Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
16.02.2011 09:58 - ИЗСЛЕДВАНИЯТА НА НАСА и френските учени.
Автор: dalida Категория: Технологии   
Прочетен: 26122 Коментари: 46 Гласове:
37

Последна промяна: 09.04.2015 11:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                     ПРЕДИ 25 000 ГОДИНИ НА ЗЕМЯТА
             Е  ИМАЛО  ЯДРЕНА  ВОЙНА
   
Това показват резултатите от съвместен научен проект на специалисти от НАСА и френски учени.
     
Изглежда теорията на Дарвин, според която нашите далечни предци са били маймуни, губи все повече позиции.

Наскоро завърши най-големия за последните пет години съвместен изследователски проект на специалисти от НАСА и френски учени.

Подготвеният по него отчет се оказа пълен със съвсем неочаквани факти, свидетелстващи, че преди 25 хиляди години Земята е преживяла глобална ядрена война!

По цялата планета изследователите открили повече от 100 кратера, оставени от мошни взривове в древни времена. Най-дълбокият от тях се намира в Южна Африка. Именно чрез анализ на стените му, а по-точно на земните пластове в него е било изчислено времето на грандиозната катастрофа. Учените успели да определят и силата на ядрения удар: повече от 500 хиляди тона тротилов еквивалент. За сравнение бомбандировката над Хирошима е със сила 20 хиляди тона.

Представете си колко мощна е била древната атака, ако тя, както смятат учените, е променила скоросттта на въртене на Земята около оста си! В резултат на ядрените експлозии, водата от Световния океан е започнала движение и се е получил нещо като гигантски водовъртеж. Неговата сила накарала Земята да започне да се върти по-бързо. През миналия век в градовете на маите са били открити древни календари, в които денонощието е 36 часа.
Учените смятат, че такава е била продължителността на земния ден преди ядрената война. Между другото, в генетичната памет на съвременните хора още се пази тази информация. Опитите на физиолозите доказали, че ако човек е поставен в подземие и е лишен от възможността да следи времето, неговия организъм се настройва на денонощие с продължителност 36 часа.

Според специалистите свидетелства за свръхмощна ядрена катастрофа има в древните предания и епоси на много народи. Ако се премахнат метафорите от митовете на африканските пигмей за “голям огън, спускащ се от небето”, то ще се получи напълно достоверна хроника за взрив и последващата го ядрена зима. А в световно известната “Махабхарата” достатъчно подробно се разказва, как са се спасили, от ядрената война. За първи път в света хората построили под земята бомбоубежище и се спасили от унищожителния огън.

Подобни подземни галерии са открити в Алтай, Урал, Тян Шан, Сахара и в Южна Америка. Предназначението на тези катакобми става видно даже за тези, които не са специалисти. Една от неминуемите последствия на ядрената катастрофа е мутацията на живите организми. Радиоактивния мутагенезис преправя хромозомните вериги на човека в резултат, на което радикално се променя неговия облик.

Нашите далечни предци не са успели да избегнат тази участ.

Скоро след глобалния взрив човешкото общество е представлявало сбор от мутанти. Сред тях е имало хора с крила, великани (техни кости и сега се намират по време на разкопки) и джуджета, чиито преки потомци са пигмеите в Африка и народите допа и хама в Тибет. Една част от тези мутанти не успели да се адаптират към околната среда и загинали, а друга била изтребена от съперниците, нахлуващи на тяхна територия.

Учените смятат, че древните хора са имали трето око, намиращо се над носа, а в наше време генетичната памет за този орган определя нивото на интуицията на човека. Обаче най-типичните представители на облъчването с радиация за циклопите и монголоидите – в крайна сметка именно те са били основните конкуренти в борбата за оцеляване.

Монголоидите победили! Сега тяхната раса е най-разпространената от всички човешки раси на Земята. Според специалистите процеса на мутация, макар и бавно, и в момента продължава.

И така преди 25 хиляди години нашата планета се е превърнала в гигантски Чернобил и ние, съвременните хора, сме потомци на мутантите, появили се в резултат на тази катастрофа.
Това показват резултатите от международното изследване, което обаче не показва кой и защо е започнал тази древна ядрена война.
Учените само предполагат, че тогава са съществували могъщи цивилизации, разполагащи с технологии, чиито тайни не са известни и до момента.

Събирането на информация за тях е целта на нов проект, който стартира през есента на 2008г.

Статията е от 2006 година.

( източник:http://www.nasa.gov/news/media/info/index.html
и още:
http://www.bgfactor.org/index_.php?cm=8&id=7880





Гласувай:
38



1. iliada - ТОЛКОВА МЕ ВПЕЧАТЛИ МАТЕРИЯЛА,ЧЕ
16.02.2011 11:13
БЕЗ РАЗРЕШЕНИЕ ГО ПРАТИХ В FACEBOOK!
СМИРЕНО МОЛЯ ЗА ИЗВИНЕНИЕ!:)
цитирай
2. zelas - Интересна статия, благодаря, ще е ...
16.02.2011 13:12
Интересна статия, благодаря, ще е добре да си види източника.
цитирай
3. podvodni - И не само ядрена война!
16.02.2011 19:43
И не само ядрена война!
цитирай
4. dalida - Възможно е преди 25 хил. години да е имало катаклизъм,
16.02.2011 19:56
защото днес попаднах на още по-интересни данни за древните цивилизации,които притежавали високи технологии вкл. електричество и познавали начин за придобиване на инертни материали. Дали някоя от тези цивилизации не е предизвикала изкуственото преобръщане на полюсите или т.н промяна в скоростта на въртене на планетата,все още съм в стадии - проверка на данните.

Ето и най-известните цивилизации,способни да предизвикат катаклизъм:
1. Цивилизацията на държавата Люмерия ( МЮ) - живяла преди 78 хиляди години.
2. Древна Атлантида - живяла по времето на цивилизацията на МЮ.
3. Индийската империя - РАМА, живяла по времето на Атлантида.
4. Озирийската цивилизация - живяла по времето на Атлантида и Рама.
5. Цивилизацията Уигер - живяла по времето на Атлантида и Рама. Заемала територията на дн. пустиня Гоби,построила най-безшумните асансьори за времето си.
6. Цивилизацията Тиахуанако - Ю.Америка. Живяла по времето на Рама и атлантида. Притежавала най-бързите подводници.
7. Цивилизацията на Маите - Ц.Америка, строителка на стъпаловидните пирамиди, познавали астрономията и математиката, притежавали технологии за извличане на диаманти.
8. Цивилизацията на древен Китай, известни със своите небесни златни колесници, гадателство и притежавали технологията чрез която можели да запазват данни на кварцови кристали.
9. Цивилизацията на древен Израел,строили своите храмове чрез високотехнологични конструкции.
10. Цивилизацията на Аройското кралство - кралството на Слънцето в Тихи океан. Тази цивилизация живяла по времето на Атлантида заемала днешните острови Полинезия, Меланезия и Микронезия. В Полинезийските легенди се разказва,че тази цивилизация притежавала високи технологии, познавала желязото и можела да добива злато и диаманти без проблем. Притежавала подводници и дирижабли.
Всичките тези цивилизации поради катаклизъм или ядрена война изгубили част от земите си, а оцелялото население се е преселвало в другите части на земното кълбо по въздух и по вода.

3.
цитирай
5. dalida - Няма проблем!
16.02.2011 20:12
iliada написа:
БЕЗ РАЗРЕШЕНИЕ ГО ПРАТИХ В FACEBOOK!
СМИРЕНО МОЛЯ ЗА ИЗВИНЕНИЕ!:)

--------------
Поздрави и благодаря,че се отби!
цитирай
6. анонимен - от Х.ком
16.02.2011 21:19
Свидетелства за свръхмощна ядрена катастрофа има в древните предания и епоси на много народи. Ако се премахнат метафорите от митовете на африканските пигмей за “голям огън, спускащ се от небето”, то ще се получи напълно достоверна хроника за взрив и последващата го ядрена зима. А в световно известната “Махабхарата” достатъчно подробно се разказва, как са се спасили, от ядрената война. За първи път в света хората построили под земята бомбоубежище и се спасили от унищожителния огън."
По вероятно е да са се обстрелвали и с мощни лазери от космоса - няма радиация, а и знаменития пророк от 19век Едгар Кейси твърдял, че гибелта на Атлантида е причинена от лъч от кристал в космоса!
Ефектът от мощен лазер е като от ядрен взрив!
След една такава война враждуващите сили не биха останали на Земята под постоянна заплаха от унищожение от другата страна - при развити космически технологии можели да се преселят в космоса!
След такава война не бе останало много за намиране!
цитирай
7. анонимен - retix каза:
16.02.2011 21:22
земята в различно време е била планета майка на различни раси, не само хуманоидна, хората са най-висшата раса, всички други са по-нисши и млади раси, трябва да се отчете и темпоралната неопределеност и разделението между човешките поселения във вселената.
цитирай
8. анонимен - Цивилизациите...
16.02.2011 21:26
Ами според проф. Мулдашев атланти има в т.нар Сумати пещери, където се пази генофонда на човечеството.
цитирай
9. анонимен - Пророците....
16.02.2011 21:27
Атлантида според много пророчества ще изплува скоро може би след глобално земетресение, кой знае!След последното голямо земетресение, което стана по Коледа в Индийския океан, са открити следи от цивилизация в региона.
цитирай
10. анонимен - поданици на атлантите..
16.02.2011 21:30
Олмеките, предшественици на маи и ацтеки, са могли да бъдат поданици на империята на атлантите.
цитирай
11. анонимен - Привет!
16.02.2011 21:32
Феноменална статия!
цитирай
12. анонимен - В древният инд....
16.02.2011 21:37
В древния индийски епос „Махабхарата“, са записани много легенди за странната мощност на неизвестно оръжие, което потвърждава тази на пръв поглед безумна хипотеза. Например, в една глава се описва снаряд, който блестял като огън, но без да изпуска дим. След падането му на земята „страшна тъмнина обхваща цялото небе. Извиват се страшни урагани и торнадо, носещи бедствия и разруха. Хиляди домашни и диви животни и десетки хиляди хора изгарят в ужасна експлозия, селяни, граждани и войници се хвърлят във водите на реката, за да отмият отровния прах … „

