Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02 14:16 - Заслужаваме си хала
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 1098 Коментари: 18 Гласове:
27

Последна промяна: 26.02 13:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 * хал, турска, от арабски дума, означаваща състояние, положение!

Отлично! Но, има един  френски глагол, haler, ,съгласните в двата края не се четат. Та, той означава тегля кораб с въжета, като бурлаки!
Хак да ни е, точно това заслужаваме с поведението си!
Това, като увод!

Световната история на всички държави , на великите също,  е изградена от митове !Особено гръцката, в нея е влязла цялата световна митология, не само гръцка! Като митът за Магна Елада!Каква велика Елада бе, то държава Елада не е имало дори! А сиктир бе, не сме от детската градина!

Единствено , приятно изключение в това отношение правят едни Български праведници, даже светци!
Те са се заели с благородното дело, да докажат че Българите са първо, дървета без корен и като такива нямат и история! Което е нормално! За да имат история, трябва да имат корен!
Само в едно бъркат, те  не са се разтворили в морето на славяните, дърво не се разтваря в морска вода ! Изгорели са в печките на славяните! Тази е истината!

Други негодуват, че Българите, някой бил писал, че император ги водел, което било лъжа! Хан бил предводителят им!
Абсолютно вярно! Крайпътните ханове са люпилня за народни водачи на Българите! Откъде другаде да ги вземат освен от ханският инкубатор?

Тук обаче следва люспене, както на времето в СДС !Били също канове, кагани, кавхани?  Това за кана много ми харесва и е свързано с хана! Тъй де, нормално е в хана да вдигаш кана с червено вино! И да те нарочат за хан!
Това за кана има желязно, пардон, мраморно доказателство, колоната на Муртаг или, както сме учили- Омуртаг!

На нея, с гръцки букви, но на Български език пише канасубиги, слято! Разчитат го като кана Сюбиги! Майната им, Бешевлиев го разчел така? Е, той, Господ ли е, не може ли и  да сгреши!? А,  те явно са турци и искат да оберат лаврите!

Първо, къде е " Ю"- то в надписа? Второ ,има прочит на старобългарски, като княз от бога ! Какъв друг да е!?Трето,  пак на епиграфски паметник  Пресиян Втори е обозначен като Къnazь  на Българите, не като хан, каган или кан!
Паметник на Българин, не на тюрк!

Други ровят в азбуката и книжнината ни, без това оцеляла под процент, че не е Българска, че не е Българско дело, че книгите са Ватикански фалшификати!?
Последното е вярно! Дело са на хановете, които като се замонашат, във Ватикана, с кани червено вино на масата подръка, са ги писали! На конвеер!

Други какавани пък негодуват че сме обвинявали Великите сили за дереджето си, вместо да им благодарим за стореното? Например за бомбардировките на София и прекрасните възможности да водим пет войни заради решенията им!? Ако не бяха те, щяхме ли да имаме този келепир?

Сега имаме две Български държави, а ако се бяха сбъднали корекциите на конституцията, пардон, на Ньойския договор, щяха да са пет!
Обещавам награда на този, който ги изброи правилно! Аз ще реша, каква?

Ох, взе да ми писва от делата на тези праведници! Един кусур не мога да им намеря? 
Я, да ги оставя на мира, да не ми лепнат някоя зараза?
И за финал- стартът!

Заслужаваме си хала!



Гласувай:
27



1. iw69 - Абсолютно,
16.02 14:33
рядко тъп народ битува в днешната БГ.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Ив!
16.02 14:49
iw69 написа:
рядко тъп народ битува в днешната БГ.


Така е, съгласен съм!
С едно допълнение! За консумативи, майка си и баща си ще продаде!
Особено пък за банани, стъкълца и джунджуриийки! На ниво с аборигените е в това отношение!
цитирай
3. dobrodan - Остави наградите, ами помогни
16.02 16:04
да разбера защо Франция се е казвала Ил!!! дьо Франс, че у Дюканж нищо не намерих?
цитирай
4. leonleonovpom2 - да разбера защо Франция се е казвала ...
16.02 17:11
dobrodan написа:
да разбера защо Франция се е казвала Ил!!! дьо Франс, че у Дюканж нищо не намерих?


Как така, ще оставя и то, наградата!?
Да ме обвинят, че съм подвел , да участват и не съм дал награда?
Аз да не съм евреин или циганин!?
Ако търсиш такива, в НС са цял влак, ще намериш ,колкото щеш
Сега, ако търсиш турска следа в Париж, ще ти посоча една, много добра, великорепна дори!
Архитектът, построил съвременен Париж! Не се майтапя, даже съм прекалено сериозен!
Името му се чете Осман!
Готово, турчин е, от Къзълкум
Само, че германец ще прочете името Хусеман!
Горе доле , както кана сюбиги и княз от бога!

