния капитализъм, в който е откачено японски министър на транспорта да си подаде оставка, защото за цялата година, японските железници (най-бързите в едно с френските) реализирали сумарно закъснение от 4 минути!
Това японците били луди хора, ей!
Друго си е влакът "София-Варна" да изминава разстоянието за 8 часа и често да закъснява с по 15-20 минути. Така тъпите японци си мислят, че България е по-голяма по територия от Китай, защото явно смятат разстоянието м/у административната ни столица и морската такава по формулата S=v.t=8.580=4640, мислейки си, че разстоянието (пътят S) не е 540 км. (по ЖП маршрута) и влак като техния "JR-Maglev MLX01" със своята максимална скорост от 580 км/ч, е ненормално да тръгва в 22:50 днес и да не пристига след около час с престоя по гарите, а утре в 6:50!
8часа! За 540 км!
Но да оставя японците да си подават оставките за 4 минутни годишни закъснения... 
Да не заговарям за превъзходната шведска стомана (Любимата ми марка инструменти, която препоръчвам е "Bacho". Испанска, от шведска стомана. Отверката превърти в болта, хвърля искри, но не се криви. А рашката... Рашката е като прочутото швейцарско сирене! Ха ха ха)...
Та:
Да оставя прогнилия Запад и да се върна в процъфтяващия соц на превъзхождащата Китай по територия наша  родина.
Онзи ден си говоря (по на кафе) с познат (не мога да го нарека "приятел", при все, че не просто се поздравяваме) от махалата.
Е как къде? В моята пицария, естествено.
И от дума на дума, стигнахме до електрониката ни по времето на същия този наш процъфтяващ соц. И познатият ми разказва за времена, които аз няма как да помня.
(Професор е и от 60-те до 80-те години е работил в катедрата по радио-електроника към "Ворошилов". Вижте дори и от казаното току що, колко гот беше при соца: "Ворошилов" - типично име на завод в България. Нищо, че не е българско, а на рашки маршал, който ама нищо общо няма с електрониката. А онея, тъпите японци, да пуснат компютър да им генерира думи от първите букви на имената им (на основателите) и по благозвучност да изберат за име на компанията "SONY". Тъпаци. (измислили непочтено изпреварващи рашите "тринитрон") Мислещи България за по-голяма от Китай.)
Та разказа ми бай Живко (професорът) за това как п
рез 60-те години правим телевидори "Пирин" за  износ в Куба под марката "SieraGrande".
Ще кажете: Чудесно!"
Чудесно-чудесно, ама вместо договорените 50 хил. бройки годишно, ние правим едва 4 хил. и работата се проваля.
"
Климатът в Куба е влажен с висока средна температура" - разказва ми бай Живко - "Трябваше да използваме западноевропейски части, защото ние (и руснаците) нямахме такива, които да стават за тамошните климатични условия. Части, основно на "Philips"..."
Тук аз се включвам по-активно в разговора и му разказвам как при производството на руска военна техника (включително високите технологии по насочването на балистични ракети), на времето в поделенията на "ОЕЗ" се използваха много американски и немски компоненти и цели възли. 
А той (бай Живко) ми разказва как през 1976 г. дошли инженери от "Philips" (Интересно защо не от напреднала Русия?)  да покажат на нашите специалисти последните новости в цветната телевизия. Естествено, правят го по чисто икономически съображения. По това време "Philips" е една от най-големите световни фирми в областта на електрониката, с хиляди работници и стотици заводи по цял свят, има огромно собствено производство на електронни елементи, и търси начин да го пласира. "Philips" демонстрират новия си цветен кинескоп тип "inLine" -  връх (но отново не рашки - ха ха ха) за онова време.
"Предложиха ни съвместно сътрудничество" - пподължава да ми разказва бай Живко - "Да произвеждаме за тях телевизори под търговската марка "ColorStar". Но искаха не нашите 2 хиляди часа работа без технически дефект, а 10 хиляди. (Тоест: Някогашните западни стандарти за качество и защита на Потребителя, са 5 пъти по-сериозни и отговорни от някогашните източни. Но Западът бил гнил.) За 8 месеца, пришпорвайки ни, успяхме да направим първите 10 (Якоооо!) бройки и ги изпратихме в Белгия. Казаха ни, че ако така ще работим и занапред, по-добре да спираме дотук." (Всички знаем как работехме по онова време, и моето мнение е, че мързеливците сега - стават русофили. Ха ха ха)
Все пак успяват да започнат да правят телевизори за Белгия. Дори лично Тодор Живков отпуска 6 млн. долара за западни кинескопи, за да започне поизводството на "ColorStar" за нашия пазар под името "Велико Търново 84". Кинескопи, които се купуват от "Тошиба" (имаща още тогава производствени мощности в Европа с капацитет 7 млн. кинескопа годишно. А нашите 20 хиляди, купувани от тях, минавали през Русия, където... им подменяли!!! етикетите с руски! (Якооо! Да здраствует "великая" Рус! - инфантилната лъже-технологична сила.)

Та както вече казах:
Израстах в условията на някакъв луд и див социализъм, от който постоянно се опитвах да избягам. Твърде много една уж нежна, а в действителност сурова ръка ме притискаше, опитвайки се да ме постави в сянката на клишетата.

Затова сега искам да поздравя другаря Путин с изборната му победа, като му пожелая до следващите избори да успее да възроди онзи див социализъм, по който така линея и успее да започне производство на онези така търсени "автомобили" от времето на соца, че се чакаше с години за тях. 
А тъпите западняци нека си карат каруците от клипа. Мамка им прогнило-империалистическа!






Гласувай:
47



1. vaquero - starforlife,
21.03.2018 14:03
Какво ти стана бе, човек? Какво толкова са ти направили социализмът и Русия?
цитирай
2. kvg55 - starforlife,
21.03.2018 15:00
Не всичко е техника и технологии, приятелю.
цитирай
3. анонимен - Според мен,
21.03.2018 15:39
най-ценното, постигнато в ЕС, са отношенията между хората. Същото важи и за правата им.
От това произтича и развитието. Казвам го като човек, който пряко наблюдава не само работата на европейските институции, но и общува свободно с живеещите тук. Когато непознати хора се поздравяват по улиците и си помагат, както могат, тогава и другите неща вървят.
И нещо изключително важно - хората търсят приятели, а не виждат враг във всеки, който не е като тях.
цитирай
4. anngry - Добър разказвач си, Стар.
21.03.2018 16:16
Умееш да пишеш, спор няма. : D
цитирай
5. anngry - Не мисля, че на Стар му има нещо, а по-скоро на Вас.
21.03.2018 16:18
vaquero написа:
Какво ти стана бе, човек? Какво толкова са ти направили социализмът и Русия?

Ако в написаното от него не виждате същественото, а именно, че социализмът ни обезличаваше и пречеше да бъдем каквито желаем, то говори зле за Вас, а не за тези, които не го харесват.
Избройте хубавите неща на социализма и ги поставете на кантар с лошите. Ако везната според Вас накланя към хубавите, то Вие не сте правдив човек или социализмът отлично си е свършил работата, промивайки мозъка Ви.
цитирай
6. vmir - Безкрайно познати усещания от времето,
21.03.2018 16:49
когато се страхувах, че или полудявам, или живота подлага здравия разум на нечовешко изпитание. Защо ли не съм срещал знаещ, можещ или талантлив човек, който да страда по соца? Защо феновете му са все безделници и лентяи, които вместо да се срамуват, се умиляват как някога цакали карти по цял ден, и приписват лентяйството и гепаджийството си на хората, които нямат време за интриги?
цитирай
7. starforlife - ~
21.03.2018 17:30
~ 1. vaquero
vaquero написа:
Какво ти стана бе, човек? Какво толкова са ти направили социализмът и Русия?

- На мен ли? Нищо ми няма.
Просто съм прям и директен, а Истината не е на страната на соца и Русия.

