Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2018 21:30 - ОТ ЦЕНТЪРА НА СЪБИТИЯТА
Автор: rustam Категория: Забавление   
Прочетен: 7128 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg





СНИМКА НА ДЕНЯ 




image


Тагове:   тирири рам,


Гласувай:
9



1. apostapostoloff - Ванката Семьонов пак
09.12.2018 21:38
ни калеса с удивителен шундьовър. Прелестна работа, гениална творба.

А тоя шапшал мяза на Путя, ама не е той.
цитирай
2. codetroina - https://www.jungewelt.de/artikel/344660.proteste-in-frankreich-wir-sind-millionen.html
09.12.2018 21:44


gotin.. fake )))))
цитирай
3. rustam - Ванката Симеонов
09.12.2018 21:50
apostapostoloff написа:
ни калеса с удивителен шундьовър. Прелестна работа, гениална творба.

А тоя шапшал мяза на Путя, ама не е той.


е успял тия дни да снесе не един запъртък в полога на глупостта, обаче него го подпуквам от утре!
цитирай
4. rustam - Френският министър на ВР
09.12.2018 21:53
cЕ, odetroina написа:


gotin.. fake )))))

официално съобщи, че разследват намесата на Русия в бунтовете, ти ми говориш за фейк
цитирай
5. codetroina - rustamee...прекаляваш с фотомонтажите..,или мара ти го пусна..
09.12.2018 22:03
нали знаеш,аз чета Новини..на 3 езика..
а, путКин ми е тръпка...на петата...
........
цитирай
6. 5ef - нали знаеш, аз чета Новини. . на 3 ...
10.12.2018 12:44
codetroina написа:
нали знаеш,аз чета Новини..на 3 езика..
а, путКин ми е тръпка...на петата...
........

Рустамич,тая нема три езика,един е ама дълъг и шавлив..малииий!
Поздрави приятелю!
цитирай
7. apostapostoloff - Да, ама Ванката ще вземе да
10.12.2018 15:07
ти се разсърди.

На мен много ми се сърди, защото го ебавам. Нарича ме трол, написа и цял пасквил срещу мен.

Той изглежда е сталинист и действа по познатата формула: “Който не е с мен, е против мен.“ Казано другояче, Ванката ненавижда всички, които не мислят като него и не го славославят.
цитирай
8. radostinalassa - Ако на някой негър във Франция му се роди бяло дете пак....
10.12.2018 18:04
Путин ще е виновен.
цитирай
9. codetroina - 6. 5ef - нали знаеш, пУтефф...
10.12.2018 18:12


пУтефф...тъй като ползувам и богат български..
на теб една сочна ти..подарявам..копеееенце дребно вредно..
шъъъттт, и бежж..келеш4е...недорасло..
цитирай
10. radostinalassa - Вместо Путин в кадъра трябва да стои Тръмп
10.12.2018 21:40
Познайте от три пъти защо трябва да е така.
цитирай
11. planinitenabulgaria - Поздравления за постинга и за клипа с Вовата и
10.12.2018 21:46
молба към Рустам и Радостинчето за перфектен превод на български на куплена:

Говновоз, говновоз, говновоз,
много в мире тюлпанов и роз.
Много в мире конфет и вина,
но еще боль в мире говна.

И още нещо:
Между Вас /Рустама/ и мушицата с примряла душица /Радостинчето, милото/, се усеща вътрешна спойка. В кометара й аз, като специалист по женската душа прехващам путканване към Вас, а Вие нито зацепвате, нито вдявате. Давам Ви срок от 28 дни и ако не направите нищо, ще я наориенитам към Венци. Да не Ви стане после кисело! Защото тези 28 дни ще са много за Венци, той директно преминава по същество.
цитирай
12. radostinalassa - Ега си сводника на блога
13.12.2018 21:33
Дърварю, минавам на ти с простаците. Досега си ме свързал с бедния си ментум с доста мъже. Когато те остави склерозата ще си спомниш, че Венци спада към тримата блогови патоци. Аз бях тактична, но нали не съм комунистка, той се разграничи от мене. Нормалните хора не са комунисти, фашисти или либерали. Ти си сводник, поне да беше жена.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rustam
Категория: Забавление
Прочетен: 3805279
Постинги: 642
Коментари: 65535
Гласове: 18707
Архив