Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2009 10:14 - ДИЕТИТЕ И ДЕБЕЛИЯ СЛОН
Автор: dalida Категория: Забавление   
Прочетен: 2429 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 09.04.2015 13:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                                      
ИЗЛИШНИТЕ НИ КИЛОГРАМИ



От къде идват излишните калории?
Ако е необходимо на ден човек да приема 2500 ккал, а той приема повече от 3000 ккал, организмът отделя  излишните и ги натрупва " за черни дни - в запас", което постепенно довежда до напълняване. Но, ако на ден храни организма си с по-малко например 2000 ккал, тогава организма си набавя остатъка от вече натрупаните мазнини, така човек отслабва на сантиметри, но не и на килограми, защото мазнините са леки.
Как да си обясним обаче, факта че има хора, които ядат каквото си поискат и колкото си искат и пак са елегантни и със стройни тела? Следвайки теорията за калориите, след време с натрупването на годинките, то тези хора би трябвало да са тежки около 300 - 400 кг., а другите, които броят всяка хапка - пълнеят с всяка минута.

Цялата работа се състои в това, че организма съсдава енергийни резерви при всякакви условия - което е гаранция за оцеляване.
Мускулите се хранят от белтъчините. При гладуване - резултатът е следния: кожата спира да се храни,  косата и ноктите се чупят,  умствената способност на човек отслабва.
Излишното тегло не е от многото калории,  а  от  НЕПРАВИЛНОТО  ХРАНЕНЕ.
image


Човек трябва да приема калории, които да поддържат организма и да хранят както мускулите, така и кожата.
Въглехидратите - те са глюкозата, един важен продукт, източник на енергия за организма на човек.
Най -много въглехидрати се съдържат в храните - брашно, картофи, боб, леща, фасул.

image
Отслабването трябва да става постепенно и правилно. Не е необходимо да ходим по санаториуми или да си правим пластични операции за да имаме стройни тела.
Най - важното, което трябва да знаем и да спазваме е  ПРАВИЛНОТО ХРАНЕНЕ!
Закуската, обяда и вечерята да ни помага, а не да пречи на организма. Всяка порция от храната, която поглъщаме на обяд да не надвишава 250 гр. и да съдържа само въглехидрати  или  белтъчини.

А, най-добре ще е ако си вземете куче за отглеждане, заради него ще правите разходки по два- три пъти на ден.


image




Гласувай:
2
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raylight - Това е прекалено
08.08.2009 18:39
опростяване - тази теория за калориите. не се отчита, че човекът е съвкупност от динамични системи и натрупването и отделянето на енергия не са статични процеси
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Регионални
Прочетен: 5337692
Постинги: 1093
Коментари: 4857
Гласове: 28193
Архив