Потребителски вход

Автор: dalida Категория: Туризъм
Прочетен: 7560 Коментари: 2 Гласове:

Последна промяна: 21.07.2015 21:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                     Ш А Б Л А

к-с  ДРУЖБА

Петък е. Тръгваме на плаж, с няколко  колеги  се  отправяме  с  автобусът  към Шабла.
Красота!  Прекрасно  място!  Ходили  ли сте   на  къмпинг  сред  природата?  Посещавали  ли сте  забравената  перла  на  XX век?
Там  е  много  хубаво.  Плажът  на  къмпинг   "Добруджа"  близо  до  нос  Шабла.    Това  място  е  прекрасно!
Красиви  бунгала  разположени  на  метри  от  спокойното  море.  Пейзажът  е  великолепен!   Макар,  че  обзавеждането  на  бунгалата  не  е  много  модерно,  за  това  време,  беше  удобно  и  практично.
Малката  веранда  пред  бунгалото  беше  много  подходяща  за  нощна   отмора.   С  чаша  вино  в  ръка  и  леко  мезенце, седнахме  с моите  приятели  и  колеги  на  чист  морски  въздух.  Прекарахме  си  чудесно!
На  другия  ден  станахме  към  девет  часа,    пихме  кафе  и  решихме  да  направим  разходка  около  курорта.    На  обяд  си  избрахме  една  средно - голяма  тераса,  оформена  като  ресторант  с  големи  маси  и  овални  кресла,  на  самият  морски  бряг.    Времето  беше  топло  и  спокойно.    Почти  нямаше  ветрец.  Сервитьорите  бяха  приветливи  и  усмихнати,  облечени  с  бели  ризи и  тъмнозелени   панталони,  а  готвачът  сигурно  е  карал  курс  по  приложни   изкуства,  така  красиво  бе  украсил  ордьоврите  и  ястията,  че  всички  бяхме  възхитени  от   красотата  и  вкусните  поднесени   храни.   Оставихме  хубав  бакшиш  на  сервитьора   и   се  отправихме   към   езерото   и   към  нос   Калиакра  -  едно  от  най - красивите  места  на  БГ.
Направих  няколко  снимки,  но  красотата  на  фотохартия   не  излиза  в  цялата  си  прелест,  така  както  да  го  видиш  с  очите  си  в  действителност  -  да  видиш  мястото  на  живо.
Стояхме  възхитени  и  само  от време  на  време  се  чуваше  по  едно -  " Ах,  каква  красота!" -  възкликваше  някой  от  нас.
На  скалите  препичайки  се  на  слънце,  срещнахме  няколко   гущерчета  и  две  змийчета. Аз  много  се  уплаших от  змиите,  защото  ме  е  хапала една  такава,  не утровна, но все  пак  стресът  си  е  страх.    Трудно  се  откъснахме  от  чудната  гледка,  но  имахме  и  друга  работа,  по -  точно,   имахме  намерение  да  поразгледаме  и  други  такива  красиви  места.
Като  се  уморихме  от  скитане  се  отправихме  към  мястото,  където  вчера  вечерахме.  Там  ни  хареса  и  мислехме  да  не  сменяме  мястото.  Късно  вечерта,  вече  скапани  от  умора,  седнахме  на  верандата и  стояхме  пак  с  чаша  в  ръка,  докато  ни  се  затваряха   очите.   Спах    като  къпана,  а  на  другия  ден   ни   очакваха  още   впечатления.
След    като  се  събудихме,   някъде  към   обяд,   се   отправихме    към   Балчик  -   оазисът    на   много    хора   с   вкус    към   красивото.    Погледнато    от   високо,    плажът   прилича   на  тези   плажове   от   Канарските   о - ви.  Пясъкът   е   чист,   дъното   на   морето     плавно   се    спуска    и   само   тук  -  таме    има   малки   камъчета    или   дупки,  в  които    хлътваш   неочаквано  и  се  стряскаш.   Падна  голям   смях,  когато   потънах  в  една  такава   дупка  и  така  се  стреснах  и   се  развиках,   използвайки  доста  нецензурни  думи  по  адрес  на   дупката,     колегите    паднаха  от  смях  и  след  това   ме  спукаха  от   подигравки.   Аз,  честно   казано,   не   мога  да  плувам  красиво,  но  се  справям  горе - долу.

Късно   следобяд    се   отправихме  към    хотелчето  -   шест   стаички,   добре  подредени,   банята  беше   обща  -  на  етажа,  по  една. Хазяйката  не  живееше  там  постоянно,   идвала  само,  когато  има  туристи.  Тя   се   оказа  мила   женица,   добродушна.  И   така,   след  като   се   изкъпахме,  един  след  друг -  нямаше  как  иначе,  банята  беше   само  една   и  само   тук   имаше   топла  вода.  Преоблякохме   се   и  се  отправихме   да  си  потърсим  място,  където  да  хапнем  нещо  вкусно.   Намерихме   малко   китно   ресторантче,  близо   до  брега,  с   дървени    масички  и  плетени  столчета,  вечеряхме   и  се   забавлявахме   доста  добре.
Имаше   едно  дуо,  което   свиреше   рок  и  рокендрол. Обожавам   тази  музика   и   колегите  също  я  харесаха,   по  какво  разбрах  ли? -  ами  веднага  щом  оркестърът   засвири,  те  се  размърдаха  на  масата  и  станаха  да   танцуват   до  масата,  тъй  като  нямаше  места   на  дансинга.  Ресторантчето  беше   пълно,  даже  имаше  сложени  допълнително  маси -  заети   от  добреоблечени   господа.
Беше   много  весело.  После,  по - късно,  вече  около  полунощ  се  прибрахме,  доста  уморени,  нахранени  и  с  усмивки  на  уста.  Пак  естествено,  някои  от  нас  останахме  на   тераската  на  стаята,  с  чаша  в   ръка  -  последното  приспивателно,  докато  ни  се  приспи.  На  другият  ден   трябваше  да  се  прибираме  удома.

Ето  ни  -  рано  сутринта. С  чаша  кафе,  лека   закуска,  разказвахме  си  преживели  весели   историйки  и  кой,  как  ще   ги  опише   в  дневника  си.  Времето  върви.  Отправихме   се  към  автогарата.  Купихме  си  билети,  добре  че  отидохме   доста  рано,  защото  ако  бяхме   закъсняли,  нямаше  да  намерим  билети  за  връщане.  Дойде   автобусът.  Качихме  се  и  след  няколко  минути  се  отправихме  в  посока   Бургас.  Бяхме  малко  тъжни,  че  се  разделихме  с  тази  красота   и  това  безгрижие  през  тези   почивни  дни,  които  прекарахме  толкова  хубаво  заедно.  Но,  няма  как.  Трябва  да  се  работи,  да  си  заслужим  следващата  ваканция,  но  този  път  за  по - дълго.  Ще  я  планираме   по - рано.
Ще  се  уговорим,  колко  човека  ще  бъдем.  Предварително  ще  си  запазим  хотел.  Така,  като  всичко  е  готово,  ще  бъдем  още  по  - щастливи  да  бъдем  отново   заедно.

Гласувай:

Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - blagodarim za reklamata,
16.02.2008 12:49
no ne se znae do koga shte zapazim devstvenost - mutrite otdavna sa ni kupili - shte zastroiavat dunite, ne ste li chuli?
цитирай
2. tessy - явно не сте много претенциозни :)
17.02.2008 21:19
Шабла беше красиво място, сега е доста запустяло. С некъдърно ръководство може да се опропасти всичко.
Все пак ми става приятно, четейки това, тъй като и аз съм от Шабла:)
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.