цитирай
13. анонимен - Ето и оригиналният сайт на НАСА.
16.02.2011 21:43
http://www.nasa.gov/home/index.html
цитирай
14. svilen75 - Хмм, интересна статия. . . само, че ...
16.02.2011 23:24
Хмм, интересна статия ... само, че се питам няколко неща:
1. Къде Наса и тези френски учени са публикували изследването си? Защото, мали разбирате, ако това е наиста вярно няма как да не са го оповестили в редица авторитетни научни списания, симпозиуми, конференции и т.н., и т.н. ... а не да има само една мижава статийка ...
2. Тези от Наса не се ли занимаваха с Космоса ???
3. Ако Земята се е въртяла по-бавно преди, да кажем, че заради този ядрен взрив е започнала да се върти по-бързо ... но, за да стане това, взрива трябва да е бил много силен, но по-важното е, че трябва да е бил на едно, само едно-едничко място. Всеки с елемнтарни познания по механика го знае. Освен това на въртенето на Земята оказват влияние редица фактори. И един взрив, да предположим, че е способен да я завърти по-бързо, то ще е само за един малък отрязък от време, след което ще се върне в първоначалното нормално въртене. За да премине от 36 на 24 часа денонощието за постоянно трябва факторите, определящи въртенето да са се променили. Но как ще ги промени един взрив, колкото и да е силен???
4. Ех, тези вездесъщи маи ... тцтцтццццц ... доколкото е известно те не са съществували по това време. Както и човечеството като такова ... нали така излиза от статията? Как тогава са знаели за тези 36 часа, след като чак сега става известно за тази ядрена война ???
5. Най-важния въпрос - как така тези "учени" са открили тези кратери и бомбени убежища чак сега, нали са толкова големи, как не са известни от по-рано??? И как така, ако е имало някаква древна цивилизация, на която е извесна тайната на ядрения синтез как не са открити следи от нея, а само някакви кратери ???
И в крайна сметка целта на тази статия не се ли крие в първите й изречения - да посее неверие в теорията на Дарвин и науката като цяло???
цитирай
15. анонимен - НАСА прави поредните си изследвания:
17.02.2011 01:13
НАСА ( САКА - Северно Атлантическа Космическа Агенция ) подвърди представата за Вселената като електромагнитна структура. Главния принос за това имаше откритието, че системите от пръстени и луни около газовите планети следват линиите на техните електромагнитни полета. Както и да го въртим, излиза че електромагнетизма определя
разположението на материята ( следователно и на полюсите ). От това следва, че промяната в електромагнитното поле може да е причина за "скока" на полюсите.

Учени от университета в Лайпциг са разработили модел, според който нашата планета функционира като едно огромно динамо. Металите и скалните късове имат магнитни свойства. Когато техните магнитни линии се пресекат, механичната енергия се превръща в електрична и планетата се зарежда електромагнитно. Така планетата изгражда свое собствено магнитно поле.
Изследването на Лайпцигския университет доказва също, че системата е много нестабилна. Знае се, че електромагнитните полета могат да сменят поляритета си. Това разбира се важи и за земното магнитно поле. Планинските хребети са свидетелство за това. Те са се формирали един след друг по време на големите катаклизми от потоците лава, бликащи от океанското дъно. При изстиването на лавата, магнитните частици запазват тяхната посока, следователно те показват разположението на магнитните полюси ( които са близо до географските ) в момента на застиването.
Насочеността на магнитните частици показва, че тези катастрофи са били съпътствани от смяна на разположението на полюсите. Измерванията на магнитните частици са направени в различни хребети и показват, че те са сменили посоката си диаметрично ( т. е. на 180 градуса ) поне 170 пъти за последните 70 милиона години.
цитирай
16. анонимен - В хода на историята се намесват и смелите изследователи.
17.02.2011 01:18
За щастие, в последно време дръзки изследователи са се натъкнали на интригуващи находки и факти, които доказват, че мегалитна култура наистина е съществувала ! А това променя значително хода на човешката история.
цитирай
17. анонимен - От Рекс - прочетох в една книг....
17.02.2011 01:20
Преди 20 години прочетох една интересна книга „ Били ли са „те” на Земята?”. В нея един от авторите, А.П. Казанцев, е написал материал, в който е публикувал снимки на изображения на лица на човешка раса, намерени в територията на Гватемала, около майанския град Паленке. Странното в тези лица е, че основата на носовете им започва високо над веждите. Днес няма раса с такива носове. Друга интересна подробност е, че главите на тези хора са силно издължени. Антрополозите наричат тези черепи „долихокефални”, т.е. продълговати. Разбира се, някои хора веднага ще възразят, че това е практика на тамошните жители да удължават черепите си чрез болезнени процедури от детска възраст.
цитирай
18. анонимен - А тези сведения намерих в нета.
17.02.2011 01:22
Преди 9000 години районът на Средиземноморието доста се е различавал от сегашния. Морското равнище на Атлантическия океан е било много по-ниско от сегашното. Там където се е разпостряло сега Средиземно море, някога е имало гигантски сладководни езера и много открити пространства ( виж картата). Черно море също е било сладководно езеро. По това време протоци като Гибралтар и Босфор още не са съществували. Преди 9000 – 8000 г. пр. Хр. огромните ледници в Северното полукълбо ( Северния полюс е бил в залива Хъдсън, Канада) се стопяват и прииждащото количество вода повдига нивата на океаните. В някакъв момент естествената преграда при Гибралтар, който отделя Атлантическия океан от Средиземноморския басейн, се поддава и позволява на океана да нахлуе в долината. Огромна стена от вода се излива на изток и разрушава всичко по пътя си. Морското ниво продължава да се покачва и накрая около 5600 г. пр. Хр. се поддава и преградата при Босфора. Морската вода нахлува в Черноморския сладководен басейн и така се появява ново море – Черно море.
цитирай
19. анонимен - И още:
17.02.2011 01:25
Съществувалата някога цивилизация в този район е била пометена от буйстващото море, но тези които са оцелели са се заселили в района на Египет, Южна Европа, Балканите, чак до земите на днешен Ирак. Една част дори са посетили Южна Америка.
Именно тези оцелели хора са основоположници на съвременната цивилизация. Така може да се обясни внезапния разцвет на цивилизации като Египет, Шумер, Индия и в Южна Америка в районите от Перу до Мексико. Жреците на тези новоосновани цивилизации споменават за тази древна раса, която им е оставила в наследство много знания и непознати за нас технологии.
от Рекс.
цитирай
20. анонимен - Съвременните учени имат п...
17.02.2011 01:30
Уважаваният американски философ и историк Томас Самюел Кун ( 1922-1996) пише, че най- големите пробиви в науката се случват, когато странични хора се заемат с даден проблем, защото те не са ограничени от предразсъдъците, които пречат на опитни специалисти да видят очевидното. Според мен, специалистите трябва да се замислят сериозно върху тези думи и да преосмислят досегашните схващания за историята на човечеството.
цитирай
21. dalida - Този е сайта на НАСА, където публикува всички свои изследвания.
17.02.2011 08:35
Тона е адресът на НАСА.
За всички които се интересуват от подробностите по откритията им.
Чрез интернет експлорер - преводач може да прочетете това, което ви интересува.

http://www.nasa.gov/home/hqnews/2010/nov/HQ_M10-157_Chandra_Update.html
цитирай
22. dalida - Извинявам се за спама, но още нещо
17.02.2011 08:44
Това е медийният канал на НАСА, от където може всеки да следи новостите при тях.
http://www.nasa.gov/145590main_Digital_Media.asx

Пиятно гледане! ( всичко е на английски)
цитирай
23. анонимен - Ако предположим,че....
17.02.2011 18:09
Луннната атомна война
През 80-те години на ХХ в. полският журналист Александър Мор публикува обширната монография “Атомната война на боговете”. Той анализира отминалите столетия и обяснява факти, отминавани от съвременната земна наука, защото излизат от рамките на нейните представи за произхода на нощното светило.
Много от тези факти получават своето обяснение, ако се допусне, че част от Слънчевата система, включително и Луната, преди хилядолетия са били разрушени от атомна война.
Луната е изпълнена с кратери с огромен диаметър. Според днешните представи те са резултати от метеоритни сблъсъци, астроидни и кометни удари.
Но съществуват убедителни доказателства, че кратерите са резултат от ядрени удари, милиони пъти по-мощни от взривовете на съвременните водородни бомби. Според изследването на астронома Гилбърт Филдър кратерите покриват Луната не хаотично, както би
трябвало да бъде, ако са от естествен произход.
Много от тях лежат в една линия и вървят в определена посока. Това напомня следите от бомбардировките, които американските самолети В 52 хвърляха над Виетнам. Дълбоките кратери са с еднакви размери. Когато средният им диаметър расте, разстоянието между тях се увеличава. Ако на Луната се е водила атомна война, падащите бомби ще образуват именно такива кратери. За да се постигне по-голям разрушителен ефект бомбите са хвърляни на голямо разстояние една от друга. Очертаните от кратери правоъгълници са също еднакви по размери. Колкото по-голям е диаметърът им, толкова по-далече са един от друг. Понякога площта на такъв правоъгълник е от хиляди квадратни километри. При атомна война животът вътре в тях би бил напълно унищожен. Аналогият с действителността ни е очевидна: съвременните междуконтинентални ракети носят по четири ядрени глави и траекторията им е разчетена така, че те да попаднат в ъглите на въображаем правоъгълник.
цитирай
24. анонимен - Новите изследвания объркаха учените.
17.02.2011 18:22
--------------------------------------------------------------------------------
Няма никакви”Черни Дупки” няма “тъмна материя” , кометите не са “ мръсни снежни топки” слънцето не е “ядрена пещ”. Филмът THUNDERBOLTS (Гръмотевични удари, а преносно – Гръм от ясно небе) предизвиква нашите фундаментални предположения за работата на вселената и после предлага алтернативна визия. Родена от емпиричната наука тази визия е сепваща със своята простота и зашеметяваща с богатата си възможност да направи разбираеми както старите така и новите мистерии.

Скорошните открития в космоса изумиха и объркаха учените. Съвременните популярни теории в науката немогат нито да предрекат нито да обяснят феномена , който в момента изследваме. Във фима THUNDERBOLTS автралийският физик Wallace Thornhill, и американският митолог David Talbott. Както и техни колеги предлагат нова теория, която едновременно предрича и обяснява този феномен


5000 годишно изографисване на камъни, произхода на световната митология, планетарната история, грандиозни форми на мъглявини в дълбокия космос и воскоенергийни електрически разтоварвания в плазмената лаборатория – всичко това е свързано с Електрическия Модел. В огромната си синтеза на научни дисциплини филма THUNDERBOLTS ни представя зашеметяваща нова перспектива на древната история и топиновативната астрономия.

“Днес, нищо не е по-важно от бъдещето и достоверността на науката от освобождението от гравитационно базираната вселена на старата теория. Грешното предположение не само предотврати интелигентни и искрени изследователи да видят това, което иначе би било очевидно, то донесе безразличие към възможностите, които биха вдъхновили учените за десетилетия.

Филмът може да гледате на този адрес: http://www.thelastoutpost.com/site/1473/default.aspx
цитирай
25. анонимен - Това не е конспирация.
17.02.2011 18:32
Преди 15 000 години някой е летял и е взривявал атомни бомби


--------------------------------------------------------------------------------
bgfactor.org
--------------------------------------------------------------------------------




Страница от тибетски ръкопис - вдясно
на хората има НЛО?
В индийския град Хайдарабад наскоро се състоя национален симпозиум "Науката и техниката в Древна Индия", на който се обсъждаха данни за удивителни летателни апарати и загадъчния град Мохенджо- Даро, изгорен от оръжие с чудовищна сила.

Сражения в небесата

«...Когато настъпи утрото, Рама, който превзе небесния кораб, се приготви да излети. Този кораб беше голям и прекрасно украсен, двуетажен с много стаи и прозорци. Корабът издаде мелодичен звук, преди да се отправи към висините". Така се описва в древния индийски епос "Рамаяна" стартът на бога-герой в небесния кораб. И това не е единственото свидетелство- почти във всички текстове на санскритски има разкази за това, как боговете са се сражавали в небесата с помощта на някакви летателни апарати вимани, снабдени с оръжие. Например в книгата на великия мъдрец Махариджи Бхарадваджа «Виманик Пракаранам" или "Трактат за полетите" е споменат мощен светлинен лъч, който можел да се фокусира на всякакъв обект и да го унищожи.

Много древни ръкописи съдържат технически подробности за древните апарати, описани с думи, които в превод означават " тяга", "графит", " покрити с мед жици", "кристални индикатори". Изобилстват подробни инструкции за управлението на виманите. И ако може да им се вярва, то тези апарати са били в състояние да висят в небето и рязко да променят посоката на движението си. Дали пък това не е НЛО?

Тайната на Мохенджо-Даро

Известно е, че Индия и Тибет са привличали интереса на нацистите, които, както се говори, са се прославили със своите " летящи чинии". От началото на 1930 година те всяка година са пращали там експедиции. Възможно е и да са изкопали някакви части на летателни апарати. И не само това.

Легендите твърдят, че древната индийска империя Рама е била разрушена преди 15 000 година от някакво мощно оръжие. Английският изследовател Дейвид Девънпорт, който е анализирал " Виманик Пракаранам" и "Рамаяна", където има описание на тази сила, е стигнал до следния извод: град Мохенджо Даро, който принадлежи към най-древната доарийска цивилизация в басейна на река Инд на територията на Пакистан и още няколко града наблизо, са били унищожени от атомни бомби.

Ето какво е написано за една от битките : " Гурка / божество/, долетя на бърз и мощен виман, изпрати срещу трите града мощен единичен снаряд, зареден със цялата мощ на Вселената. Припламващ стълб от дим и огън избухна като десет хиляди слънца...Невъзможно беше да се разпознаят загиналите, а оцелелите живяха малко: опадаха им косите, зъбите и ноктите." Това прилича на Хирошима...

И най-важното: в остенките на Мохенджо Даро има явни белези от въздействието на много висока температура и силна ударна вълна. Откритите в епицентъра на предполагаемия взрив останки на керамични съдове са разтопени. В тези места е открит и пясък, превърнат в стъкло.

Хайде сега за скептиците - ехоо, какво става? Нали всичко беше измислица?
Явно наистина вървим по стъпките на древните хора и на атлантите. Супер технологии, които ще ни доведат до самоунищожение. Наистина това правило, че историята се преповтаря е вярно. Истина е ,че ние сега, нищо не сме открили, а сме го научили от тях. Интересът на разни общества ("тайни") към древните загадки не само не е мит, но не е и случайно! (namigane)
цитирай
26. dalida - Тези признаци са много близки до познатата ни болест "рак", от него хората умират.
17.02.2011 19:08
.".........оцелелите живяха малко: опадаха им косите, зъбите и ноктите." Това прилича на Хирошима..."
Тази болест на нашето съвремие не се лекува, от нея хората умират в неузнаваеми болки. Дали тази болест - РАК не е остатък от атомните бомби от преди хилядите години, получен като наследство от предците ни. Радиацията трудно се заличава в пространството и въздухът май е все още заразен. РАКът е най-лошата болест нападнала човечеството още по времето на древните народи.
цитирай
27. dalida - Интересни мнения. Благодаря Ви, приятели на алтернативните знания!
17.02.2011 19:20
Това,че повечето мнения са анонимни,може би се дължи на външните връзки със сайта. Въпреки това съм благодарна на всеки, който взима участие в дискусията.
В интернет пространството се водят малки "войни" между опозиционерите и алтернативните поддръжници. Оповавайки се на "сериозната" ортодоксална наука, по-голямата част от дискутиращите са на мнение, че такава война е имало. Те допускат,че високомерието на народите и тяхното техническо развитие ги е УНИЩОЖИЛО и е затрило много бързо градовете заедно с величествените им сгради и съоръжения.
Интересното за мен е това, че на някои места все пак са останали мегалити, които ни озадачават и ни карат да се замислим дълбоко, търсейки отговор на въпроса: Кой ги е построил и кога са построени?
цитирай
28. анонимен - Има и интересни неща.
18.02.2011 00:18
Преди 25000 год. са се случили някои наистина интересни неща. Свършила е някаква геоложка ера и краят на последния ледников период, но и преди 25000 год. според официалната наука - сме започнали да се разселваме от Африка. Точно това не е чак толкова интересно, колко цифрата на тогавашните човеци - 2000, което поне според мен е малко . Може да е резултат например от една ядрена война . И мутациите ще обяснят как от 2000 души сме станали толкова различни за толкова кратко време .Също така тази хипотеза обяснява митологиите на много народи, които са подобни и говорят за такива неща - хора с крила, изгубени цивилизации, апокалипсиси, подобни на ядрена война и т.н. Атлантида и Лемурия - 2 държави/нации/народи с малко по-различна физика и по-напреднали, но потопени , също ще бъдат обяснени. Както и изгубените постижения на древните цивилизации (Стоунхендж, пирамидите и т.н.)
Найденов.
цитирай
29. анонимен - от летописите на Лхаса е този откъс:
18.02.2011 00:25
".... Аз открих, че цивилизациите на древните гърци , халдеи, вавилонци, перси, египтяни и индианци, възникнали благодарение на працивилизация, която се наричала Му(МЮ). Продължавайки своите изследвания открих, че този изчезнал континент се е намирал в Тихия океан и се е простирал от днешните Хаваи примерно до островите Фиджи и Великденските . Именно тук е била прародината на човечеството. Разбрах, че в тази прекрасна страна живеел народ, който колонизирал цялата земя, и че този изобилен край бил унищожен от ужасни земетресения и потънал в океана преди 12 хиляди години.”
цитирай
30. анонимен - Съмнявам се, но все пак имам надежда.
18.02.2011 00:33
Та значи според "учените" от NASA кратерите не са от метеорит или друго небесно тяло, ами от ядрена война, след която се появават мутанти, циклопи, китайци и други мутагени :) И тая дума мутагенезис не съществува в нито един език по света. Тия резултати от какво изследване са ? На компютърните стратегии ли ? Надявам се че имат сериозни основания,тези учени и няма да ни оставят в невидение.
цитирай
31. анонимен - Съгласна съм.
18.02.2011 00:36
Съгласна съм,че преди хиляди години е имало много по развити цивилизации от днешните.Това за ядрените експлозии не ми изглежда нереално.Възможно е сьщо така и кратерите от метеорити да се различават от тези,които учените са намерили.Това за 36-часовото денонощие също го вярвам,защото съм стояла на тъмно 2 денонощия и съм забелязала,че биологичния ми часовник изостава.Обаче това за мутантите .....не го вярвам.Чесно!
(от Анна)
цитирай
32. анонимен - Преди това...
18.02.2011 00:44
Какво е останало от тези цивилизации и къде са техните оръжия и укрития не знам, а и в статията се казва, че от есента стартира ново проучване именно по този въпрос. Ако сте чели дори и малко от материялите които се намират на тази страница свързани със цивилизациите ще разберете, че останки от тези цивилизации има навсякъде в света! Като почнеш от пирамидите и свършиш до сложните водохранилища строени преди хилядолетия в подножието на Урал ние сме заобиколени отвсякъде с "можеби" тази цивилизация. Наскоро учените откриха, че пиравидите в Египет са строени преди повече от 15 - 20 хиляди години а не както се смяташе до сега!

А пирамиди има навсякъде в Камбоджа в Перу и Мексико, Египет а вече и в Хъратска в Европа. Учените са изчислили, че на места земните насипи са се увеличили с 300 до 1000 метра само за последните 20 хил. години защо тази цивилизация де не се намира под тези пластове?

Не е необходимо да нападате собственичката на блога,защото ако не ви интересува, просто не четете!
Темата е интересна и е отпечатана в повечето вестници и списания през 2006/2007 година. За това се говореше непрекъснато. Проверете в архивите на "Труд", "Сега", "Стандарт" и в сайта на НАСА - даден ви е от Далида.
цитирай
33. анонимен - Не си затваряйте очите за истината.
18.02.2011 00:52
В Япония след ядреното нападение се родиха много деца - изроди.
Днес видях едно дете от Индонезия с 36 пръсти на ръцете.
От Чернобил все още във въздуха се носи черен облак. Раждат се деца с изкривени глави, ръце и крайници. Раждат се с двойни глави и двойни телца.
Това е последицата от ядрените опити и бомби пуснати над океана.
А освен това ядрени инциденти непрекъснато стават и в съвременния свят се раждат т.н. деца- изроди, мутанти.
цитирай
34. estirbg - "в съвременния свят се раждат т.н. деца- изроди, мутанти." - това е горчивата истина!
18.02.2011 08:18
Да, но за сметка на това се фаворизират и издигат в култ децата индиго, дето са поредния мит на бездуховното общество. Що се отнася до откритите скелети гиганти това са скелетите на първите наследници на прародителите ни Адам и Ева. Едно време хората са били високи до 3 метра, но вследствие на греха са се изродили до днешните наши размери. Прочетете пенталогията на Елън Уайт - виденията й по Библията за да разберете за какво иде реч...Съжалявам, че нямам в момента време да ви разкажа...
цитирай
35. анонимен - СЪМ ЗА ГЪМЗА-
18.02.2011 09:26
анонимен написа:
Съгласна съм,че преди хиляди години е имало много по развити цивилизации от днешните.Това за ядрените експлозии не ми изглежда нереално.Възможно е сьщо така и кратерите от метеорити да се различават от тези,които учените са намерили.Това за 36-часовото денонощие също го вярвам,защото съм стояла на тъмно 2 денонощия и съм забелязала,че биологичния ми часовник изостава.Обаче това за мутантите .....не го вярвам.Чесно!
(от Анна)

