Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2023 21:27 - ТАМБОВСКА ПЕСЕН (АНТИБОЛШЕВИШКО)
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 544 Коментари: 8 Гласове:
3

Последна промяна: 18.12.2023 21:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Автор: Казимеж Казакевич



Хубаво е да вървиш в гората,
късоцевка да държиш в ръката,
въздуха да огласиш за миг
след като си срещнал болшевик.

Към Обкома бързал е човека,
но пресече моята пътека.
Зарад комунизма в този зной
в храстите изстива бързо той.

Върху шапката му очевидка
ще закича росна маргаритка.
Давай в ада, клетнико отчет,
аз пък към любимата - напред!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - Този текст...
18.12.2023 23:49
...става и за песен!
Само композитор да се намери!
цитирай
2. missana - Благодаря ти, Земя!
19.12.2023 00:04
zemja написа:
Този текст...
...става и за песен!
Само композитор да се намери!


Ако се намери композитор да нотира музиката за тази песен, тържествено обещавам да стана първият й изпълнител. И без това постоянно ми казват, че съм неосъществен оперен бас-баритон.
цитирай
3. rosiela - Допълвам:
19.12.2023 11:00
А насреща ни върви Джуджето,
дето баща му беше от ДС-то,
клати се на три проруски водки,
плаши само уличните котки.

цитирай
4. marconi5659 - До въпросната "rosiela"...
19.12.2023 11:34
Спомням си, че преди известно време имахме някакви взаимни търкания ("притривания...", така да се нарече), от които останах с най-дълбокото си и непоклатимо впечатление, че ти си: проруски/пропутиноидно/комуняшки настроена - както ти самата, така и твоето литературно "творчество" (включая възхвалите, които пишеш и разбира се, порицанията срещу всичко дръзнало да оскверни (при това най-заслужено...) култа към джуджето КаГеБейско и Юдейско, срещу всеки, дръзнал да осъди комуняшкия изрод заради вероломното му нахлуване в Украйна и т.н., и т.н. Поправи ме, ако тук греша в съжденията си или пък съм си изградил погрешен образ за личността ти - ще бъде чест за мен да се извиня публично за допуснатите от мен предположения, въпреки че не се отричам от тях нито на thou (1/1000 част от инча...) И изедин път, пак тук чета съвсем различно политически ориентирани вопли, псалми, та дори и рими против гнома-изрод (когото ти тъй ласкаво наричаш "Джуджето". Опасява се сериозно, да не би хорицата тук да си помислят, че ти си една от нас, а пък всъщност същността ти да си е чисто комуняшка...
цитирай
5. missana - Много ме развесели, Роси!
19.12.2023 12:54
rosiela написа:
Допълвам:
А насреща ни върви Джуджето,
дето баща му беше от ДС-то,
клати се на три проруски водки,
плаши само уличните котки.


цитирай
6. missana - Явно става някакво недоразумение.
19.12.2023 13:00
marconi5659 написа:
До въпросната "rosiela"...
Спомням си, че преди известно време имахме някакви взаимни търкания ("притривания...", така да се нарече), от които останах с най-дълбокото си и непоклатимо впечатление, че ти си: проруски/пропутиноидно/комуняшки настроена - както ти самата, така и твоето литературно "творчество" (включая възхвалите, които пишеш и разбира се, порицанията срещу всичко дръзнало да оскверни (при това най-заслужено...) култа към джуджето КаГеБейско и Юдейско, срещу всеки, дръзнал да осъди комуняшкия изрод заради вероломното му нахлуване в Украйна и т.н., и т.н. Поправи ме, ако тук греша в съжденията си или пък съм си изградил погрешен образ за личността ти - ще бъде чест за мен да се извиня публично за допуснатите от мен предположения, въпреки че не се отричам от тях нито на thou (1/1000 част от инча...) И изедин път, пак тук чета съвсем различно политически ориентирани вопли, псалми, та дори и рими против гнома-изрод (когото ти тъй ласкаво наричаш "Джуджето". Опасява се сериозно, да не би хорицата тук да си помислят, че ти си една от нас, а пък всъщност същността ти да си е чисто комуняшка...


Роси в случая има предвид друго джудже, а не Путин, но на вас ви липсва необходимата информация, за да разберете кое точно джудже Роси има предвид. Що се касае до политическата ориентация на Роси, тя е видна от нейните материали. Те са винаги с уклон антиПутин. Явно дълбоко се заблуждавате относно политическите пристрастия на г-жа Росица Копукова и етиката повелява да й поискате незабавно извинение.
цитирай
7. marconi5659 - Вероятно...
20.12.2023 03:41
... е така, щом е етично. Но тя едва ли ще ми прости... Жалко...
цитирай
8. missana - Ще прости - убеден съм. Роси е светла личност!
20.12.2023 21:54
marconi5659 написа:
Вероятно...
... е така, щом е етично. Но тя едва ли ще ми прости... Жалко...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5129419
Постинги: 2919
Коментари: 18877
Гласове: 3355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930