27.04.2012 21:15 - ЗАГАДКИТЕ НА ДРЕВНОСТТА (част 4)
Автор: dalida Категория: История

Дисковете на Дропа

image

Според група изследователи преди много години Земята е била посещавана от извънземни и те са спомогнали за еволюцията на човешката раса.

През далечната 1938 г
. в планината Баян Кара Ула, разположена на границата между Китай и Тибет  са открити Дисковете на Дропа от група китайски учени. Експедицията от китайски археолози, водена от професор Чи Пу Тей, правела поредната си рутинна обиколка из планинския масив с цел изследване на поредица от свързани помежду си пещери. Техният интерес към тези естествени земни образования обаче бързо се изпарил, след като пред очите им, насред една от пещерите, изникнало най-странното гробище на света.

В правилно подредени един до друг гробове
учените намерили скелети на същества с ръст под метър, с големи черепи, несъразмерни с телата. Отначало изследователите сметнали, че останките са на тела на маймуни, но много бързо се разколебали. Професор Тей задал риторичния въпрос на своите колеги дали някога, някой от тях е чувал маймуни да се погребват взаимно в прави редици.Докато се чудели на странното гробище, учените все още не предполагали, че ще направят откритието на живота си. По време на оглеждането на скелетите, член от изследователската група на доктор Тей случайно видял полузаровен в земята диск, който изглеждал повече от странно. Той бил с размери около 30 см в диаметър и дебелина по-малка от сантиметър. В центъра му имало малка дупка, а от нея тръгвала спирала, която се развивала до самия ръб на дисковете. Дискът досущ приличал на грамофонна плоча.

Впоследствие групата на професор Тей намерила още 715 диска със съвсем същите размери като първия. След като не успели да разберат нито какво е предназначението на тези странни предмети, нито пък да си обяснят откъде идват, учените занесли откритието си в Пекинския университет, където в продължение на 20 години никой не успял да изкопчи никаква информация от или за тези дискове.Загадката била разкрита едва в началото на 60-те години от професор Цум Ум Нуй, който най-накрая разшифровал кода на спиралите и успял да прочете записаното. Историята, която дисковете разказват, била повече от шокираща. Според прочетеното от професор Нуй и неговия екип тези дискове били притежание на извънземна раса, която се казвала Дропа. Пришълците били дошли на нашата планета вероятно от съзвездие в Космоса, което сега наричаме Голямо куче, там където се намира звездата Сириус. Преди 12 000 години по време на рутинен полет космическият кораб на извънземните претърпял злополука и те били принудени да кацнат в днешен Тибет. Повредите по летателния им апарат били толкова тежки, че те не могли да го оправят и се видели принудени да останат на Земята. Заради невъзможността си да оцеляват в условията, в които били попаднали, а и заради постоянните нападения от страна на местните племена Хам, броят на астронавтите постепенно намалявал. След време останалите живи извънземни все пак успели да установят контакт с местните жители и сключили мир.

Теорията на професор Нуй
озадачила до такава степен колегите му от Пекинския университет, че в продължение на повече от 3 години тя не била публикувана. Все пак през 1965 г. заключенията излизат на бял свят и интерес към тях веднага проявили от СССР. Няколко диска били изпратени в Москва и руснаците успели благодарение на по-модерната си технология, с която разполагали, да дадат допълнителна информация за находката. Според съветските изследователи дисковете са били изработени от кобалт, труден за обработка метал, а поставени при определени условия на въртене, те вибрирали по специфичен начин, създавайки електрически заряд. Тези заключения дори били публикувани в научно-популярното списание “Спутник” в статия на Вячеслав Зайцев.След тези разкрития Дисковете на Дропа веднага се превърнали в основен коз на привържениците на теорията за палеоконтакта. Деникен в много от своите книги разказва тяхната история, като добавя и някои други факти, с които да защити теорията за извънземния им произход. Още първите китайски учени съобщили, че в пещерите на Баян Кара Ула имало много скални рисунки на 12 000 години, които обаче точно показвали разположението на планетите от Слънчевата система и местонахождението на много съзвездия. Освен това племената Хам имат древно предание, което разказва как преди хиляди години от небето слезли съвсем малки хора с големи глави - джуджета. След като първоначално били нападани от местните, странните създания все пак установили мир и започнали да учат своите домакини на много неща за небето и звездите.

Въпреки неоспоримите факти и аргументи на противниците на теорията за съществуването и извънземния произход на Дисковете на Дропа, за много любители на паранормалното те са истинско доказателство за палеоконтакт. Те изтъкват, че именно липсата на каквато и да е информация за тях означава, че след като са разбрали за какво става дума, китайските и съветските власти са потулили откритието и са започнали да го разработват тайно с цел да намерят нещо, което да им помогне в борбата срещу САЩ в Студената война. Именно затова случаят с Дисковете от планината Баян Кара Ула може да бъде наречен на шега “Комунистическия Розуел”.

1. penchoan - Преди 60 хиляди години на Земята е ...
27.04.2012 21:42
Преди 60 хиляди години на Земята е имало цивилизация, която била много по-развита от днешната. Хората са пътували до няколко планети от Слънчевата система. На тези дискове те са записали постиженията на тяхната наука. Сега предстои унищожаване на нашата цивилизация. Знанията, до които ние сме достигнали вероятно ще бъдат записани на оптични носители или CD дискове и запазени на специални места. Дали следващата цивилизация ще ги разглежда като останки от извънземни? Защо трябва да измисляме извънземни за неща, които не можем да обясним?
2. tsanynka - Обожавам загадките!
27.04.2012 23:33
Благодаря ти!
Поздрави:)
3. marley - Китайското племе Дропа
27.04.2012 23:45
През 1974 година английски експедиция посетила планината Бян Кар Ул в Централен Китай. В закътано селце, разположено в планинско дере, учените открили странно племе. Хората в него били високи само около 1 метър.

Хората от племето разказали, че предците им са от планета, която обикаля около звездата Сириус. Техният кораб катастрофирал при кацане на Земята, а екипажът не могъл да се върне обратно.

Потомците на пришълците се приспособили към живот на нашата планета. Но техниката им била неизползваема, а научните достижения забравени с времето. Останали само легендите за идването на предците им от космическите простори.
4. marley - И още нещо от "Зодиак и мистерии"
27.04.2012 23:47
По-късно в селото пристигнала друга експедиция, този път китайска. В планините били открити пещери със стенописи. Върху фон на Слънцето и Луната имало изображения на човешки фигури със странно издължени глави, както и многобройни погребения.

В херметически капсули от полиран камък били положени скелети с дължина малко повече от метър, с големи удължени и стеснени към челюстите черепи, с плоски гръдни кошове и дълги ръце.

В краката на всеки скелет имало каменни дискове с диаметър 30 сантиметра, подобни на стари грамофонни плочи. В центъра си всеки диск е с отвор, пише вестник "Зодиак и Мистерии".
5. анонимен - Инцидентът Дропа: Древният източен Розуел -/ Nataly /
29.04.2012 07:07
„Дропа слязоха от облаците със своите безмоторни летателни апарати.

Десет пъти мъжете, жените и децата на Кхам се криха в пещерите до изгрев слънце.

Тогава те разбраха знаците и видяха, че този път Дропа идват с мир.”

„Дропа диск”, преведен от д-р Цум Ум Нуи (Tsum Um Nui).

Единственото наследство, което катастрофиралият клан Дропа оставили на хората от Баян Кара Ула било бързото и жестоко изтребление, на което били подложени. Според местна легенда, предавана от уста на уста, обитателите на местността били отвратени от грозната пропорция на телата на Дропа и започнали преследване срещу тези „посетители от небето”. Изправени пред тази атака, дребните Дропа, със своите подобни на луковици глави и изпъкнали очи, били почти напълно заличени около 10 000 години пр. Хр.

6. kozme - На всякъде информацията за пришълците Дропа е една и съща
29.04.2012 09:07
няма нищо по-различно от това което е изнесено в пресата и книгите. Ако е лъжа, много скоро ще стане истина, при тези повторения. И въпреки това, има нещо което критиците казват: "..................без общоприето доказателство тази история е трудна за преглъщане. Може би голямо количество от свързаните с Дропа артефакти са били погрешно представени, случайно или преднамерено. Което ни остава възможността да се чудим дали пък каменните дискове и древната местна приказка не крият някаква дори още по-дълбока истина", която държавните органи премълчават умишлено.
7. kozme - Ето Ви линкове,които водят към познатата тема:
29.04.2012 09:15
1. изкопирано от сайта "Епохални времена" - http://umma.blog.bg/drugi/2010/03/07/dropa.506480
2. http://hadzapi.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/08/12/incidentyt-dropa-drevniiat-iztochen-rozuel.800700
3. http://indigota.com/index.php?topic=4166.45
4. http://indigota.com/index.php?topic=1113.0
5. http://freeforum.politolozi.com/index.php?topic=30.30;wap2
5. http://zanvan.com/viewtopic.php?f=2&t=49

и много други сайтове публикуват тази информация.

8. анонимен - чичо Тиквичка
29.04.2012 10:12
Много интересен материал, включително и коментарите. Да се надяваме, че няма да се появи някой, който убедително да каже ..."македонци са били"
9. atil - Абе нашите хунобългари от ония к...
29.04.2012 17:06
Абе нашите хунобългари от ония краища що си деформирали черепите , придавайки им удължена форма?! Част от техните потомци запазили този навик и тук. Американците,китайците,руснаците имат множество зарегистрирани контакти и през 20 век,но засекретени. Обаче не са едни и същи тия извънземните.А някои може и земен произход да имат. Аз повярвах когато ми разказаха очевидци и нарисуваха какво са видели на корпуса на "чинията"! Определено нямаха представа какво е това. На мен веднага ми се стори познато.Това беше във влака Москва - Тюмен. Знака го има сред българските шевици, после се оказа че е символа на Алп-бика Туран(Уран) покровителка на земята,подземните богатства,водата и любовта. Този персонаж присъства със сходни характеристики и функции сред всички древни култури на Евразия. На една шапка бях поръчал да ми го ивежат в три цвята и дори имам снимка.Този знак има три части и всяка от тях символизира различни неща,като средната част е дървото на живота. В България е широко срещан,части от него ги има изсечени по камъни и скали още от Първото бълг.царство.http://atil.blog.bg/history/2011/05/21/kapancite.751457
За този знак в началото на този постинг става дума. Така че оттогава съм спокоен , че "горе" има и от нашите хора...! Може да звучи като майтап, обаче отгоре на всичкото съм и сънувал някои работи..Така че поне за себе съм убеден и със сигурност знам някои неща.
10. djem - до 13 - aries70
29.04.2012 21:20
Ако тези мъници д големи глави наистина са направили диск от кобалт,тогава значи че технологиите за отливане на метали са им били много познати.

Медицината твърди че кобалта е много важна съставка за кръвообръщението, а химиците твърдят че кобалта в големи количества е отровен.