13.01.2010 09:07 - ПЪТУВАНЕ В КОСМОСА
Прочетен: 2098 Коментари: 0 Гласове:

Последна промяна: 09.04.2015 13:13

Днес учените знаят, че има безброй други галактити като нашата, които имат безчет звезди, като нашето Слънце.
С безброй планети осигуряващи благоприятни условия и температури, атмосфера и химически съединения,    даващи живот.        Те също са установили, че    нашето    междупланетно пространство не е празно.    В космоса има много водни молекули - останки  от облаци   с ледени кристали, обгръщащи планетите и звездите в ранният   им    стадий     от тяхното развитие.

В месопотамските и шумерските хроники се говори за водите на Слънцето, които се смесили с водите на планетата Тиамат, съществувала още  преди шумерите. В междупланетния космос също са открити основните молекули на живата материя и това опровергава твърдението, че единствен източник   на    енергия   и   топлина  за  живите организми е Слънцето.  Така космическият кораб "Пайъниър 10"  установи, че  макар да е много по-отдалечен от Слънцето, Юпитер е много горещ, той явно притежава собствени източници на енергия и топлина.

Планетите, чийто недра съдържат радиоактивни елементи, генерират собствена топлина, а също така са подложени на силни вулканични действия.
Тази вулканична активност води до образуването на атмосфера и ако тази вулканична дейност е достатъчно голяма, топлината ще се запази за неопределено време. Тази атмосфера на свой ред създава парников ефект, който защитава планетата от студа на външния космос и
задържа топлината й.

Съществува хипотеза, че животът на планетата Земя съществува още преди 3 милиарда години - това били най-старите прости организми, съдържащи молекули от биологичен вид. Учените също така са стигнали до заключението, че живот на другите планети може да има, след като на тях са открити елементи в атмосферите им като - неон, хелий, метан, амоняк и водни пари - всички елементи, необходими за образуването на органични молекули.

Животът съществувал на Земята, произлизал вероятно от друга, по-ранна форма на живот и не е резултат от химически комбинации на вещества и газове. На Земята се е развил живот, който вече е бил развит на друга планета.

През септември 1973 г., нобеловите лауреати Франсиз Крик и д-р Лесли Оргъл публикуваха в научното списание  "Icarus"  теорията, че ........."животът на Земята, може да се е появил от миниатюрни организми дошли от далечна планета".  Техните проучвания излизат извън рамките на досегашните теории за произхода на живота на Земята.  Теорията на Крик и Оргъл предполага, че целият живот на Земята е произлязъл от организми от друга планета, че това  "посяване" е  било  съзнателно, че разумни същества от друга планета са пратили космически кораб със  "семето на живота"  с  цел  да  положат  началото на жизнената верига на нашия  свят,   други  учени  предполагат,  че  е имало сблъсък между планети, близо разположени до  Слънцето, от този сблъсък се разделят на части, от които са се образували Земята и нейната Луна. Скалните и водните части носили в себе си органичните вещества, които в последствие са се доразвили на планетата Земя.

При този сблъсък двете планети предали на Земята своите сложни биологични форми на живот.

net.bg