Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
19.07.2010 20:57 - Порция смях в стихове
Автор: dalida Категория: Забавление   
Прочетен: 5101 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 09.04.2015 12:44


СРЕЩТНА ЗАЕКЪТ   ВЪЛКЪТ


 Тъй  в един  прекрасен ден
от живота отегчен
уморен да вади лук
с друг подобен зеленчук
и след туй да го продава-
тръгна заека Стоянчо
недалеч от своето ранчо
към премеждия и слава
таз история прекрасна
много страшна и опасна.

image

Тръгна зайо за награда
на балканиада.
Сложи кецове в сака,
засука мустака.
но, нещеш ли в храсталака
нещо мърда, нещо трака
нещо глади си тумбака
чака за -  атака.

- Стой!
- Кой!
- Свой!
- Ой!

Няма никаква надежда,
туй е май Вълкът, изглежда.

- Чий е този крак?
- Мой.
- Щом е твой, значи е и мой.
Трам - тарам - тарам
ей сега ще те изям.

Я, какъв е този лист?
А пък заекът пелтечи:
- Аз съм спо-спо-спортист!
- Как така спо-спортист?
- Ей така - ста - ста - ставам, 
ля - ля- лягям,
бър- бързам бързо бягам и
отивам за награда
на балка - балка - балканиада.

На какво?  Не чух добре.
Как ли ще го разбере?
Ей сега ще ви разкажа и дори
ще ви покажа.

Няма ли тук предавател?
Телевизията даже 
трябва туй да го покаже
.

Да не съм ви някой паяк
вий сте Вълк, пък
аз съм Заек.
Глупости на търкалета!
Ти си Заек, аз съм Вълк - 
туй е мой служебен дълг.
Никакво такова пускане - 
утре заран следва  хрускане.

image
- Марш от тук!  - вълкът ръмжи
оооооооооо, няма кой да продължи.

( Недялко Йорданов)



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Срещна заекът вълкът
23.07.2010 09:57
"Много видове маймуни ся намират но Орангутанът е най-приличен человеку ,и в снагата е комахай толакзи.Кажат че гони филвореть и люби жените , и ся науча много человечески изкуства : играй хоро, язди кон,носи древа и вода,варти ражен, играй на важе, и ся обучава като воин с оружие,бий тапан, и прави други много таквизи работи "
Петра Х. Беровича
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6155897
Постинги: 1101
Коментари: 4873
Гласове: 29446
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031