Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
25.09.2006 16:59 - ПОРЦИЯ СМЯХ
Автор: dalida Категория: Забавление   
Прочетен: 352 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2011 02:54


  
                                 БЛАГИТЕ НЕЩА
   
Що ми е мило и драго, да ям от общото - благо.!
      Приемаме поръчки - за учителски......... пръчки. 

 


  За щъркелите и децата: 
- Мамо, нали и мен ме е донесъл щъркела?-  пита Иванчо.
- Разбира се, но му помогна и един чичко от съседната къща. 






  Изненада:
- Как позна,  че мечката е стръвница и яде хора?
- Погледнах я в очите и видях, че има същия поглед като жена ми. 





Разговор между двама приятели:
- Вчера Иван те търси, дължал си му пари.
- Но, какво ти се е случило?
- Иван ме намери.
 




Дълги години в църквата на едно село заедно работиха отец Кольо и клисаря Митьо. Митьо обичал да си пийва и често заставал пред иконата и казвал:
- Света Дево, нали не е грях да взема малко парички от общата каса за една ракия? И така всеки ден той си вземал парички от касата, където събират пари от продажбата на свещи и отскачал до кръчмата.
Отец Кольо забелязъл, че от касата липсват пари и решил да види каква е тази работа.  Един ден се скрил зад иконата и зачакал.  Дошъл Митьо и задал същият въпрос.
- Грях е, Митьо, грях е! - казал Кольо.
- Свети Петре, ти да мълчиш, теб не те питам. Ядосъл се Митьо и си взел от парите.

( dalida )



Тагове:   хумор,   стих,   вицове,   историйки,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6206028
Постинги: 1102
Коментари: 4873
Гласове: 29488
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930