Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.06.2019 17:35 - Графити и ковано желязо от улица "Младежка" - Пловдив (№189)
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3424 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 29.06.2019 14:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image////////////////////////////////////
image
Кръстовището на "Атанас Юмерски" /днес: "Лука Касъров"/ с "Младежка" 
///////////////////////////
image
Павилионите от пазара на "Младежка"
////////////////////////////////////////////////////////////////////
image
///////////////////////////////////////////////////////////////
image
Блоковете по "Младежка"
////////////////////////////////////
image
Явно собствениците на този артцентър ("Алехандро" е песен - хит на Лейди Гага), който не работи през лятото, са фенове на именитата певица... Аз също ценя нейните талант и артистичност, но не бих кръстил галерията си (ако някога имам такава) така. Особено, когато става дума за работа с деца (млади дарования). Кръстовището на "Младежка" с "Пенчо Славейков" (бивша "Свилен Русев")
////////////////////////////////////////////////////////
image////////////////////////////////////////////////////////
image
Не си направих труда да снимам грозните цапаници в задната част на бараката. Два интересни графита от съседните блокове:
///////////////////////////////////////////////////////////
image//////////////////////////////////////
image//////////////////////////////////////////////////
image
Този и следващите два графита са от павилоните на пазара на "Младежка"; 
///////////////////////////////////////////
image

////////////////////////////////////
image
ВСИЧКИ СНИМКИ СА МОИ АВТОРСКИ: 23 юни 2019, Здравко Б. Спасов
////////////////////////////////////////////



Гласувай:
16


Вълнообразно


1. pompadurpedal - Аз го наппмпих.
26.06.2019 21:29
Аз го наппмпих.
цитирай
2. pompadurgender - Добре си направил, братчет Но аз ...
26.06.2019 23:20
Добре си направил, братчет
Но аз съм възмутен от онъз Карловска мистерия вечна.
Редовно я помпя, понеже знам колко обича това, а веднъж не ми благодари, трие ми коментарите.
Такава гадна неблагодарност.
цитирай
3. vechnonapompana - Да бе, забраеих, извини ме. Толкова ...
27.06.2019 07:19
Да бе, забраеих, извини ме.
Толкова съм възбудена от помпите ти, че не чета коментарите.
Благодаря ти от сърце и гърди!
цитирай
4. deathmetalverses - Ха-ха-ха!
27.06.2019 07:26
И ся, пичове, кво праим?! Да въ черпъ с по една резлива боза от Джумаята, ако ми дойдете на гости в Пловдив? Щото нямам тиквени медали, да ви ги окача... Просто през нощта спя, щото бачкам през деня, и затова не съм видял, какво сте сътворили... Казано честно, бих ви почерпил с "Чивас регал", любимата ми марка, ама нямам идея, дали сте пълнолетни (т.е. 18 +), да не подгонят от Агенцията за закрила на детето, че "развращавам" с алкохол тийнчета... Да сте ми живи и здрави! Прочее, не знаете ли, че в блог.бг минусите също се броят за гласове?! Но аз не съм тук 11 години, за да печеля мангизи от блогуването, както има някои - и те ще ореват орталъка за минус или два... Ха-ха-ха! Приятен ден, пичове и пак заповядайте!
цитирай
5. vechnonapompana - О, ама ти си наблизо. Аз съм от Кар...
27.06.2019 07:32
О, ама ти си наблизо.
Аз съм от Карлово, скучно ми е с един прост мъж и две големи деца и пиша тук.Понебе съм велика поетеса, нали всички виждате.
А като ме напомпил блеки и ме обсипе с минуси, треперя цялата.
Оххх.
цитирай
6. pompadurgender - Красавице, и за мен да те помпя е и...
27.06.2019 07:56
Красавице , и за мен да те помпя е истинска наслада.
Толкова си свежа и сочна.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569474
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!