Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2016 20:12 - Театърът дух
Автор: sestra Категория: Поезия   
Прочетен: 1643 Коментари: 6 Гласове:
14

Последна промяна: 26.09.2016 20:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
А есента отново
взе да пуска флайъри
във пощенската ми кутия "Път"
за представлението "Мигове
на дух със сладък сок съзнат".
Да, ще вървя в пътеките ти, пламенна
и ще достигна за пореден път
насрочения ден и час на премиерата,
когато твоята обречена душа
с короната на сетната отдаденост
отново ще подпали всеки ден
и дните си,
сега все още бледи и притихнали,
изчакващи за меката любов на кладата
която времето ще короняса в миг.







Тагове:   есен,   клада,   театър,   корона,


Гласувай:
14



1. faktifakti - мисля , че е съвършено
27.09.2016 00:08
и няма да го анализирам:)
цитирай
2. sestra - Е,
27.09.2016 08:50
faktifakti написа:
и няма да го анализирам:)

Благодаря :)
цитирай
3. cinderellathespy - Снощи
27.09.2016 19:12
Снощи преди полунощ минах и го прочетох.
И някак много ми се наби частта:
"взе да пуска флайъри
във пощенската ми кутия "Път"". :)
Днеска цял ден си мисля за пощенски кутии и си ги представям, ама като ония дето ги имат в Америка къщите. Днеска осъдих двама и като излязох след доста тежкия ден в залата взех да си цъкам в гугъл и си намерих снимка на точно такава пощенска кутия каквато чертаеше съзнанието ми и свързах с твоите строфи.
И някак от само себе си при мен се подреди едно стихо. Ето го:

Кутията за спомени и радост…

в кутията за спомени и радост
пристигат още вятърни писма
разказват за една далечна младост
и всички недослучени неща

небето сипе в нея безметежност
надписва я със странни имена
една ръка със много много нежност
открехва я забързано в дъжда

оставям в нея дарове за тебе
перо от птица свещи и ключа
а после сред задъханото време
замислена към себе си вървя

а ти си още толкова далече
под звездното небе накрай света
но ще се върнеш огънят предрече
че няма да съм все така сама

една любов душите ни закриля
и тихичко ни шепне във нощта
към сбъдването пътя тя намира
по своите вълшебни правила

27.09.2016г.
Елица

А пък снимката е в поста във Вятърното:
http://somewhereinthewind.blogspot/2016/09/blog-post_86.html

пп: Почвам да си издирвам такава пощенска кутия "Път",
вече съм написала списък какво ще скрия в нея освен
перото, свещите и ключа... Ей така, за после, когато...
Прегръщам те, сестричка! Ти винаги ме караш да се замислям
дълбочинно, за което ти благодаря!
И ми даваш и идеи за щуротии!;) Пак ще дойда.

Ели
цитирай
4. sestra - Ели... освен да ти я нарисувам.
27.09.2016 22:43
Не искам да ти давам идеи за щуротии, дете такова :) Но нищо друго не ми остава освен да ти запея и аз "Ноу фиър - дестинейшън даркнес"... лудетино. Както винаги - удоволствие за чувството ми за език и ритъм е да чета твое стихотворение. Прегръщам те.
цитирай
5. nalia - Аплодисменти за забележителния спектакъл, сестра!
28.09.2016 09:03
Поздрави
цитирай
6. sestra - Какво друго ми остава, освен
28.09.2016 13:34
nalia написа:
Поздрави

да ти "връча" един дълбок поклон, Наталия :) Благодаря ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sestra
Категория: Поезия
Прочетен: 2592933
Постинги: 732
Коментари: 7882
Гласове: 29404
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930