Мутанти са съществували чак до времето на Римската империя!Въпрос на голям шик е било императорът да има "домашен любимец"!Изображения на такива същества има достатъчно!Когато ги погледнеш,разбираш че нещо не е наред,ама никак!С мутанти е било пълно и в Асирия,и в древен Шумер,и къде ли не!
цитирай
36. dalida - Телепатията е една от древните способности както у хората,така и при животните.
19.02.2011 09:33
Биолозите са ограничени от табуто срещу „паранормалното” и изследователите по психология и парапсихолозите (с няколко изключения) са ограничили вниманието си върху човешките същества.

Според различни проучвания, проведени в домакинствата на Англия и САЩ, много собственици на домашни любимци вярват, че животните им понякога се свързват телепатично с тях. Средно 48% от притежателите на кучета и 33% от притежателите на котки казват, че домашните им любимци отговарят на мислите им или на тихи команди. Много дресьори на коне и ездачи вярват, че конете им могат да разберат намеренията им телепатично.

Вие, как мислите? Имате ли това чувство,че животните усещат какво искате от тях?
цитирай
37. dalida - УЧЕНИТЕ ОТКРИХА -
19.02.2011 09:37
Ново доказателство за използване на инструменти от древните хора


Екип учени от Германия, Франция и САЩ откри доказателство, че древните хора преди 3,4 милиона години са използвали каменни инструменти, за да разрязват месо. Това е почти 1 милион години по-рано от известното преди това доказателство за употреба на каменен инструмент. Техните открития бяха публикувани в списание Nature на 12 август тази година...

„Това откритие определено ще ни принуди да преработим учебниците”, каза в официално съобщение д-р Зересенай Алемсегед (Zeresenay Alemseged) от Калифорнийската академия на науките. „Това развитие има голямо отражение върху историята на човечеството.”

На това се казва - СЕНЗАЦИЯ!
цитирай
38. анонимен - атомните бомби.
19.02.2011 14:05
Учените са на мнение,че навсякъде по света има доказателство за древни нападения с атомна бомба.

Докато може да е обезпокояващо, когато научните кръгове говорят за съществуването на атомни оръжия преди настоящия цикъл на цивилизация, доказателствата за това явление като да нашепват тези думи от всяко кътче на планетата.
цитирай
39. dalida - УДАР ОТ СЛЪНЦЕТО се очаква през 2013 година.
19.02.2011 20:48
Такива заключения съдържа доклада на Ричард Фишър, ръководител на отдела в НАСА, занимаващ се с наблюдения на Слънцето

През 2013 година Слънцето ще се събуди след няколко години “сън”, а експертите на НАСА предричат "идеална магнитна буря", която ще доведе до техногенна катастрофа на Земята. Такива заключения съдържа доклада на Ричард Фишър, ръководител на отдела в НАСА, занимаващ се с наблюдения на Слънцето. Според учените, температурата на слънчевата повърхност вече бързо нараства.

Ричард Фишър в интервю за Daily Mail заявява, че магнитните бури ще доведе до отказ на системите за комуникация и компютърните системи. От строя ще излезнат системите за мобилна и сателитна комуникация, което ще доведе до спиране на работата на летищата. От слънчевата активност може да пострада и банковата система.

"Идеалната електромагнитна буря", възниква при гигантски ядрени взривове на Слънцето. Те могат да пробият естествените защитни средства на Земята, оказвайки влияние върху работата на всички компютъризирани системи.
Щетите от слънчевите бури, според прогнозите на учените, могат да доведат до дълга икономическа криза.