Така, че Краси, благодаря ти, чудесно подсещане ми направи!
Що се отнася до Иль дьо Франс, свързано е с Париж!
Градът, първоначално, преди да стане столица и бил на остров на Сена, Ситито , естествена крепост! И не се е казвал Париж ,а Лутеция на паризите, келтско или галско племе! Иль е остров, значението на думата!!
Говорещите днешен френски са били като остров във Франция като Ситито за днешен Париж!

Ако си намерил турска следа там, нямам участие и няма да участвам!

цитирай
5. dobrodan - Много е просто :):):).
16.02 17:27
Иль, Ель - земя, народът, който живее в нея :).
цитирай
6. iw69 - Тъжно е Леон, изтока се продаде като туземците за малко стъкълца и мъниста
16.02 19:55
leonleonovpom2 написа:
iw69 написа:
рядко тъп народ битува в днешната БГ.


Така е, съгласен съм!
С едно допълнение! За консумативи, майка си и баща си ще продаде!
Особено пък за банани, стъкълца и джунджуриийки! На ниво с аборигените е в това отношение!

цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей Краси!
16.02 20:16
dobrodan написа:
Иль, Ель - земя, народът, който живее в нея :).


Все пак, имай предвид, че Лутеция ди Паризи и Иль дьо сите са от римско време, от провинция Галия и всякакво друго влияние, особено източно е изключително малко вероятно, граничещо с нула!
За някакво тюркско влияние може да се говори по времето на Сюлейман Великолепни! Много закъсняло ще е! Ако има обмен, той ще е в обратна посока!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Ив!
16.02 21:35
6. iw69 - Тъзно е Леон, изтока се продаде като туземците за малко стъкълца и мъниста
19:55
leonleonovpom2 написа:
iw69 написа:
рядко тъп народ битува в днешната БГ.


Така е, съгласен съм!
С едно допълнение! За консумативи, майка си и баща си ще продаде!
Особено пък за банани, стъкълца и джунджуриийки! На ниво с аборигените е в това отношение!

цитирай

Изтрий

Така е, бетер от туземци сме!
Като ученик, приятел ми предложи да ми вземе дънки, без пари, безплатни за мен Решавах му задачите на класната, като благодарност!Да, но срещу златни монети от Корекома! Баба му имала златни монети, не знаела колко са, без проблем ще вземе дънки за компанията
В началото приех, но бързо се отказах! Бабата гъркиня, колкото и да забравя, за пари умът и е бистър! Така и стана, имаше неприятности, родителите на другите възстановиха златото на бабата!
Но, като студент, в Германия си купих американски дънки и мокасини Колебаех се Но, като ги обух ,дойдоха служителките Видях, как им светнаха очите одобрително и ги купих
Колежките също ме одобриха! Сега си обяснили ,защо съм побъркал преди дни унгарките!?
В България, веднага ме засякоха някакви софиянци? Имах и модерни мокасини тогава, купени в Германия! Питат ме- Тарикат, откъде ги имаш тези Дънки?
Казах им ,че са от Америка и интересът им падна
Та, тогава, бяхме като туземци, лапнали по някакви парцали?

Сега сме още по- зле! Един състудент и съгражданин отиде във втория по големина град заселен с Българи- Чикаго
Попитах го, какво работи там Беше от типа зубрач, който не ми допада!
Нямал проблем, като се завърти в центъра, да го наемат да мие витрини ,за пет часа прибира сто долара!?
Браво!
И загубих интерес да го питам за каквото и да е!
Да идеш в Америка, за да миеш витрини там?
Живо падение, язък ти за образованието! Че това е робска работа в съвременни условия!
И е щастлив?
цитирай
9. kvg55 - leonleonovpom2,
16.02 22:43
Ама ние си го знаем, бе – На каквото си постелеш ..., каквото си надробиш ... и прочие.
цитирай
10. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
16.02 23:50
kvg55 написа:
Ама ние си го знаем, бе – На каквото си постелеш ..., каквото си надробиш ... и прочие.


Да, така е!
Лошото е, че това, което някои са надробили, го пробутват на нас!?А те- ни лук яли, ни лук мирисали!
Ние да го сърбаме? Въпреки че казваме- Много мерсим, ваше е, не го щем!
цитирай
11. radoykova - Поздрави!
17.02 15:14
Силен увод! Запомнящ се.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Юлия!
17.02 18:19
radoykova написа:
Силен увод! Запомнящ се.


Благодаря за отзива!
Човек без самочувствие е роб, не е човек!
И, ако нещо ме дразни и предизвиква, е именно това, когато видя такъв, който иска да ти убие, дори и малкото самочувствие?
И обратно, възхищавам се от хора, които го поддържат и гледат да ти го вдъхнат!
И още нещо в тази връзка и с темата на постинга!
Меко казано, ние сме странни хора
Гледаме да се харесаме, с цената на всичко, на тези, които ни презират и не ни считат за хора дори, а в същото време изливаме злоба и омраза върху тези, които не са злонамерени към нас?
За последното дълго време съм търсил причината за необяснимото от гледна точка на нормалност, поведение?
Ами удобни са, безопасни са, такива хора, добронамерените! В изненадата си от случилото се, няма да те сритат!

