Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
09.07.2017 23:23 - ИЗМАМИТЕ НА 21 ВЕК - КОЗМЕТИКАТА
Автор: dalida Категория: Туризъм   
Прочетен: 2086 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 





                   СЪВРЕМЕННИТЕ УБИЙЦИ - МОДНИТЕ КРЕМОВЕ И ГЕЛОВЕ
с имена на европейските  козметични продукти BALEA


  
                                    DM продукти, които не си струват парите

СЪДЪРЖАТ : съставки които са отровни за кожата и кръвта ни.
Съдържанието на етанол е една от основните причини да съществуват лоши продукти на DM. Защо немците го обичат толкова? За разлика от серума на Balea, който просто си лъха на спирт, този лосион е продукт с претенции – алкохолът в него бил натурален.
Става въпрос за кремовете - внос от Германия - Balea Cell Energy Nachtelixier нощен крем и Balea Beauty Effect нощен серум. Продават се във всички аптеки, шоп-магазини и фримагазини за вносна козметика.


 
От серумите се очаква да съдържат силно концентрирани полезни добавки за лице – било то витамини С, Е, А (и подобните му ретиноиди), хиалуронова киселина и др. Със сигурност не се очаква да съдържа огромни количества денатуриран алкохол. КАКВО Е ЕТАНОЛА? - етанолът е класическа клетъчна отрова, дразни кожата и предизвиква производството на себум, оттам – комедони, пъпки и акне. Ако денатурираният спирт се съдържа повече отколкото пантенола и хиалуроновата киселина, това прави този продукт не само безполезен, а дори опасен.



Дали нашата кожа се интересува дали алкохола, съдържащ се в тези продукти е натурален или е химичен, не е от значение. Важното е че, в тези кремове и лосиони / гелове/ съдържанието на АЛКОХОЛ и МЕТАНОЛ е престъпно. Кремовете трябва да бъдат спрени от производство и изтеглени от магазините като ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ОПАСНИ ЗА ЗДРАВЕТО НА ЧОВЕКА.



Та тъй… както обичам да казвам, няма лоша марка, има лоши продукти с недобри състави. DM марките по никакъв начин не са изключение.


Не обичам кремове, които разчитат само на евтиния глицерин да бъде единствената хидратираща добавка. Той струва стотинки. Да наречеш толкова безличен крем „Нощен еликсир“, е като да наречеш 20-годишен локомотив на БДЖ „Нощна стрела“. Дори и да вземем предвид достъпната цена на продукта, има далеч по-подходящи хидратиращи продукти (включително на самата Balea).



Ако Биг Козмо използва костен мозък, плацента и стволови клетки (нормалният потребител е заблуждаван нарочно и не знае от какво са те), то откъде се сдобива с тях? Явно от болниците. И така малко по малко, зрънце по зрънце, стигаме до един изплашен човек, който мисли, че бялата мафия краде органи за козметика. Само защото някои фирми искат да си пробутват кремовете.



Проблемът на всички козметични продукти е - съдържанието на алкохол или спирт, които дразнят кожата и я състаряват избирателно.



В хубав (измамен) свят живеем, в лъскава опаковка, но гнил отвътре!



Гласувай:
9


Вълнообразно


1. dalida - Измамите не са нищо ново, те просто станаха много, заради вносните продукти
10.07.2017 20:46
като става въпрос за измами се сетих че, преди години вестници и списания се надпреварваха да пишат за вредата от цинка (поцинкованите тръби за питейна вода) от цинка зъбите ни пожълтяваха, но днес - пустата му реклама и намалената консумация на "лекарствата" излязли от конвейрите на фармацифтичните заводи - пак в интернет четем за "нуждата" на организма ни от отровния цинк, защото видете ли - щитовидната ни жлеза имала нужда от цинк, желязо, селен, бор, йод и още много химически елементи, от които тялото ни си ги набавя от храните които ядем.
Но, нали рекламата храни доста гърла, сайтовете в интернет пръщът по шевовете си че ...ето има лек за болната баба - да пие селен, йод, мед, желязо - за да е здрава като слон. Е...както и да е...с годините организма ни отслабва и е нормално някои от химическите елементи с модерното име "антиоксиданти" малко намаляват. Органите стареят и няма медицина, която да ги поднови да станат като млади.