- Какво са ми направили ли?
Ами например:
Опитвали са се да ме лъжат.
Да лицемерничат.
Да ме ограничават всячески като Личност и Дух.
Да ме превърнат в биоробот, който марширува под тъпите им песни и няма право на собствено мнение.
Да...
Да...
Да...

Примери да давам ли?
Явно не си прочел да кажем 40-я мой коментар под предходния ми постинг.
А такива примери мога да изброявам до припадък.

Явно не си чел например разказваното от мен не помня къде (май при радостиналаса) как влязох в първото ви'шО.

По-скоро ти ми цитирай какво хубаво си видял от тях и аз ще ти опонирам, ако не съм съгласен



~ 2. kvg55
kvg55 написа:
Не всичко е техника и технологии, приятелю.

Така е. Но...
- Но аз не говоря само за технологии, а по-скоро ти се опитваш да се самоубедиш, че само там соца и Русия издишат.
- Технологичният индекс на една държава определя икономическата й мощ, а от там и условията за живот в нея. Това го знае всеки средно интелигентен човек и няма как да не е съгласен с него.

Кое не е технологии? М?
Образованието?
Здравеопазването?
Кажи де.
Цитирах ти два от най-важните фактора за добруването на един народ.
Тук да се разпрострирам ли?
Защото смешни ще ги направя и соца и Русия.
цитирай
8. librarian - Всички се хващат за политическия мотив в поста, а аз, Звездьо, искам да те попитам защо точно "Обед в Мюсор"? :-)
21.03.2018 17:54
И Мюсор като сгрешено от Мусор ли да се чете? :-)
цитирай
9. blackpredator - ся,
21.03.2018 17:56
кой се пише трол, кой не, ама и аз ги помня тия времена
освен София-Варна имаше и "Синият Дунав" - 12,40 и оп у София
нооо, много години имаше и четири полета на ден за 16 кинта и за 40 минути пак оп у София
същото беше и по споменатия от теб маршрут
за първи път се возих на самолет по редовна линия Русе-Варна
не, че е голяма работа, ама сравненията..
някъде 82 купих от Кореком на майка си "ColorStar"
след година и половина кинескопа "Филипс" даде фира и го смениха с "Тошиба", с който изкара дните си
на старият кинескоп пишеше "Филипс", не "Кисловодск"
май полигорстваш тъпо, а?


цитирай
10. starforlife - ~~
21.03.2018 18:09
~ 8. librarian
Не, не е сгрешено от Мусор.
Но със същата "логика" заглавието можеше да бъде "Обед в Сюмор".
Така, както следващото ми например ще е "За някои особености на езическото (блогово) говорене" и тогава, в него, ще засегна изцепката на Б(л)еки.


~ 9. blackpredator
Дори не мисля да ти отговарям, защото на смешни коментари (написани с чисто пропагандна цел) няма смисъл.
Б(л)еки, че си абсолютен трол - това е повече от факт.
Но те мислех за малко по-интелигентен.
А ти (и с този глупав и смешен коментар) все напъваш да ме опровергаваш.
цитирай
11. starforlife - ~~~
21.03.2018 18:20
~ 3. angpiskova
Именно!
Още като ученик имах шанса до пообиколя предимно бившите соц страни.
(Бях спортистче и то от добрите, баси - та по тази линия.)
Срещах се и със западни момчарлаци.
Дружелюбни и открити.
А нас се опитваха да ни настройват, че са ни врагове.
На едни деца.
Луда работа.

ПС:
Прочети коментарите ми тук:
http://radostinalassa.blog.bg/history/2018/03/19/chestita-pobeda-na-putin-ot-decata-na-rusiia.1599651



~ 4 и 5. anngry
Както го попитах Градския: На тема здравеопазване да ги почвам ли?
Ти отлично си наясно с жалката картинка в този сектор.
Смешници. Полупълни.


