Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2011 23:16 - ОГЪН НА БРЕГА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 6229 Коментари: 28 Гласове:
23

Последна промяна: 03.02.2011 23:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ще си запаля огън на брега
със вестници, оставени от лятото,
а топлинката все ще викне някого,
пък ако ще да бъде за кавга.
Ще поделим една лула тютюн,
а после ще повикаме вълните.
Червените отблясъци ще скитат
в зелената обител на Нептун.
В забравените лодки ще заспим,
макар че в къщи чакат ни отдавна.
Димът ще възвиси осанка бавна
в нощта като един изгубен мим.
Ще посинее утрото от студ
и мокра пепел вятърът ще гони.
И ще са черни мойте панталони,
а плажът ще е черен от мазут.
И може би ще трябва да вървим.
Но боси стъпки в стъпките ни пляскат –

това е той – изгубеният мим,
в яките ни захвърлил шепа пясък!






Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smile999 - Със тези вестници, пожар запали...
03.02.2011 23:31
Със тези вестници, пожар запали
отново във маймунската душа,
а кой ще го гаси...?! Едва ли
и "Бърза помощ" би дошла!:-))))))))
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Маймунски съвет:
03.02.2011 23:42
smile999 написа:
Със тези вестници, пожар запали
отново във маймунската душа,
а кой ще го гаси...?! Едва ли
и "Бърза помощ" би дошла!:-))))))))

Не застраховам от пожари.
Дори да те пекат на шиш,
щом под краката ти запари,
подскачай - и ще се спасиш! :-)))))))))))
Чю
цитирай
3. eleonoraknyazheva - Хубав спомен
03.02.2011 23:47
от студентските ми години: тази песен беше много вървежна в нашите компании.:)))
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - от студентските ми години: тази ...
03.02.2011 23:49
eleonoraknyazheva написа:
от студентските ми години: тази песен беше много вървежна в нашите компании.:)))

И в моите студентски лета вървеше, Елеонора.
Благодаря, че отново чу тази песен!
Чу
цитирай
5. ili4e - Страхотни сте!!!!!!!!!
04.02.2011 09:55
Страхотни сте!!!!!!!!!
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Страхотни сте!!!!!!!!! Кво г...
04.02.2011 09:56
ili4e написа:
Страхотни сте!!!!!!!!!

Кво говориш? Направо сме ужасни! :-))))))))))))
Чу
цитирай
7. yotovava - Ех, че хубаво ми стана днес :))))))
04.02.2011 10:45
Поздрави, Чу-довищен Поете :))))))))))
Валя
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Поздрави, Чу-довищен Поете :))...
04.02.2011 10:49
yotovava написа:
Поздрави, Чу-довищен Поете :))))))))))
Валя

Привет, Валюше!
Радвам се, че песничката ти хареса!
Чу
цитирай
9. abanos - Вълшебно!
04.02.2011 10:51
Пак и отново приказно!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Пак и отново приказно! Обичам да ...
04.02.2011 10:53
abanos написа:
Пак и отново приказно!

Обичам да разказвам приказки, Абанос.
Особено за морски Чудовища! :-)))))))
Чу
цитирай
11. sande - Това не е ли някаква завера?
04.02.2011 11:11
smile999 написа:
Със тези вестници, пожар запали
отново във маймунската душа,
а кой ще го гаси...?! Едва ли
и "Бърза помощ" би дошла!:-))))))))


И кой ще го гаси ли?
Навярно - премиера!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Със тези вестници, пожар запали...
04.02.2011 11:13
sande написа:
smile999 написа:
Със тези вестници, пожар запали
отново във маймунската душа,
а кой ще го гаси...?! Едва ли
и "Бърза помощ" би дошла!:-))))))))


И кой ще го гаси ли?
Навярно - премиера!

Едва ли, Санде... На премиера сега огън му гори под краката и му пуши главата!
Чу
цитирай
13. benelina - еее, добре, че го публикува ,Чу:)
04.02.2011 11:29
Страхотен мой спомен - песните , които ме възпитаха в младостта ми....Тогава бях върла фенка на Масларски и го преследвах по концерти....а младежката ми компания обитаваше една мансарда и всички дрънкаха на китари песните му...Може би и затова чалгата до ден днешен ми остана чужда - тогава се влюбих и в поезията ти, Валери....всъщност всичките му песни ги пея, но тази ми е любимата...и спасителят на прага и много другите - усещаш ли калко ми е превъзбудено докато коментирам-...вълнение....Бъди много здрав:)
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Страхотен мой спомен - песните, ...
04.02.2011 11:33
benelina написа:
Страхотен мой спомен - песните , които ме възпитаха в младостта ми....Тогава бях върла фенка на Масларски и го преследвах по концерти....а младежката ми компания обитаваше една мансарда и всички дрънкаха на китари песните му...Може би и затова чалгата до ден днешен ми остана чужда - тогава се влюбих и в поезията ти, Валери....всъщност всичките му песни ги пея, но тази ми е любимата...и спасителят на прага и много другите - усещаш ли калко ми е превъзбудено докато коментирам-...вълнение....Бъди много здрав:)

Когато на един глупав човек му е тъжно, това е чалга. Когато умен човек тъжи, това е блус.
Благодаря, Бенелина, за добрата дума!
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Със тези вестници, пожар запали...
04.02.2011 11:38
sande написа:
smile999 написа:
Със тези вестници, пожар запали
отново във маймунската душа,
а кой ще го гаси...?! Едва ли
и "Бърза помощ" би дошла!:-))))))))


И кой ще го гаси ли?
Навярно - Премиера.

Рапорт даден! :-)
Чу
цитирай
16. georgibogdanow - Много обичам тази песен! Често я ...
04.02.2011 11:49
Много обичам тази песен! Често я слушам. Клипът, на който сте двамата с Асен Масларски (ти си до него, нали), също е добър, макар звукът там да е по-акустичен и не толкова плътен, което разбира се, няма отношение към текста :). Пускам си ги често и двата, всеки си има своето очарование. И много ги обичам!

Надявам се да бъда извинен за "ти" формата, която използвам и която е приета из блог пространството, дори и към непознати. Моите искрени адмирации за текста на тази песен! Той ще остане безсмъртен, както и песента - текста, заради мелодията и мелодията, заради текста. И това е извън някакъв преекспониран димитровски патос, присъщ на някоя дружинна ръководителка отпреди 25 години.

И понеже така и така се отплеснах, нека да отправя поздрави и за текста ти на още една песен, която харесвам доста - "Жена ми се разхожда по брега", изпълнена отново от Асен Масларски и която също е в по твой текст явно. Не знам дали си я качвал в блога си. Тези песни не са от моето време, затова и често изненадвам познатите си, споделяйки подобни песни с тях, но за хубавите неща време няма. И за да не нагазя в територията с клишетата, както често се случва, дори и да сме искрени и добронамерени към нещо, спирам дотук. Поздрави!
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Много обичам тази песен! Често я ...
04.02.2011 11:54
georgibogdanow написа:
Много обичам тази песен! Често я слушам. Клипът, на който сте двамата с Асен Масларски (ти си до него, нали), също е добър, макар звукът там да е по-акустичен и не толкова плътен, което разбира се, няма отношение към текста :). Пускам си ги често и двата, всеки си има своето очарование. И много ги обичам!

Надявам се да бъда извинен за "ти" формата, която използвам и която е приета из блог пространството, дори и към непознати. Моите искрени адмирации за текста на тази песен! Той ще остане безсмъртен, както и песента - текста, заради мелодията и мелодията, заради текста. И това е извън някакъв преекспониран димитровски патос, присъщ на някоя дружинна ръководителка отпреди 25 години.

И понеже така и така се отплеснах, нека да отправя поздрави и за текста ти на още една песен, която харесвам доста - "Жена ми се разхожда по брега", изпълнена отново от Асен Масларски и която също е в по твой текст явно. Не знам дали си я качвал в блога си. Тези песни не са от моето време, затова и често изненадвам познатите си, споделяйки подобни песни с тях, но за хубавите неща време няма. И за да не нагазя в територията с клишетата, както често се случва, дори и да сме искрени и добронамерени към нещо, спирам дотук. Поздрави!

Да, Георги, клипът с камината, до която пее Асен, е заснет през 90-те години в моя тавански "офис"! :-)))
Много ти благодаря за добрите думи, ще се опитам да намеря и тази песничка, за която говориш - "Жена ми се разхожда по брега", но мисля, че я няма качена в тубата.
Хубав ден!
Чу
цитирай
18. georgibogdanow - Клипът с камината вероятно се от...
04.02.2011 12:09
Клипът с камината вероятно се отнася към песента "Сълза", която, както може и да се очаква, също е чудесна и често съм я слушал и нея!
Имах предвид обаче отново песента "Огън на брега" - във вибокса има неин клип, правен на пристанище, а вие двамата сте на някакво корабче може би - това клипче визирах, с акустично звучене е.
Песента "Жена ми се разхожда по брега" я има с клипче отново във вибокс. Оставям на теб да качиш онова, което прецениш - както и когато, затова и не товаря коментара си с линкове тук. И без това обсебих пространството под стихчето ти днес и е време да се оттегля с чувство на вина :).
Явно двамата имате доста хубави песни заедно. Вероятно сам не подоризам колко, тъй като каченото в нета е доста оскъдно.
Хубав ден и от мен!
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Клипът с камината вероятно се от...
04.02.2011 12:17
georgibogdanow написа:
Клипът с камината вероятно се отнася към песента "Сълза", която, както може и да се очаква, също е чудесна и често съм я слушал и нея!
Имах предвид обаче отново песента "Огън на брега" - във вибокса има неин клип, правен на пристанище, а вие двамата сте на някакво корабче може би - това клипче визирах, с акустично звучене е.
Песента "Жена ми се разхожда по брега" я има с клипче отново във вибокс. Оставям на теб да качиш онова, което прецениш - както и когато, затова и не товаря коментара си с линкове тук. И без това обсебих пространството под стихчето ти днес и е време да се оттегля с чувство на вина :).
Явно двамата имате доста хубави песни заедно. Вероятно сам не подоризам колко, тъй като каченото в нета е доста оскъдно.
Хубав ден и от мен!

Благодаря, Георги!
Непременно ще потърся този клип. Жалко, че БЛОГ БГ приема клипове само от тубата...
Чу
цитирай
20. bizcocho - А сафрида налови ли :))))) Аз по си ...
04.02.2011 12:34
А сафрида налови ли :))))) Аз по си падам по меч и тон, ама...:)
Поздрав, Капитане! :)
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - А сафрида налови ли :))))) Аз по си ...
04.02.2011 12:40
bizcocho написа:
А сафрида налови ли :))))) Аз по си падам по меч и тон, ама...:)
Поздрав, Капитане! :)

На 15 май трябва да влезе и във Варненския залив, Женя.
Ще го дочакам.
Чу
цитирай
22. zefpet - Благодаря ти!
04.02.2011 13:24
Този клип е любим едновременно на двама души и често си го пускаме едновременно и... Благодаря на тебе и Асен Масларски за тази великолепна песен.
А "Сълза" вече почти съм готов да я изпея!!!
Зефпет
цитирай
23. deleted-4udovi6teto - Този клип е любим едновременно на ...
04.02.2011 13:28
zefpet написа:
Този клип е любим едновременно на двама души и често си го пускаме едновременно и... Благодаря на тебе и Асен Масларски за тази великолепна песен.
А "Сълза" вече почти съм готов да я изпея!!!
Зефпет

Ще бъде хубаво да я чуя в твое изпълнение!
Чу
цитирай
24. zefpet - Съгласен
04.02.2011 13:42
Съгласен, но само ако са малко хората наоколо, че да не се разбягат от нескопосаното ми пеене!
цитирай
25. deleted-4udovi6teto - Съгласен, но само ако са малко хо...
04.02.2011 14:33
zefpet написа:
Съгласен, но само ако са малко хората наоколо, че да не се разбягат от нескопосаното ми пеене!

На кана вино може!
Чу
цитирай
26. zlodeika - ...
04.02.2011 17:54
С тази песен пораснах и хулиганстваме с другарчетата ми... с нея ги и погребах ... Благодаря Чу, сега ще похулиганствам с изгубения миг...
цитирай
27. deleted-4udovi6teto - С тази песен пораснах и хулиганс...
04.02.2011 17:59
zlodeika написа:
С тази песен пораснах и хулиганстваме с другарчетата ми... с нея ги и погребах ... Благодаря Чу, сега ще похулиганствам с изгубения миг...

Тая песен звуча и на гроба на мой приятел... беше тъжно.
Благодаря ти, че сподели.
Чу
цитирай
28. barona40 - Палиш пожари в сърцата, Чу...
10.02.2011 21:11
И ги поддържаш будни. Иво
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9357762
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930