Всичко най- добро!
цитирай
13. radoykova - ...
17.02 19:14
Благодаря за дружествения отговор, Иван! Даже откривам индивидуален подход, но както е казал поетът - "Какво тук значи някаква си личност?!" ...

Предлагам да се върнете на темата на вашата публикация, а тя е за народната неволя, съдба и тегодби.

Исках да отбележа, че откривам майстворство в увода, хем е достоверно, базирано на данни, хем символично и образно, при това актуално.
Допълнително и аз проследявам етимологията на думите, интересно е, дава обяснение за смисъла.

И нещо да ви питам, моля за уточнение, каква е древната титла на българските владетели в крайна сметка, според вас? Княз?
цитирай
14. leonleonovpom2 - Здравей, Юлия!
17.02 20:24
radoykova написа:
Благодаря за дружествения отговор, Иван! Даже откривам индивидуален подход, но както е казал поетът - "Какво тук значи някаква си личност?!" ...


Предлагам да се върнете на темата на вашата публикация, а тя е за народната неволя, съдба и тегодби.

Исках да отбележа, че откривам майстворство в увода, хем е достоверно, базирано на данни, хем символично и образно, при това актуално.
Допълнително и аз проследявам етимологията на думите, интересно е, дава обяснение за смисъла.

И нещо да ви питам, моля за уточнение, каква е древната титла на българските владетели в крайна сметка, според вас? Княз?


Благодаря ти още веднъж, за разбирането- също!
Що се отнася до титлата, за мен, безспорно тя е .... княз, като краен вариант!
Комплексът за малоценност ни кара да търсим гръцки, турски, персийски варианти
А НА СТАРОБЪЛГАРСКИ С ГРЪЦКИ БУКВИ, ЗА ТАКИВА СЕ ПРИЕМАТ, Е НАПИСАНО- КАНАС У БИГИ- МУРТАГ, КНЯЗ ОТ БОГА!
Е, минала е през модификации, но крайното е княз!
Смехории са, да произлиза от" кънендз или от кьониг ?Далече по- близо до княз е каназ! По- скоро полското е от нас, те са нямали държава тогава,за князе да не говорим!
Както впрочем и войвода са взели от нас!
Но, най очебийното доказателство е титлата, която получава владетелят на Третата Българска държава Тя е княз!
Тя, държавата е наследник на първите две И титлата е наследствена!
Защо е княз, питам тези с комплекса, а не е хан, кан, каган?
Защото ,определилите я, са наясно с Историята!
Защо столица не е Русе?
Ще развия този въпрос, даде ми идея, благодаря ти!

Хубава вечер!

цитирай
15. radoykova - Княз звучи достойно и близко на сърце :)
17.02 20:48
да, съгласна съм.
Благодаря, хубава вечер и на теб!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Юлия!
19.02 00:14
15. radoykova - Княз звучи достойно и близко на сърце :)
17.02 20:48
да, съгласна съм.
Благодаря, хубава вечер и на теб!
цитирай

Изтрий

Аз също ти благодаря, защото в диалога с тебе обърнах внимание на нещо, което досега не забелязвах и подминавах!

Лека нощ!!
цитирай
17. krumbelosvet - Помози Бог
19.02 00:42
5 (пет) Българии има.
България;
"Македония";
"Татарстан";
"Чувашия"
Плюс племето на Алцек в Италия.
И петте помнят българското си име, но една от тях го мрази бясно (дълга тема е - защо).
Като че Великият Кубрат е държал на въже известните си 5(пет) синове (и племената на майките им?), та след смъртта му бързат да последват трако-славянския обичай за разединение...
Дълга и широка.
Д Р У Г хал заслужихме на Шипка, Сливница, Одрин...
През Балканската война Европейската преса е обсъждала дали ще вземем Ковстантинопол. Това са постижения на Българския Дух и Гений. Каква вина има Народът за злия гений на Стамолов, на Фердинанд...
Народът, който за прословутите 45 години се отърси от неграмотност, безработица, бедност. Които поснигна ИНДУСТРИАЛИЗАЦИЯТА, назначи лекар във всеки завод и училище и осигури всекиму безплатна медицинска помощ, който достигна ЧЕТВЪРТО място на Олимпиадата в Сеул,88 и на футболния мондиал в САЩ,94...
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
19.02 08:35
Така е, имаш право!
Но, в случая, имах предвид нещо друго!
Ако се бяха задоволили исканията на сърби, гърци и включилата се отново в края на войната, капитулирала
Румъния, за Български земи, така, че България да се сведе до земите около Плевен, Русе и Велико Търново, сега щеше да има, вероятно, още три Български държави!
Освен България и Македония-Тракия, Добруджа и Моравия!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9377323
Постинги: 1358
Коментари: 29766
Гласове: 103289
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930