Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
23.10.2019 22:14 - ПРЕДИЗБОРНИТЕ РЕКЛАМИ НА ЕДНО ШОУ,ПРЕВЪРНАЛО СЕ В ЦИРК.
Автор: dalida Категория: Бизнес   
Прочетен: 810 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                      шоуто, което ни се изигра пред очите - предизборно и фатално



Като на всеки цирк играчите залагат на видимото и усещането, което предизвиква
смях, размисъл  и озлобяване на публиката.
Така на българската сцена политическите сили проведоха ожесточена медийна война срещу всеки и всички, които не са съгласни с тяхното "виждане" за политиката изобщо.


Първи се появи шоумена Слави и направи своята "масонска ложа - Няма такава държава"
Втората фигура в шоуто беше Мая обявявайки пред медиите че няма да се качи на "билборд", а в същото време се кипри точно там.
Третата фигура изигра всички като направи предварително обмислен сценарии " как да провокирам БНТ".

Другите кандидати на високи постове в общината:
Архитекта, който не е реализирал нито един проект изяви желание на "оправи София"
Фандъкова, която непрекъснато говори че работи и само работи, не иска да си признае, че целия общински съвет работи за столицата активно, не само тя.


Колкото до разни фантастични и неприложими обещания като: ще "оправим" чистия въздух. Чист въздух имаме по градове и села, рано сутрин, когато по улиците ни почти няма автомобили и градски транспорт. По проблема на чистотата - виновни сме си ние населението, защото си хвърляме боклуците през терасите, гасим цигарите си по тротоара, младежите чупят и трошат обществените новости и градежи, а хулиганите ни злепоставят пред чужденците по курортните места. Да не говорим за футболните ни вандали, които ни очернят пред целия свят.
Тези болни проблеми,НИКОЙ власт - имащ, кмет или общински съветник не може да оправи за 4 години мандат, ако ще да се разпъне на 4-ри страни едновременно и да работи денонощно пак няма да успее.
Целия този цирк, който все още виждаме по електронните си медии е за "измиване на ръцете", харчене на някой недеклариран лев, скрит в домашните сейфове, за такива цели - избори, референдуми, протести, митинги, реклами. Всъщност, цялата тази дандания около изборите сега на 27 октомври си е чиста РЕКЛАМА. За 1 минута рекламно време се харчи около 2000 лв.А, гледаме по екраните ни разни политици заемащи екранно време по 10 и повече минути. За сметките им на тези кандидати, никой не говори.



Гласувай:
4



1. morskipesni - Щяхме да имаме чист въздух, ако нямахаме ТИКВИ/ГЕРБЕРИ!
24.10.2019 17:19
Цяла Европа развива ПРИОРИТЕТНО Ж.П. транспорта, който е .. в някои страни с НУЛЕВИ емисии СО2. Тук ТИКВИТЕ строят магистрали!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6324241
Постинги: 1104
Коментари: 4880
Гласове: 29570
Календар
«  Юни, 2024  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930