НАСА както ни предупреждава, така и ни изненадва с новите си разработки.
В НАСА работят най-добрите учени, както унас в БАН. Вярно е,че всичко което неразбираме ние подлагаме на отричане и отхвърляне. "Български реотан", вече не е на мода. Българите вече не са толкова консервативни. Би трябвало да имат по-различен мироглед от изостаналите и неграмотни народи. И защото смятам,че тук в този сайт българите са все учени хора, затова им предлагам такава информация, която да отговаря на техния потенциал.
цитирай
40. анонимен - Слънцето непрекъснато изригва.
20.02.2011 23:55
Тези изригвания ние тук на Земята почти не усещаме. Най-големите аварии досега са били - угасване на тока в цял град или окръг - район. Толкова силно изригване което очакват НАСА през 2013 година как ли ще се отрази върху ни.
Дали да им вярваме? Или както е казал народа - ще поживеем - и ще видим.
Ами ако нищо не се случи, имам предвид, нищо лошо за нас тук на Земята?
Дано, ако има силно изригване, тук всичко да си остане спокойно. Дано!
цитирай
41. анонимен - Намери време и ни разкажи:))
21.02.2011 00:51
estirbg написа:
Да, но за сметка на това се фаворизират и издигат в култ децата индиго, дето са поредния мит на бездуховното общество. Що се отнася до откритите скелети гиганти това са скелетите на първите наследници на прародителите ни Адам и Ева. Едно време хората са били високи до 3 метра, но вследствие на греха са се изродили до днешните наши размери. Прочетете пенталогията на Елън Уайт - виденията й по Библията за да разберете за какво иде реч...Съжалявам, че нямам в момента време да ви разкажа...

------------------------------
Древни хора е имало и на височина 4 метра. Ръстът се е смалил заради непрекъснатите уж "облагородявания" на почвите, които изгубили част от минералните си вещества. Слънчевата светлина също влияе върху растежа. Мутациите - също. Грехът - това е кръвосмешението при роднинските бракове. За да не изгубят богатството си кралете и царете са се женили за най-близките си роднини. Това кръвосмешение днес е забранено. До - четвърто коляно не са разрешени бракове между роднини, причината - за да не се раждат идиотчета, деца с мутирали крайници и телца.
цитирай
42. tili - И да е станало -
22.02.2011 12:05
печалният извод е, че хората не се променят и не се учат от историята.
Статията е много добра!:)
цитирай
43. dalida - И да е станало -
22.02.2011 12:14
tili написа:
печалният извод е, че хората не се променят и не се учат от историята.
Статията е много добра!:)

-------------------------------------
Благодаря!
цитирай
44. dalida - Защо се учудвяме, че в миналото са живяли гиганти
07.06.2011 09:56
според мен, причината е - храната. Имам братовчеди, които са наследници на високи и яки хора. Прадядовците им били високи и снажни хора, едри на височина
били - единият - 2,20 м, а другият - 2,25 м. Хранели са се предимно с месо, риба, зеленчуци и са спортували, всеки ден. Моят дядо също е бил едър и висок - 1,95 м.
Аз съм малко по-ниска. Може би заради това, че не се храня редовно с месо и ме мързи да спортувам.
цитирай
45. анонимен - Структурата на вселената и стари цивилизации...
02.05.2012 21:33
Уникален филм,който дава някаква представа за строежа и съществуването на нещата- " What The Bleep Do We Know" -включени са различни учени от различни краища на света!Може да се изтегли от ZAMUNDA.
Някой по-нагоре беше писал за едностранчивостта на досегашните "научни" схващания - абсолютно вярно!
Досегашните научни концепции се основаваха на визуално-сензитивните човешки възприятия-"око да види и ръка да пипне"...което не класифицира по-високо "науката" по догматичност от някогашната Света Инквизиция!
Може ли учен,който се взема на сериозно,да отрича съществуването на всичко,което не може да види или да пипне?Явно може,защото е факт!
Само се чудя как възприемат идеята за електричеството - не го ли отричат-хахаха,смешно е,направо:)
Оказва се,че всичко,което възприемаме като материално,всъщност е информация,данни!Чистата материя в...един камък,например е милиарди пъти по-малко от обема му,който виждаме,останалото са междумолекулни,междуатомни и т.н. пространства-чист вакуум!
В този ред на мисли,човешкият разум има огромен потенциал-може да работи с информация,да я променя и създава и по този начин да въздейства върху всичко,което го заобикаля,това е р е а л н о!
Вижте "Свръхчовеци" по Дискавъри...
Колкото до древните цивилизации-имало ги е,да!В древните писания са описани действителни лица и събития,съмнение няма,какво друго да е?
Или някой очаква да използват нашите изразни средства и понятия?
Или пък да са си фантазирали едни и същи неща по едно време и в различни краища на света?И то неща,които не са познавали,за да ги класифицират?Абсурд!
Преданията,стигнали до нас са от "зрителите",по-ниско развитите племена и народи,те описват богове и машини като "огнени змейове или дракони","огън от небето","небесна колесница" и т.н.
Логиката показва едно-ако са ги познавали добре,ще говорят за тях с точните им имена и понятия,и няма да ги отъждествяват с привични,прости и познати на тях неща!
Ако ли пък не са-няма как да си ги представят дори във фантазиите си...

цитирай
46. igochev - стари цивилизации
28.05.2014 12:19
https://www.youtube.com/watch?v=efF39acfioE
Доста старателно се спестява факта, че Дарвин публично се отрича от прословутата му теория за еволюцията - ?
А към днешна дата цели научни колективи /, на които не се плаща за точно определени резултати/ буквално разпрашиха идеята за еволюцията, големия взрив и прочие .....
Спестява се и публичното изказване на Анщайн - "Невъзможността да докажа, че няма Бог, за мен е най-голямото доказателство, че има"
Интересни 'спестявания', не мислите ли.....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6155823
Постинги: 1101
Коментари: 4873
Гласове: 29445
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031