Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: bonbolincheta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 16038
Постинги: 7
Коментари: 6
Гласове: 146
Архив
Постинг
09.05.2014 04:01 - "Децата пишат писмо до Бог"
Автор: bonbolincheta Категория: Забавление   
Прочетен: 2502 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 10.05.2014 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

из "Рига"   (Михаил Димов)


- Здравей, Господи. Как вървят нещата при Тебе? Как живееш? Как Си със здравето?

Женя, 2 кл.

 

- Ако Ти организираш края на света, кой ще Ти се моли?

Петя, 4 клас



image
снимка: http://nmd.bg/operatsiya-veda-ne-izostavyame-nito-edno/

 

- Кой духа вятъра?

Алик, 1 клас

 

- Небето е синьо, когато Си в добро настроение ли, Господи?

Надя, 3 клас

 

- А Ти обслужваш ли и другите страни?

Толик, 3 клас

 

- А Ти какво образование имаш?

Зайга, 2 клас

 

- Аз разбрах, че Ти си най-главният на Земята, макар че живееш на небето. А няма ли да Те преизбират?

Сеня, 1 клас

 

- Господи, а Ти слушаше ли майка си като дете?

Нина, 2 клас

 

- А в детството си Ти биеше ли се с децата или беше кротичък? 

Костя, 2 клас

 

- Аз Те обичам, разбира се, но повече обичам мама и татко. Нали не се сърдиш?

Зоя, 3 клас

 

- Защо през пролетта, когато вечер Ти включваш звездите на небето и духаш топъл вятър на Земята, и наоколо е тихо-тихо, ми се иска да плача?

Наташа, 2 клас

 

- На колко години си, Господи?

Валя, 2 клас

 

- Господи, а къде е сега Христос, с какво се занимава Той?

Стела, 2 клас

 

- Ти имаш ли ум или целият се състоиш от душа?

Женя, 3 клас

 

- От какво същество се е появила котката?

Лена, 3 клас

 

- Добре ли Ти е там?

Артьом, 1 клас

 

- Какво най-напред е направил Христос, когато е възкръснал?

Оля, 3 клас

 

- Защо просяците просят милостиня около църквата, за да можеш да отбелязваш кой е дал ли?

Ира, 2 клас

 

- Дядо Боже, а Ти моята душа ли си ми поставил или на някой друг?

Стасик, 2 клас

 

- Значи, ако аз съм разбрал правилно еволюцията, Ти си създал Адам и Ева, а по-нататък човекът е произлязъл от маймуната?

Сергей, 3 клас

 

- А Твоите ангели ходят ли на училище?

Вася, 1 клас

 

- Ти с колко години си по-голям от Земята?

Рая, 1 клас

 

- А на другите планети Ти ядосан ли си?

Андрей, 2 клас

 

- Защо светът е кръгъл?

Олег, 2 клас

 

- Ти как живееш на небето? Всичко ли си имаш? Или може би Ти трябва нещо?

Зина, 3 клас

 

- А мен има ли ме в действителност?

Люба, 3 клас

 

- Ти какво, по-невидим си и от въздуха ли?

Рита, 2 клас

  

- Може би мога да Ти помогна с нещо?

Света, 2 клас

 

- Кажи ми под секрет, обича ли ме някой?

Анзор, 3 клас

 

- Ако Ти живееш на небето, защо слънцето не Те изгаря?

Сергей, 4 клас

 

- Ти защо поиска да направиш Земята?

Андрей, 4 клас

 

- А Ти как стана всемогъщ?

Ира, 1 клас

 

- Аз нямам вредни навици. Какво ми се полага?

Роберт, 4 клас

 

- Господи, хайде да бъдем приятели!

Федя, 1 клас

 

- Ти как сам виждаш всичко едновременно?

Стасик, 2 клас

 

- Как да живея, че всички хора на света да бъдат щастливи?

Лиза, 2 клас

 

- Къде отиват сенките?

Тоня, 3 клас

 

- Ти защо си създал този свят, Ти не разбра ли, че това ще е такава грешка?

Марина, 4 клас

 

- За какво съм нужен на планетата Земя?

Олег, 2 клас

 

- Защо нашите рани зарастват, а Твоите не? (за Христос)

Денис, 4 клас

 

- Кое е най-най-последното число в живота?

Света, 4 клас

 

- Какво щеше да има на Земята, ако Адам и Ева не бяха нарушили Твоята заповед за ябълките?

Валентин, 4 клас

 

- Бих искал да знам, какво е набелязано при Тебе: още едно наводнение или Земята ще изгори с огнен пламък?

Кирил, 4 клас

 

- На Тебе харесва ли Ти моя дядо?

Елла, 2 клас

 

- А ако всички хора попаднат в рая, ще стигне ли мястото за всички?

Андрей, 3 клас

 

- Ти смееш ли се някога? Плачеш ли?

Олга, 3 клас

 

- Ти защо всичко прощаваш на хората, а учителите — не?

Костя, 2 клас

 

- Там при Тебе красиво ли е или не?

Серьожа, 2 клас

 

- Ти щастлив ли си?

Евелина, 1 клас

 

- На какъв език говорят душите?

Рая, 4 клас

 

- Славата не Ти ли пречи да живееш?

Вася, 3 клас

 

- Колко са вярващите сред вярващите?

Зоя, 4 клас

 

- Как се става спомен?

Миша, 4 клас

 

- Ти си директор на времето ли?

Нона, 2 клас

 

- Аз много ли Те излагам?

