Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2016 17:26 - 1.60 лв в минута
Автор: valsodar Категория: Забавление   
Прочетен: 1553 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

Влизат майка и дъщеря в претъпкан автобус и след 10 минути дъщерята казва:
-Мамо ще ставаш баба. 
-Кои е бащата? 

-Не знам не мога да се обърна.


Дама в претъпкан автобус: 
- Господине! Ако вече сте легнали върху мен, поне не спете!


Пиков час, претъпкан градски автобус, един мъж от правостоящите казва на жената до себе си, също правостояща:
- Госпожо хванете се за дръжката, за да не паднете! 
- Че аз вече съм се хванала! 

- Абе Вие добре сте се хванала, но аз ще слизам! ! !


Претъпкан автобус. Някъде от средата се чува възмутен женски глас: 
- Господине, какво правите?!! 
Настъпва тишина в автобуса, но никакъв отговор. Пак се чуло: 

- Господине, какво правите?!! 
Пак мълчание. И се чува глас някъде от края на автобуса: 
- Ей! Не ни мъчи де! Какво мълчиш?!

Момиче се вози в претъпкан автобус:
- Човече, защо се натискате и отърквате в мен? Искате ли нещо?
- Не! 

- Ами тогава се дръпнете, може друг да иска!!

Пътува жена в претъпкан автобус. По някое време се сепва и почва трескаво да си рови в чантата и да изброява: 
- Яйцата, чадъра, перуката..., ох, всичко е тук. 
Пътува, пътува, но тъй като автобуса е препълнен, тя продължава да е неспокойна и пак си пр
оверява чантата: 
- Яйцата, чадъра, перуката, всичко е тук. 
При поредното пребъркване на чантата си, чува възбуден мъжки глас до себе си. 
- Госпожо, престанете да ми бъркате в панталона. Яйцата, чадъра , перуката са тук, но вие сте си забравили чантата...

 В претъпкан автобус.
- Господине, вече три спирки ми се натискате!
- Ами какво да направя?!
- Ами направете нещо!








Гласувай:
5



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7429092
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив