Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2019 10:33 - ДА СЕ ПОМОЛИМ
Автор: ivoki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 333 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДА СЕ ПОМОЛИМ С МНОГО ОБИЧ И НАДЕЖДА !
/Отдание на Успение Богородично/

МОЛИТВА към ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦА
-----------------------
"Под Твоята закрила искам да живея,
и всичката надежда за спасение в Бога,
на Тебе възлагам, Владичице, Дево Богородице.

Моля Ти се, не презирай мене, Твоя раб,
поради многото мои грехове, но виж скръбта ми;
в недоумение съм, утеши ме, за да не падам духом,
и да не погина!

Простри твоята чиста десница,
и ме избави от тинята на моите лоши деяния, и ме постави на чисто пасбище,
за да изпълнявам вечно заповедите на Христа, Царя и Бога моего, и да бъда запазен от Тебе!

Избави ме от моите люти грехове, Владичице,
и ми изпрати спасително покаяние от Твоя Син и Бог, с Твоето Майчинско ходатайство.

Светлина неизречена, сияеща, просвети моята тъмна душа, която е обкръжена от грехове.

Радосте моя, избави ме от невидимите врагове, които са ме обиколили.

Греховете ми са горчиви и тежки, а при това и
враговете ми – силни;смъртта наближава и моята съвест ме изобличава,пъкления огън ме заплашва, непрестанния червей – също,адска тъмнина и вечна мъка ме предвождат и искат да ме погълнат заради моите зли дела.

Горко ми!, какво да сторя тогава и към кого да прибягна, за да спася душата си?

Към Тебе едничка се обръщам,
О, Сладка Марие Богородице,
Която Си наслаждение на тези, които се уповават на Тебе пред горчивата смърт,
и избавяш от горящия пъкъл ония, които прибягнат при Тебе.

Помогни и на мене тогава,
О, Всеблага и много възпята:спаси ме от ужаса при смъртния час,от гнева бесовски,спаси ме от злите въздушни власти, когато преминавам през митарствата, след смъртта си;
яви ми тогава пресветлото Си лице, Владичице, и ми помогни,
О, милосърдна Майко!,
прояви милост към мене, безмилостния, и помоли Христа, когото си родила, Спасителя и Бога нашего ( който проля пречистата си кръв на кръста заради нас ), да стана и аз участник в кръста на Христа, и да заслужа прощение на греховете си и вечно спасение пред Бога, Неговия Отец, за да възпявам неизреченото Твое милосърдие, Богородице, и Твоето щедро застъпничество во веки веков!
Амин!

image image   1



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivoki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3802218
Постинги: 2782
Коментари: 3628
Гласове: 10171
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031