Вова, 4 клас

 

- Направи така, че лятото да дойде завинаги.

Жора, 4 клас

 

- Аз бих искал Ти да ми станеш баща. Да си купим кола. Ауди-100.

Валентин, 4 клас

  

- Покажи ми тихичко поне един ангел.

Рая, 2 клас

 

- Мили Боже, вземи ме обратно, тук е толкова скучно.

Вася, 2 клас

 

- Когато умра, не искам нито в рая, нито в ада. Искам при Тебе.

Вера, 3 клас

 

- Бих искала да дойда при Тебе на гости вкъщи. За една седмица.

Алена, 1 клас

 

- Пише Ти Антон. Ако е възможно, сътвори така, че моите любими играчки да оживеят.

Антон, 2 клас

 

- Аз бих искала да имам рожден ден не веднъж, а пет пъти в годината. Не заради подаръците. Просто ще виждам повече пъти татко.

Нина, 2 клас

 

- Искам тиха спокойна старост.

Юра, 1 клас

 

- Искам да имам крилца.

Ивона, 1 клас

 

- Изпрати на Земята Своя Син. Ние няма да го разпънем.

Павлик, 3 клас

 

- Научи моите врагове да прощават на своите врагове.

Гера, 4 клас

 

- Преди две години Дядо Мраз ми подари велосипед, но той вече ми е малък и ми трябва по-голям. Ти нали си по-богат от Дядо Мраз?

Робърт, 3 клас

 

- Аз написах стихове. Те са срамни. Аз никому не ги показвам, но на Теб, Боже, ще ги покажа. Ето ги.

Възрастните плачат със сълзи.

Възрастните плачат с очите.

Малките плачат със сърцето,

Малките плачат с живота си.

Но ако възрастният плаче като малък,

значи той наистина плаче.

Марик, 4 клас

 

- Ех, ако Ти ме познаваше по-рано. В детската градина. Сега аз малко се изоставих.

Света, 2 клас

 

- Господи, получава се, че ако Тебе те нямаше, нищо нямаше и да има?!

Сергей, 2 клас

 

- Знаеш ли, откакто разбрах за Тебе, вече никога не преписвам.

Ина, 2 клас

 

- Господи, не умирай, моля Те, че на Земята ще започне такова нещо...

Ася, 2 клас

 

- Утре ще отида в църквата и ще Ти разкажа супер виц за атеистите. Ще се пукнеш от смях!

Степа, 3 клас

 

- Знаеш ли, макар да ми се струва, че нямам душа, все пак понякога тя ме наболява.

Роман, 2 клас

 

- Прощавай, Господи, аз заминавам за Израел. Много ми е тъжно да се разделям с децата и нашата Галина Михайловна, с Тебе. Аз бих Те поканил на гости, но нали там говорят на иврит...

Изя, 4 клас

 

- Кога все пак ще дойде за втори път Иисус Христос? Нали трябва хората да се подготвят, че да не стане като при първото Му идване.

Алина, 4 клас

 

- Прости ми за всички грехове, знам, че съм направил много, но не знаех, че Те има.

Шурик, 2 клас

 

- А времето, когато ние спим, защо ни се смята за живот? Не е правилно това. Насън ние дори не ядем.

Женя, 4 клас

 

- Уважаема Татяна Ивановна, на въпроса, поставен от писателя Димов, "за какво би искал ти да помолиш Бога?", мога да отговоря: Това е моя тайна и аз нямам намерение да я разгласявам. С уважение, винаги на Вашите услуги...

Х. 4 клас

 

- Желая Ти всичко най-хубаво в живота.

Степа, 1 клас

 

- Дядо Боже, каня Те на моя рожден ден, който ще се състои на 4 август в 14 часа. Ще Те чакам. Ако нямаш пари, идвай без подарък.

Миша, 2 клас

 

- Ти защо си такъв неопределен: един ден е студено, на другия ден е горещо, а още си и такъв ветровит.

Соня, 2 клас

 

- Цветята Ти са се получили по-добре, отколкото човека.

Галя, 4 клас

 

- Не се страхувай, Господи, аз съм с Тебе!

Андрей, 1 клас

 

- Вярно ли е, че всеки човек си има свой ангел-пазител? Ако е да, кой е моят ангел? Аз бих искал да се сприятеля с него.

Едик, 4 клас

 

- Направи ме на вятър, за да пътешествам по върховете на дърветата.

Славик, 3 клас

 

- Ех, да имах Твоите възможности!

Олег, 2 клас

 

- Децата трябва де си имат свой Бог. Славно, добро Богченце.

Саша, 3 клас

 

- Аз съм лош, но нека хвърли камък по мене, който е добър. Само, пу-пу, Ти не хвърляй!

Вячеслав, 3 клас

 

- Аз Тебе Те уважавам заради вярата Ти в човека.

Игор, 3 клас

 

- Старците — това са уморени деца.

Андрон, 4 клас

 

- Аз съм още малка, уча се в трети клас, грехове засега нямам, но се събират.

Ева, 3 клас





Гласувай:
2



1. didoignatov - Поне двадесетина ме разбиха,
09.05.2014 14:02
но ще си открадна едно: "Цветята Ти са се получили по-добре, отколкото човека"... и е напълно възможно да те наричам Галя, заради четвъртокласничката :)

Поздрави за доброто начало!
цитирай
2. bonbolincheta - Благодаря за топлото посрещане : )
09.05.2014 19:24
Децата са неизчерпаема съкровищница и разведрилница за възрастни : )
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930