Същото е положението и с кремовете за подмладяване, гелове и тонизиращи лосиони - те също не дават младост. Сори за истината която боли, но нещата стоят така - не си давайте парите за да пълните гушките на разни шарлатани било то и с модерни имена и вносни реклами за ...хубост, здраве и младост. Старият дядо и баба на по 60 + години няма да станат по-млади, отколкото се чувстват нали?
цитирай
2. dalida - Лошото в случая се явява и положението на повечето оригинални продукти,
17.07.2017 13:30
които могат да бъдат имитирани от нелицензирани фирми, от които излизат т.н. ментета - копия на оригинални продукти. Не е необходимо фирмата разпостранител да е китайска, корейска, турска или германска. И български фирми се намират на пазара с ментетата.

има и още нещо, което няма да намерим като обяснение в малките листовки залепени отзад на опаковката. А именно - от какви подукти са получени смесите, коя държава ги разработва и разпостранява. Такава информация няма, защото самите производители нямат нужната култура да обявяват това и нямат необходимите знания. Освен това Европейските директиви не забраняват химическите елементи в производството на козметика и аптечни продукти.
Най - често ни заблуждават като използват имена на продукти (кремове, лосиони, гелове), непознати и неизвестни в козметиката и фармацефтиката, Обикновенния потребител трябва да се научи да ЧЕТЕ описанията, но...лошото идва от това, че в нито една аптека или магазин няма да ви позволят първо да прочетете показанията от листовката и след това да купите продукта!!

Аз за напред в бъдеще - никога няма да си купя продукт козметичен или лекарство ако, не е със знака на БДС.



цитирай
3. dalida - И последно: козметиката на Балеа е австрийска марка. Не е швейцарска нито пък германска, както е отбелязано на етикетите на кремовете.
17.07.2017 14:45
ОРИГИНАЛЪТ - БАЛЕЯ (BALEA) Е DM - АВСТРИЯ

нито е Швейцария нито е Германия - както пише на опаковките
Ако фирми разпостранители на Швейцария или Германия или са дистрибутори на продуктите ДМ (чийто офис е в гр. Залцбург Австрия) - имат ли лиценз за разпостранение и от кога е той?И защо този лиценз не е записан в листовките на продуктите, така както договорът за използване на продукт на друга фирма се узаконява с лиценз (номер, година и офис) и той се записва върху етикета на продукта.
Кремовете на марката Балеа, които се продават по павилиони, аптеки, дрогерии и молове за козметика в Бургас няма и помен от такъв етикет, няма данни за лиценз или описание - кой е оригиналът на продукта. Затова има мнение че продуктите, които се продават по тези магазини са МЕНТЕТА. Второ - етикетите с български превод са неразцетаеми, с много ситен шрифт; кутиите са нерелефни ( оригиналите са с релефни наименования); вътре в кутията няма листовки с описание как се използва продукта и за какво е предназначен; също така липсва дата на производство и дата - гаранция до коя дата са се използва продукта.
ЕТО какво намерих в наш вестник "капитал":

Групата dm, чиято централа е в австрийския град Залцбург, е представена в 12 държави в Европа. Първият магазин в България е открит в края на януари 2009 г. във Видин, а сега дружеството вече има 46 обекта в 20 града. Стратегията на фирмата продължава да бъде да отваря нови обекти в населени места с жители от над 50 хил. души.......съобщи за "Капитал Daily" Цонка Иванова, ръководител направление "Маркетинг и снабдяване" и прокурист на "dm България".


Асортиментът на dm обхваща над 12 хил. артикула – козметика и парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и др. Според годишното изследване на Nielsеn за България "Навици сред пазаруващите" за 2013 г. индексът на силата на марката dm нараства за трета поредна година, 91% от анкетираните в София познават бранда, а 56% го препоръчват, посочват от дружеството.

Веригата има и 20 собствени марки (private labels) - Balea, babylove, alverde, Dontodent, Denkmit, Profissimo и др. "Съгласно проучване, проведено за dm във всички държави, Balea вече е втората по разпознаваемост собствена марка на българския пазар", обяснява Цонка Иванова. И отчита, че потреблението на дрогерийни стоки бележи лек ръст през 2014 г. По думите й пазарът е динамичен, а клиентите са силно промоционално ориентирани......

Конкурент на dm в България е веригата "Лили дрогерие" - Сърбия, която работи в страната от началото на 2010 г. Дружеството има 42 магазина тук и според Търговския регистър отчита приходи от 25.377 млн. лв. за 2013 г....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6155784
Постинги: 1101
Коментари: 4873
Гласове: 29445
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031