Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
05.06.2010 06:57 - Порция смях - 2
Автор: dalida Категория: Забавление   
Прочетен: 711 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 21.04.2011 22:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   ПО ТЕЛЕФОНА

Таен разговор по телефона между Иван Славков и Таничка. 
 Това се е случило много отдавна, разговорът е бил записан от ДС, когато "бръмбърите" бяха на мода.

    Т.: Скъпи мой, миличък!

И.С.: Какво бе, съкровище?
  
Т. : Свърши ли ти вечерята?

И.С.: Свърши, сложих сина ми да спи вече .....да почива малко! Накарах му се.
  
Т. : Защо?

И.С. : Ами не учи по български!
  
Т. : Е,  как може  такова  нещо!  За един български да се караш на детето!

И.С.: Е, как?  Може!  За руски не бих му се карал. За руски не, защото той има повече подиграфки към тях, отколкото аз!
  
Т.: Подиграфки?

И.С.: Да! Там го поощтрявам.
  
Т.: Душичка!

И.С.: Да.  И сега мисля да се окъпя и да сложа това изморено тяло........да отдъхне! Имам ли право?
  
Т.: Е, защо да нямаш право? Трупаха ти се дълги дни, безсънни нощи........

И.С.: Мъчителни......Радостни!
  
Т.: Аз чета тука директивите, трябва да ги знам наизуст, може да ме питат.

И.С.: Кога ще те приемат в партията?
  
Т.: Ами не знам.

И.С.: Айде да те приемат вече, за да можем да си дружим! Щото нас ни питат - с кого и как са тия срамни връзки с безпартийни.
 
Т.:Да, ама ти кажи!  Това е сродяване на партията с народа!  Как, не може само с партийни лидери.  Аз още плащам членски внос в комсомола .....

И.С.: Плащаш? Оууу!
  
Т.: Ами, взимат ми  по 6 рубли на месец.

И.С.: На месец? Е.........му  мамата!  Та, това са към две шишета плодова ракия!
  

Т.: Толкова!


Тагове:   виц,   смях,   любов,   голяма,   говори ми,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. raders - клюката ти е забавна
05.06.2010 08:32
клюката ти е забавна
цитирай
2. анонимен - Интересно ...
06.06.2010 00:16
Интересно им е било на хората от ДС, като са прослушвали всички тия разговори между високопоставени партийни личности с простолюдието. Не им е била лека работата, да слушат всички глупости и най-невероятни щурави разговора. Пфу, долна работа!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dalida
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6200176
Постинги: 1102
Коментари: 4873
Гласове: 29482
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930