Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2018 22:07 - Сексът и селото 4: Във Вселената има баланс
Автор: martito Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4893 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 20.06.2018 22:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Във Вселената имало баланс. Или нещо такова. И На всяко действие имало равно по сила противодействие.
Е нещо такова бях и аз за Ракетата в три посред нощ.
„Високи сини планинииии, реки и златни равниниииииииии, небето като от коприииииинааа, това е моята родиииинаа….“
Това му пях… не знам колко полувремена, докато най-накрая той успя да ме окъпе и навре под завивките в леглото. Гушна ме, ама аз си гушнах Санчо. Заради вселенския баланс, не зарад нещо друго.
На другия ден му казах, че го обичам, а той замина на рожден ден на Пешо.
Аз останах със Санчо и буркан кисели тиквички. Не сте ли яли? Ми направете си! Сега му е моментът.
Знаех, че и момичетата реанимираха, та подхванах листовките. Шофьор ще ставам. Налага се. С надеждата, че това ще намали броят на случаите, в които по време на йога практика казвам, вдигаме ляв крак, а имам предвид десен. А други като: „А сега слагаме дясното краче да стъпи на тавана…“ съвсем да изчезнат.
Санчо се размърда до мен и зае сладурска позичка.
А аз зарязах четенето за пътната маркировка и се замислих за Ракетата. Какво ли би направила баба Мери на мое място с това Световно? Хм… Доколкото я познавам би се нагиздила, би извадила постелката си за йога и би се протягала на воля по бански в предния двор на къщата ни, без подсвирквания, без зяпане с изплезени езици и помисли за разюздан секс от селяните. Щеше да изчака най-спокойно да мине Световното. Не би измрънкала, не би се тръшкала като капризно дете, даже не би се напила с най-хубавата ракия, която може да докопа. А и за какво да го прави? Световното ще трае месец. А какво е един месец на базата на над триста века съвместен живот…
(това с над тристата века съвместен живот е уговорката ни с Ракетата)
Като се сетих за това, животът някак ми стана по- прекрасен. Целунах Санчо за изкусителната позичка и отново подхванах четенето за пътната маркировка.
А защо се налага да стана шофьор ли?
Ами почнах да пътувам. До съседните села. И там водя йога. А каруцарите в село, дето поддържат междуселските линии, са селяндури с характер на жена в цикъл. Имат едно особено изражение на погнуса при вида на пътниците, а всяка молба да спрат еди-къде си я посрещат със сумтене, пуфтене и псуване на max.
Могат например по-рано да тръгнат от обявения за тръгване час, ако не им се чака. Да не говорим, че ако не им се пътува, не го правят. Не всички са такива, де. Ама ми се случи на два пъти (ако и единият да е бил по моя вина и по волята на Вселената) и не ми се ще и трети път за щастие. А и имаше опасност да спрат всички линии. Та казах на кмета  и той преговаря няколко дена с превозвачите на казана. И на този етап линии за съседните села има.
Ама аз си уча листовките. Пък и Световно е, за Бога! А и Ракетата е до мен и помага.
Както казах - във Вселената има баланс.  


P.S. 
Ракетата ми писа.
ТА: NB!
Викаме за испанците!
Не искам Ракетата да се изяде от яд, ако португалците станат световни шампиони. 



Гласувай:
8



1. karambol5 - Добре, че отмениха гола на иранц...
20.06.2018 22:29
Добре ,че отмениха гола на иранците ....
Как можете да се напиете така , госпожице Къше ?
цитирай
2. martito - karambol5,
20.06.2018 22:36
Ура! За отменения гол :)
А как можа госпожица Къше да грачи толкова време и Ракетата да не избяга, е по-вълнуващият за мен въпрос :))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: martito
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2844255
Постинги: 327
Коментари: 10487
Гласове: 37662