~ 6. vmir
vmir написа:
Безкрайно познати усещания от времето,
когато се страхувах, че или полудявам, или живота подлага здравия разум на нечовешко изпитание. Защо ли не съм срещал знаещ, можещ или талантлив човек, който да страда по соца? Защо феновете му са все безделници и лентяи, които вместо да се срамуват, се умиляват как някога цакали карти по цял ден, и приписват лентяйството и гепаджийството си на хората, които нямат време за интриги?

Оооо, аз не се страхувах.
Още тогава (като младеж по времето на соца) бях Личност, която в рамка бе невъзможно да ме ограничат.

Колко мога да разказвам...

Има време.
цитирай
12. blackpredator - да бе, сефте
21.03.2018 18:22
когато не ти отърва, опонента или е трол, или комплексар
е, т'ва е по-интелигентно..
цитирай
13. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга!
21.03.2018 18:27
Много точно и с подходящ сарказъм си нарисувал соца в целия му абсурден статут.
цитирай
14. starforlife - ~ 12. blackpredator
21.03.2018 18:37
Б(л)еки, не приписвай вашето (с на Ико и агитка) поведение на мен, моля.
Как да не си трол бе, пич?
Като си:
- анонимен, който пише в стил "тъп съм като обран бостан"
Ако не си съгласен - прегледай си "творчеството" и обърни внемание на езиковата си култура и речников запас. (Дори в напъните да се правиш с разни по-така изрази.)
- фейк, който пише в 99 на 100 безсмислени, заядливи, инфантилни глупости.
Кога например направи нещо полезно за каквото и да е и когото и да е тук? Помпейки Уондър (примерно) - я правиш още по-смешна и жалка, отколкото тя самата понякога се прави.
Кога и за какво някой тук (Освен същата - ето пример за жалкост по отношение на нея. Други са когато пише за неща, които не разбира, а най-вече нравоучителното и свехотворно дуене.) ти каза "Благодаря!"?
- надувко, който на Гети примерно се заканваш и с физическа саморазправа (Ико също), но пред мен например не смееш да се отваряш така, защото знаеш, че си въздух под налягане, а аз не си поплювам и бих те поканил (правил съм го, но ти понеже си бъзльо и само думи...) да те видя к'ъв си мъжага...

Да продължавам ли?

Или да взема отношение по другата част? Сериозната, но принципно напудрена и изопачена.

ОК. Ще го направя.

Ролята на една държава, Блеки, е да създава условия за просперитет на населението си. И това трябва не просто да е факт, а да търпи развитие.
При соца:
Постигне се нещо...
Легне се на успокоението и лаврите...
И се върти до втръсване!
Едно и също. Монотонно и скучно. Калъпирано. В целия соц-лагер.
Еднакви скучни и нефункционални сгради...
Вагони като конюшни...
Самолети като издялкани в час по трудово...

Направи историческа справка кога САЩ (нали политикантстваме) изграждат своята железопътна мрежа, кога Русия, кога България.
После го направи за въздушния транспорт.
...
Хайде сега заговори с фактология и цифри (както се изака в нерелевантния ти да е зящитаващ соца коментар) колко пъти се подобриха в тези три страни услугите от момента на възникването им. Колко пъти мерзка капиталистическа и упадъчна САЩ, и проспериращите соц-България и Раша, увеличаваха качеството на Услугата, и създадоха превозни средства в заговорените сегменти, в които се чувстваш бял човек, а не животно в конюшна?
Сравни парка (влакове и самолети - за тях заговори) на едните, с този на другите.
Сравни цените им като % от трудовото възнаграждение ('щото то 16 лева за няма и 400 км. въздушно, бяха над 1/10-та от масовите заплати в България)...
Сравни лукса, получаван за тези пари...
Сравни чисто колаборативната обвързаност с други отрасли...

