Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2017 20:33 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 9393 Коментари: 17 Гласове:
8

Последна промяна: 28.07.2017 20:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Как се прави помпа по бегейски.

/след малко ще видите една "нашенска" звезда изстреляна като Най-най Първа от иригатора* си на Най-най първата, или - в  какво превръща човеко, в слугинажа към атрибутите и инструментариума си/.


Ако не сте виждали Иригатора:

image





Начин на използване - някои го правят редовно за лично удоволствие:

image





 

А Вие, от кои сте?

:)))

 




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - Откъде ги изравяш тия, при теб ни...
28.07.2017 20:44
Откъде ги изравяш тия, при теб никога не е скучно )))
Наложи се да търся какво точно значи иригатор, като технически термин, хем съм полиглот, ала се сетих само за значението, произлизащо от "напоявам", буквално ))
Сещаш ли се онази култова песен от 80-те...
https://www.youtube.com/watch?v=9EcjWd-O4jI
Весели да са почивните ти дни!
А в неделя вечер, на купон при мен, ще пускам телевизора, както се изразява Ан ;))
цитирай
2. zax - Аз съм извора и океаня. ;))
28.07.2017 20:53
Аз съм извора и океаня. ;))
цитирай
3. vesever - :))) Голям си образ ) На мен т...
28.07.2017 21:01
:)))
Голям си образ )
На мен тубата ми пуска сега едни....хем тематични излизат, биха се вързали с поста ти, мисля, и не мога да се въздържа и ше ти пратя последно,
хиля се много, големи откачалки бяха тези, ей!
https://www.youtube.com/watch?v=vCadcBR95oU
цитирай
4. zax - anin
28.07.2017 21:01
Освен бъгава пица какво друго очакваш от самозванец. .... Убеден съм че и пиците са му същата скопосия. Предизвиква ме някой ден да напиша пост за един от селските му тарикатлъци. В който някои ще се видят в паткарника му.
цитирай
5. starforlife - Тик-так - тик-так...
28.07.2017 21:19
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/07/28/pozdravi-s-muzikalni-klipcheta-ot-iutiub-i-feisbuk.1559011#last_comment

Без да се вижда коментар на АнИн - ще отговоря:
Не, не съм бил на бира в моята пицария.
Бяхме на живо пивf в МОЛ-а на Цариградско.
А "Дон Вито" определено не е пица-боклук.
Е... Не е и "Пица Хът" (ако въобще знаете какво е), но...
Интересното е, че уж АнИн e духовна, а злорадството към моята персона струи от нея на талази.
И то само, защото съм я отхвърлил, тъй като такива като нея освен насмешка - не будят друго в мен.
цитирай
6. anin - А,
28.07.2017 21:37
Ти тук си ми отговорил, а не в предния пост,
за пици не знам,
но жалко че от таблета не видях видеото... :)
цитирай
7. zax - Те повечето са с едно заглавие, та стават и грешки. :)
28.07.2017 22:41
Гого-о-о, чуваш ли - видеото ти не работи.
Пениш се не пениш, първо провери - после се пени и необразован, коментарите при мен си ти спести.
цитирай
8. zax - 5.
28.07.2017 23:41
"...А "Дон Вито" определено не е пица-боклук.
Е... Не е и "Пица Хът" (ако въобще знаете какво е), но..."


Готин, пицария и виртуален бардак нямат нищо общо /е, като изключим някои тук/, но ако си успял в съчетанието - не искам да имам нищо общо. Що ли? ...
Щото пицария не е атракцион-галерия за мебели и шартонетки. Истинската пица е като жената /която ти нямаш/, и след тежък запой на сутринта винаги е готова - другото е за такива които само се драскат за ценители на които предлагат пломбокъртачи.
:))))

А относно нападките към anin, от всички само твоята уста ръси мръсотии по който падне. Тази устица се разчекна да реве да ми изтрият поста, нали?
цитирай
9. zax - Айде ръгай шланга и юркай на пета ...
28.07.2017 23:49
Айде ръгай шланга и юркай на пета балканска :)))
цитирай
10. zax - :)))) ...
28.07.2017 23:54
6. анонимен - Няма как да видите нещо, което го ...
23:19
Няма как да видите нещо, което го няма :)
Тези видеа, които е качил ГоГата не са от Фейсбук.
прегледах му изходния код и освен едно голямо мазало, друго не видях.
качил е две видеа със съвсем нормални адреси, нямащи нищо общо със Фейса.
Изложи се като кифладжия за пореден път.
Някой ден ще му покажа как става, но нека дерзае още по въпроса

Изтрий
цитирай
11. starforlife - Като "неаноминем" (теб визирам, Закс) се присмял Хърбел на Щърбел.
29.07.2017 00:25
"неанонимният" МиМе написа:
Истинската пица е като жената /която ти нямаш/, и след тежък запой на сутринта винаги е готова - другото е за такива които само се драскат за ценители на които предлагат пломбокъртачи.

