Блогрол
Постинг
29.01.2009 08:09 -
ИЗМАМИТЕ НА GLOBUL
Автор: dalida
Категория: История
Прочетен: 5834 Коментари: 4 Гласове:
Последна промяна: 09.09.2011 11:57

Прочетен: 5834 Коментари: 4 Гласове:
2
Последна промяна: 09.09.2011 11:57
Големите тарикати!
От последната за миналата година промоция си звех нов телефон и подписах договор Глобул Мах и след като активираха Сим картата, много се учудих, когато веднага след това някой се обади и търсеше човек с име Валентин. Естествено, че отговорих - няма такъв, номера е собственост на друг човек. Следващтия ден - същото, по едно и също време - около обяд, някой търсеше този Валентин. Седмица след този телефонен тормоз, отидох в магазин Германос, където подписах договора и там момчето ми отговори, че няма дублиране на номер и че той ще потърси решение на проблема. Но, проблема си вървеше заедно със следващите дни, докато не се обадих до централния офис на Глобул. Ега си и отношението на тези две институции - нямам думи. И най - интересното в последно време е, че звъни телефона, вдигам слушалката и от другата страна веднага затварят, а на дисплея ми излиза - няма номер, да , ама на мен тези няколко секунди ми се отчитат и влизат във фактурата. За 4-5 секунди - 0.30 лв. и така си ги плащам като поп. Туй, не мога да го разбера. Освен това, в последната фактура има вписани някакви услуги с добавена стайност /УДС/, които не съм използвала, защото мразя да пиша съобщения, по-лесно ми е да се обадя и да се разбера с ответния човек. През цялото време, откогато имам телефон не съм писала съобщения. От фактурата разбрах, че съм писала и ще трябва да ги платя. Това ми прилича на РЕКЕТ. Но, откъде пращат тези съобщения -не знам и никой не може да ми даде свестен отговор. Служителите на Глобул вдигат рамене,.... чудна работа. Да занимавам МВР или Прокуратурата с този проблем, ми се вижда някак смешен. Ако и на следващата фактура има описани по-горните услуги, ще занимая с този проблем цялата общественост и ще отправя молба към централния офис на Германос и Глобул - гр. София. Вчера влязох в сайта "Работодател" и шарейки наляво и надясно открих още такива оплаквания на други потърпевши клиенти на Глобул и Германос и то много поотдавна, значи този проблем си е от близо 7-8 месеца и никой от отговорните лица не е обърнал внимание. До кога ли това безоБразие ще продължава?!!
Питам се, аз като нов абонат на Глобул, кой ще ме обещети за това, че по принуда Глобул ме е превръща в телефонен секретар на бившия собственик на номера ? И се питам още - толкова ли се свършиха мобилните телефонни номера, че прибягват до тези - вече употребявани номера? Поне да имаше някакъв " карантинен" период, през който номера да престои, без да се използва поне 2/3 месеца, преди отново да бъде продаден. А, колкото до SMS -сите, не знам на кого да се оплача, щото кой ли ще повярва, че не аз съм ги писала, а някой друг.
Дали Германос лъжат своите клиенти и Глобул се прави на ударен, за тези проблеми - няма решение, поне досега. Глас - ПУстиня!!!!
Изводът е само един - отношението на тези институции към своите клиенти е под всякаква критика!!!
От последната за миналата година промоция си звех нов телефон и подписах договор Глобул Мах и след като активираха Сим картата, много се учудих, когато веднага след това някой се обади и търсеше човек с име Валентин. Естествено, че отговорих - няма такъв, номера е собственост на друг човек. Следващтия ден - същото, по едно и също време - около обяд, някой търсеше този Валентин. Седмица след този телефонен тормоз, отидох в магазин Германос, където подписах договора и там момчето ми отговори, че няма дублиране на номер и че той ще потърси решение на проблема. Но, проблема си вървеше заедно със следващите дни, докато не се обадих до централния офис на Глобул. Ега си и отношението на тези две институции - нямам думи. И най - интересното в последно време е, че звъни телефона, вдигам слушалката и от другата страна веднага затварят, а на дисплея ми излиза - няма номер, да , ама на мен тези няколко секунди ми се отчитат и влизат във фактурата. За 4-5 секунди - 0.30 лв. и така си ги плащам като поп. Туй, не мога да го разбера. Освен това, в последната фактура има вписани някакви услуги с добавена стайност /УДС/, които не съм използвала, защото мразя да пиша съобщения, по-лесно ми е да се обадя и да се разбера с ответния човек. През цялото време, откогато имам телефон не съм писала съобщения. От фактурата разбрах, че съм писала и ще трябва да ги платя. Това ми прилича на РЕКЕТ. Но, откъде пращат тези съобщения -не знам и никой не може да ми даде свестен отговор. Служителите на Глобул вдигат рамене,.... чудна работа. Да занимавам МВР или Прокуратурата с този проблем, ми се вижда някак смешен. Ако и на следващата фактура има описани по-горните услуги, ще занимая с този проблем цялата общественост и ще отправя молба към централния офис на Германос и Глобул - гр. София. Вчера влязох в сайта "Работодател" и шарейки наляво и надясно открих още такива оплаквания на други потърпевши клиенти на Глобул и Германос и то много поотдавна, значи този проблем си е от близо 7-8 месеца и никой от отговорните лица не е обърнал внимание. До кога ли това безоБразие ще продължава?!!
Питам се, аз като нов абонат на Глобул, кой ще ме обещети за това, че по принуда Глобул ме е превръща в телефонен секретар на бившия собственик на номера ? И се питам още - толкова ли се свършиха мобилните телефонни номера, че прибягват до тези - вече употребявани номера? Поне да имаше някакъв " карантинен" период, през който номера да престои, без да се използва поне 2/3 месеца, преди отново да бъде продаден. А, колкото до SMS -сите, не знам на кого да се оплача, щото кой ли ще повярва, че не аз съм ги писала, а някой друг.
Дали Германос лъжат своите клиенти и Глобул се прави на ударен, за тези проблеми - няма решение, поне досега. Глас - ПУстиня!!!!
Изводът е само един - отношението на тези институции към своите клиенти е под всякаква критика!!!
ПРОСТИ ли са българите ?
Червенокожите не усещат струята на промя...
Политическа пронография. Руско-турско-ро...
Червенокожите не усещат струята на промя...
Политическа пронография. Руско-турско-ро...
1.
анонимен -
Globul
06.07.2009 15:31
06.07.2009 15:31
Защо глобул мами клиентите си като им праща есемеси които се появяват на екрана на телефона и след като бъдат отворени разбираш чеси закупил Fun kaii мелодия и са ти взели 2лева и 40 стотинки това е направо измама
цитирай
2.
анонимен -
И аз имам УДС във фактурата си
01.12.2009 00:55
01.12.2009 00:55
Тази вечер реших да си проверя сметката за миналия месец и като наизлязоха едни УДС номера,не пише, че са смс,единия за 0.24лв другия за 1лв и на всичкото отгоре някакъв международен разгговор за 2.88лв, а аз нямам познати в чужбина. 2 пълни години съм абонат на Глобул и сега много се чудя дали да преподпиша договора.Ако със всяка фактура ми дърпат по 4 лв,ще имат много здраве от мен.
цитирай
3.
marley -
Те, Глобул
19.05.2010 22:47
19.05.2010 22:47
Те, така правят, и на мен ми пишат някакви съобщения, а пък аз не съм ги пращала. Просто не пиша нищо,никога.
цитирай
4.
анонимен -
Нека споделя и аз нещичко за мен г...
08.10.2012 15:26
08.10.2012 15:26
Нека споделя и аз нещичко за мен глобул са измамници номер две след м-тел имах такава карта но май се усетих навреме и я премахнах може и да не говориш сметката си тече после олеле ем така ще бъде докато редовия клиент продължава да изглупява и да взима от тези византийци услуги после да ревем ама нема сми сами сме се набили на моркова
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.