Разбираш ли защо е смешно написаното от теб?
Защото по-луксозни и по-бързи влакове (от тези на соца) в САЩ са нападали още индиянците през 18-ти век.
цитирай
15. blackpredator - харашо!
21.03.2018 18:48
само не фанах к'ва връзка има коментара ти със сигур повече от 30 годишната въздушна линия Русе-София и телевизора на майка ми, които са и релевантен, както ти казваш и ноторен, както аз казвам факт
или сефте си дрънкаш..
цитирай
16. troina - 6. vmir - Безкрайно познати усещания от времето,
21.03.2018 18:48
Идеята, и стила ти на разказване са..оригинални,ж..
толкова истински,откровени..и..ненапудрени..,човешки..
многоо ми допадна текста,сякаш аз съм го мислила, а ти си го написал..
похвално е, че имаш това търпение.Евалла!
аз го нямам..
но,затова пък, имам толкова мн.спомени, срещи, приятелства, и ..любови..
с прекрасни хора „отвъд желязната завеса“
тъй като работя в Туризма от 16годишна
имам приятели от цял свят..
и сега е така, Благодаря на Фортуна!

Бпърдяторе ставаш жалък,комичен,и още по-безсилен..
акцента в Поста не са..стоките,глупи..
а, Хората, Свободата,Любовта..Истината..
Благодаря за Трибуната,френд ж!
развълнува ме....многооо...
/ Юлия
цитирай
17. starforlife - ~
21.03.2018 19:01
troina написа:
акцента в Поста не са..стоките,глупи..
а, Хората, Свободата,Любовта..Истината..

ИМЕННО!
цитирай
18. starforlife - ~
21.03.2018 19:19
blackpredator написа:
само не фанах к'ва връзка има коментара ти със сигур повече от 30 годишната въздушна линия Русе-София и телевизора на майка ми, които са и релевантен, както ти казваш и ноторен, както аз казвам факт
или сефте си дрънкаш..

Ами не съм го бил още написал бре, Блеки.
За разлика от вашите кратки и обикновено тъпи подмятания - аз океанословя (тук също не се подчинявам на рамки, че не трябвало да се коментира дълго. Ми който иска - да се огранимава до "беее" и "мууу" - аз пиша където, когато, колкото реша, без да се съобразявам с тъпи рамки, защото не съм калъпиран) и понякога ми отнема време с прекъсванията.
В момента например пиша от смартфона си, от една вила в полите на Витоша, където дойдохме с Приятели с немски и японски автомобили, а не руски каруци.
Виж, руска водка ИМА. Там рашите са сила, признавам.
цитирай
19. starforlife - ТРОЛЕНЕ, ИЗКРИВЯВАНЕ НА ИСТИНАТА И ЧИСТИ ЛЪЖИ!
21.03.2018 19:21
В 19-ти коментар, blackpredator, който може да подведе вас, четящите, но не и мен, написа:
харашо!
само не фанах к'ва връзка има коментара ти със сигур повече от 30 годишната въздушна линия Русе-София и телевизора на майка ми, които са и релевантен, както ти казваш и ноторен, както аз казвам факт
или сефте си дрънкаш..

Хайде сега да видим как ще ни убедиш, че наистина си купил "ColorStar" на майка си, в което аз силно се съмнявам?

А се съмнявам, защото:
~ Схемното решение на "ColorStar" е на "Philips" (дори, ако трябва да сме изчерпателни и точни - на дъщерната им "MBLE"), но те се произвеждат с кинескопи на "Toshiba"!!!
Пише го в постинга ми, но ти понеже (сам показа, че си фейк и) не четеш внимателно - излъга за телевизора, говорейки, че е дал фира кинескоп "Philips".
Сега...
Да оставим на страна, че това е компания-лидер (за "Филипс" иде реч) още по онова време, която и в момента произвежда отлични телевизори и едни от най-добрите профи компютърни монитори (а рашите така и не усвоиха технологията тогава за производство на луминофор и кинескопите им бяха абсолютни боклуци, а днес - никакви)...
Да оставим и факта, че въпросните теревизори Белгия ги реекспортира, а ти предполагам не си и чувал за стандарти PAL, SECAM, NTFS и дали "ColorStar" можеха да работят (без техническа преработка) в България (че ти, лъжливо овчарче, да се опитваш да ни лъготиш)...
Да се спрем на факта, че:
~ "ColorStar" наистита имат проблем с кинескопите.
(И ти предпорагам си гугълнал нещо и се направи за пореден път на селски тарикат, без нужната доза разбиране... Как да не си трол тогава?)
Но тези проблеми не са на самия ("Тошиба", подчертавам) кинескоп (които са едни от лидерите и до момента при ЕЛТ-кинескопите, доколкото още въобще ги има), а са на недалновидната замяна (побългаряване, за по-евтино) на индуктивен елемент, с чисто активно съпротивление във ВВ тракт на кинескопа.

Така, че, Блеки, тролчо, пудрите - при твоите контингентни клакьорки.
При мен, и в сегменти, в които съм вещ - не само не вървиш, а си смешен и жалък.
цитирай
20. blackpredator - ако
21.03.2018 21:10
въоПще си виждал такъв телевизор, щеше да знаеш, че над двата реда копчета за канали, има три копчета, от които средното е за включване на пал-секам тролове
кухолействаш на дребно професор Многознайко..
цитирай
21. starforlife - ~ 20. blackpredator
21.03.2018 21:46
Както вече казах: Тези селски номера пред мислещите те за нещо различно от трол от агитката ти.

Това
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20180321_213542.png
е снимка на въпросния телевизор, на която нищо от описваното от теб не се вижда.

Отново не си разбрал гугълното, Блекчо.
Въпросният "ColorStar" за Белгия, има само SECAM, а PAL е реализиран схемно отделно по много проста причина: България няма лиценз за PAL.
Тоест: Соц-терикатлъци.

Тоест: Ти "кухолействаш на дребно професор Многознайко.."
цитирай
22. starforlife - И като казах "лиценз" се присетих за абсолютни соц-глупости. Четете и немейте какви кадъритети ни управляваха/т
21.03.2018 21:55
Елементната база в България беше смехотворна.
Но дори и такава, беше МНОГО ПО-ДОБРА ОТ РУСКАТА!
Факт. Неоспорим.

Нещо повече: АКО РУСИЯ НЕ БЕШЕ ПОПРЕЧИЛА, БЪЛГАРИЯ ЩЕШЕ ДА ТРЪГНЕ ПО КИТАЙСКИЯ МОДЕЛ И СЕГА ЩЯХМЕ ДА СМЕ СВЕТОВНА ВЕЛИЧИНА.
Бай Тошо, при все без образование - не беше глупав. Но, уви. (А ти, Градски, ме питаш защо не харесвам Русия. Ето ти основна причина.)

Но да продължа другото:
България добре закупи лицензи за производство на кондензатори (в момента най-добри са Япония) и полупроводникови компоненти (силата там са САЩ, следвани от Китай), но не инвестира достатъчно за усвояването на тези технологии.
Печатни платки се правеха най-вече именно в Русе, Блеки, но не се закупи японска технология, а остаряла американска.
(Рашка такава просто нямаше и никога не е имало и до ден днешен.)
Американците внедряват силициевата технология, а ние купуваме германиева! Бааси!
Германците изхвърлят крос-пойнт аналоговата технология, а ние я купуваме.

Въобще: Соц-глупости. А защо?
Защото се харчат държавни пари от назначени шуробаджанашки лаици. Социалистически модел.
Нещо, което при капитализма (частната инициатива) няма как да е явление.
цитирай
23. musicgirl81 - Жоро-Стар, привет! ;)
21.03.2018 22:38
Кефиш когато закопаваш с необорими данни. Това по повод коментарите ти към blackpredator. ;)
А постингът.... Постингът е в тон, който е така приятен, че.... приспива. ;) ;))))
цитирай
24. musicgirl81 - И трес, 21-вото плюсче!
21.03.2018 22:40
;))))
цитирай
25. getmans1 - . . . Ей, тука некъде спора вече става ...
21.03.2018 23:29
... Ей, тука некъде спора вече става безсмислен:)))


blackpredator написа:
...........................
някъде 82 купих от Кореком на майка си "ColorStar"
след година и половина кинескопа "Филипс" даде фира и го смениха с "Тошиба", с който изкара дните си
на старият кинескоп пишеше "Филипс", не "Кисловодск"
май полигорстваш тъпо, а?



цитирай
26. cobracapelo - Жоро,
22.03.2018 00:35
[quote=starforlife]Б(л)еки, не приписвай вашето (с на Ико и агитка) поведение на мен, моля.
Как да не си трол бе, пич?
Като си:
- анонимен, който пише в стил "тъп съм като обран бостан"
Ако не си съгласен - прегледай си "творчеството" и обърни внемание на езиковата си култура и речников запас. (Дори в напъните да се правиш с разни по-така изрази.)
- фейк, който пише в 99 на 100 безсмислени, заядливи, инфантилни глупости.
Кога например направи нещо полезно за каквото и да е и когото и да е тук? Помпейки Уондър (примерно) - я правиш още по-смешна и жалка, отколкото тя самата понякога се прави.
Кога и за какво някой тук (Освен същата - ето пример за жалкост по отношение на нея. Други са когато пише за неща, които не разбира, а най-вече нравоучителното и свехотворно дуене.) ти каза "Благодаря!"?
- надувко, който на Гети примерно се заканваш и с физическа саморазправа (Ико също), но пред мен например не смееш да се отваряш така, защото знаеш, че си въздух под налягане, а аз не си поплювам и бих те поканил (правил съм го, но ти понеже си бъзльо и само думи...) да те видя к'ъв си мъжага...


Абсолютно същите неща са му казвали на предатора и други хора, но той обича да отрича очевидното, отговоряйки с обиди, лъжи и интриги. Можеш да си сигурен, че си го разплакал. Преди теб само един блогер е успявал да го направи. Няма да му казвам името, защото отдавна спря да публикува и едва ли иска да го споменават.

цитирай
27. librarian - :-)
22.03.2018 01:49
starforlife написа:
Не, не е сгрешено от Мусор.
Но със същата "логика" заглавието можеше да бъде "Обед в Сюмор".
Така, както следващото ми например ще е "За някои особености на езическото (блогово) говорене" и тогава, в него, ще засегна изцепката на Б(л)еки.

Умееш да запалиш любопитството. Ще очаквам обяснение за заглавието. :-) :-)
Наздраве, Звездьо! Приятно пребиваване ПОД полите. :-) :-) :-)
цитирай
28. librarian - :-) :-) :-)
22.03.2018 01:50
анонимен написа:
Направи го за смях предаторчето и то хвана помпата и те измести от първа. :) :) Пълен смешник. :) :)

Помпата е велико оръжие, носещо блогово спасение. :-) :-) :-)
цитирай
29. delff - Здравей, Стар!
22.03.2018 09:28
Знаеш ли, че хора като теб замислят? Пишеш така логично и ненатоварващо, че човек дори да симпатизира на Русия, е провокиран да погледне и под друг ъгъл, защото доводите са неоспорими.
Поздрави, човеко, който не може да бъде вкаран в калъп. :)
цитирай
30. starforlife - ~
22.03.2018 10:59
~ 13. batogo
Снощи съм те изпуснал, сори.
Ами... Пресъздавам Истини. Нека някой отрече или оспори.


~ 23. musicgirl81
Те сами се закопават, Джамби.
Аз само им подавам шанцовия инструмент.


~ 25. getmans1
С въпросния винаги е безсмислена комуникацията.
Комуникация ли казах?
С трол това е кауза пердута.


~ бивш 29. анонимен
Аз?
Такива (празнодумни фейкове) сами се правят за смях.
Дано поне си дават сметка, че го правят.
А за помпата и изместването ми от "първа": Смешно и жалко е. Ако лелеех по нея - щях винаги да вися и някакво си дребно гущерче, помпозно нарекло се "предатор" нямаше да може нищо да промени по въпроса.
Някой ден ще го поебавам така и ще види, че протежетата му няма да видят "първа" докато реша, а блога ще си продължи и без тях да съществува и дори ще е по-лицеприятен.


~ настоящ 28. librarian
Благодаря ти. Наздраве.


~ 29. delff
Значи има полза от мен. Ха ха ха
Аз на никого не се опитвам да въздействам.
Ако беше така - щях да съм хибриден льольо и поне стотинки да изкарвам.
Но къде щеше да е Самоуважението ми?
цитирай
31. анонимен - Здравей!
22.03.2018 12:39
Бързам да напиша нещо, понеже започва Европейски съвет и няма да мога да си вдигна главата.
Първо, поздравления и за поста, и за коментарите, ставам ти абсолютен фен!
Второ - не мога да говоря за телевизори и техника, там нямам необходимите познания. Помня само, че телевизорът, който беше вкъщи, тежеше неимоверно, едва го пренесохме.
Колкото до вътрешните авиолинии - само да добавя, че в момента за същата цена можеш да летиш от Брюксел до София. Нека този, който хвали развитието на вътрешния въздушен транспорт тогава, да припомни как изобщо се излизаше в капиталистическия свят. С какъвто и да било транспорт.
цитирай
32. medium - Здравей!
22.03.2018 15:24
starforlife написа:
~ 29. delff
Значи има полза от мен. Ха ха ха
Аз на никого не се опитвам да въздействам.
Ако беше така - щях да съм хибриден льольо и поне стотинки да изкарвам.
Но къде щеше да е Самоуважението ми?

Ако се кандидатираш някой ден за президент, ще гласувам за теб, защото си почтен и принципен.
цитирай
33. starforlife - ~ 31. angpiskova
22.03.2018 16:58
~ Имах си хас да не ми станеш абсолютен фен. (хе хе хе)

~ Летял съм десетки пъти с рашки "ИЛ" (и в момента София-Варна се поддържа от такива таралясници) и "ТУ".
Скръб. Корита.
Летял съм 5-6 пъти с "Боинг" и "Конкорд".
Ми... Не ти се слиза просто.
цитирай
34. starforlife - Ооо, щом така отвръщат на тъпи помпи - има надежда все още за този сайт.
22.03.2018 16:59
анонимен написа:
00:59 - Страхотен пост

автор: cobracapelo категория: Забавление
прочетен: 75 коментари: 0 гласове: 5






Един страхотен пост.
http://starforlife/lichni-dnevnici/2018/03/21/obed-v-miusor.1600033
Коментарите под него са също толкова любопитни.
Там ще видите как Жоро Стар разкъсва предатора.
Задушаван от безсилна ярост,
понеже няма как да опонира,
черньото в момента помпа няколко поста наведнъж
за да свали Жоро от първа страница.
Жоро може да направи същото,
но не е комплексар та да му пука.
А предатора отново показа що за отрепка е.
Като не може честно,
няма скрупули да пробва нечестно.
Точно това, което очакваме от един комунист.
Боже мили, каква жалка карикатура е този "хищник"!

цитирай
35. starforlife - ~ 32. medium
22.03.2018 17:02
На другите избори ме брой. (ха ха ха)
Събирай още гласове пък ще ви включа в схемата за източване на ДДС, която ощетява Държавата годишно с близо 2 млрд. лева.
Колко пари за Образование, бааси...
цитирай
36. cortana - И аз бях там. С 'БМВ 320' се 'довлякох'. :) :) :)
22.03.2018 18:42
starforlife написа:
... В момента например пиша от смартфона си, от една вила в полите на Витоша, където дойдохме с Приятели с немски и японски автомобили, а не руски каруци.
Виж, руска водка ИМА. Там рашите са сила, признавам.
Ядох, пих и се веселих. :)
И дори не съм разбрала кога Жоро е пуснал това забавление тук. :)
цитирай
37. cortana - :)
22.03.2018 18:42
musicgirl81 написа:
Кефиш когато закопаваш с необорими данни. Това по повод коментарите ти към blackpredator. ;)
А постингът.... Постингът е в тон, който е така приятен, че.... приспива. ;) ;))))
И кръглото 40 + от мен. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590529
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031