Като "неанонимен" (теб визирам, Закс) се присмял Хърбел на Щърбел.
А ти да не си ми невеста, че знаеш имам ли или не, м?
Ти имаш ли?
Защото поне по 2 часа дневно си тук.
Няма и да имаш, докато сравняваш Жената с пица и мислиш, че тя трябва да ти е на разположение след тежка нощ в блог.бг.
ха ха ха



анонимният МиМе написа:
Няма как да видите нещо, което го няма :)
Тези видеа, които е качил ГоГата не са от Фейсбук.
прегледах му изходния код и освен едно голямо мазало, друго не видях.
качил е две видеа със съвсем нормални адреси, нямащи нищо общо със Фейса.
Изложи се като кифладжия за пореден път.
Някой ден ще му покажа как става, но нека дерзае още по въпроса

Отговорът ми отново до теб, Закс:
Видял си това, което съм искал да видиш.
Нито повече, но по-важното е: НИТО ПО-МАЛКО!
Ще се убедиш сам във времето нататък.
Нали не мислеше, че ще ти поднеса един чист код в 5 реда, че да не се поизпотиш поне след като искаш онази фраза в началото на всеки мой постинг?
Нали не мислеше, че няма да направя така, че да има поне 50% неработеш, но и неотразяващ се на крайния резултат в постинга код?
Защо анонимният е релевантно да си помисли човек, че си ти, без лудешки да се бъхти за разни информации и IP-та ли?
Проста дедукция, Закс:
Все когато се "разискват" такива неща - се появява някой "анонимен" и/или гошо-цифри-цифри, който да знае поне как се вижда сорса и малко от малко да може да го чете.

Както казах: Този ми постинг ще стои в този си вид (а Корти и Джамбурето направиха от онзи ден абсолютно изчистени и семпли такива, и Фрии, Борн и други бяха приканени и ги видяха) и когато разясня как става вграждането - ще се види, че отново говориш празни приказки, за да се опитваш да ме дискредитираш.
Ма за какъв х~й бре, Закс?
Нито аз губя нещо от това, но важното е, че нито ти има как и какво да спечелиш. Остава ти само лошият дъх.

Хайде аз ще заспивам, а ти се бъхти над сорса.

Давам ти 24 часа, за да отсееш нужното и покажеш ли вграждане - ще имаш подмокрянето си с това всеки мой постинг да започва с: "Говори лайното-програмист..." или която фраза ти кажеш.
хааааа ха ха ха
Не схващаш, че точно това искам, защото това ще е най-"доходоносно" за мен...
цитирай
12. anin - От нищо нещо кво чудо стана!
29.07.2017 09:49
Вместо едно мерси,
че разбра да си оправи видеото,
пак обиди получих.
Който невнимателно чете,
коментира грешно и нелогично,
после друг виновен...
цитирай
13. redabys - С непрекъснатото си бутафорно п...
29.07.2017 16:54
С непрекъснатото си бутафорно перчене и биене по гърдите Гогата е почти толкова смешен, досаден и жалък, колкото и Чучелото.
цитирай
14. zax - 11.
29.07.2017 23:23
Напротив, той не видя коментара ти /видя само моя като отговор/ защото бе в друг пост но по навик предпочете да превари и свали маската.
Това е което обикновено показвам на читателите си - истината, и правото да я пият от извора.
цитирай
15. zax - 12.
29.07.2017 23:26
Не е бутафорно ... а проблем на личността.

цитирай
16. vesever - 14. В действителност си добър ...
30.07.2017 09:09
14. В действителност си добър психолог.
Хайде от мен последно, знам, че прекалявам, но ...дете в сладкарница, какво да се прави )))
Пак от онези години, едни сладури
https://www.youtube.com/watch?v=IIw3BtSPHtI
цитирай
17. zax - :) ... Благодаря.
30.07.2017 23:24
:) ... Благодаря.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153703
Постинги: 1533
Коментари: 4202
Гласове: 7464
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол